اشکودا

معرفی اشکودا ساپرب اسپورت لاین فیس لیفت

اشکودا هم‌زمان با معرفی رسمی ساپرب فیس لیفت اقدام به رونمایی از نسخه‌های متنوع این خودرو هم کرده و یکی از آن‌ها مدل ساپرب اسپورت لاین می‌باشد.


اگرچه تریم اسپورت لاین برای اولین بار در این خودرو بکار نرفته اما اشکودا خواسته با رونمایی از آن ظاهر منحصربه‌فرد و تجهیزات اسپورت لاین را برجسته کند.


کار را با بدنه‌ی خودرو آغاز می‌کنیم که دارای عناصر مشکی در جلوپنجره‌ی متمایز، سپر جلو، رینگ‌های ۱۸ اینچی زنیت و نوار افقی بین چراغ‌های پشتی LED می‌باشد. چراغ‌های جلوی ماتریکس LED نیز به‌صورت استاندارد در این نسخه بکار رفته‌اند. همچنین ارتفاع خودرو در مقایسه با نسخه‌های استاندارد ساپرب حدود ۱۰ میلی‌متر کمتر است.


رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی نیز به‌صورت سفارشی در دسترس افرادی است که خواهان ظاهر متمایزتر برای اشکودا ساپرب اسپورت لاین می‌باشند.


داخل کابین این نسخه از ساپرب صندلی‌های اسپورت با پوشش چرم و آلکانترا نصب شده است. این صندلی‌ها دارای پشت‌سری‌های یکپارچه و دوخت‌های متضاد هستند. فرمان چرمی سه پره، نوارهای دکوراتیو با ظاهر کربنی و عناصر کرومی نیز از دیگر ویژگی‌های بخش داخلی ساپرب اسپورت لاین هستند. پوشش سقف و ستون‌ها را نیز می‌توان با پوشش آلکانترای مشکی سفارش داد اما این بخش هزینه‌ی اضافی را در بر خواهد داشت.


از دیگر ویژگی‌های استاندارد این خودرو می‌توان به ورود بدون کلید، نورپردازی داخلی LED و مانیتور پرفورمنس ویژه اشاره کرد.


اشکودا ساپرب اسپورت لاین همچون قبل با پیشرانه‌های متنوعی در دسترس بوده اما یک پیشرانه برای آن قابل سفارش نیست که عبارت است از نسخه‌ی ۱.۶ لیتری دیزلی ۱۲۰ اسب بخاری. شاخص‌ترین پیشرانه‌ی این خودرو از نوع ۲ لیتری توربوی ۲۷۲ اسب بخاری خواهد بود که نه تنها قدرت مناسبی دارد بلکه به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک همراه می‌شود.


خریدارانی که اهمیت بیشتری به محیط‌زیست می‌دهند می‌توانند این خودرو را به‌صورت پلاگین هیبریدی و با خروجی ۲۱۸ اسب بخاری سفارش دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. علی

    ۷ خرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (141 ديدگاه)

    فوق العاده شیک تو این رنج قیمت
    اشکودا جدیدا طراحی فوق العاده ای داره
    حتما باید طراح هیوندای رو ببرن پیش این دوست عزیزمون :)))))

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا