اشکودا

اشکودا ساپرب پلاگین هیبریدی جدید در راه است

اشکودا با معرفی نسخه پلاگین هیبریدی محصول محبوب خود یعنی ساپرب تعهد خود به روند الکتریکی سازی کنونی را نشان خواهد داد. انتظار می‌رود ساپرب پلاگین هیبریدی سال آینده وارد بازار شود.


سدان و استیشن پرچم‌دار این خودروساز از پیشرانه ۱.۴ لیتری بنزینی به همراه واحدی الکتریکی استفاده خواهد کرد و قدرت ۲۱۵ اسب بخاری خواهد داشت.

اشکودا ساپرب پلاگین هیبریدی
این مشخصات آشنا به نظر می‌رسند این‌طور نیست؟ خب دلیل این است که اشکودا ساپرب پلاگین هیبریدی از همان قوای محرکه فولکس‌واگن پاسات GTE استفاده می‌کند. البته این خودرو برخلاف پسرعموی آلمانی خود که دارای مجموعه باتری لیتیوم-یونی ۹.۹ کیلووات ساعتی می‌باشد و محدوده حرکتی الکتریکی ۵۰ کیلومتری دارد از باتری ۱۳ کیلووات ساعتی و محدوده حرکتی ۷۰ کیلومتری برخوردار خواهد بود.

اشکودا ساپرب پلاگین هیبریدی
اگر تقاضای کافی در بازار وجود داشته باشد اشکودا احتمالاً همین روش را برای کودیاک نیز در نظر خواهد گرفت و البته احتمال معرفی نسخه‌های پلاگین هیبریدی از مدل‌های کوچک‌تری همچون کاروک و اوکتاویا نیز وجود خواهد داشت.

اشکودا ساپرب پلاگین هیبریدی
مدیر قوای محرکه این برند می‌گوید:

سؤال موردنظر درباره تکنولوژی نیست زیرا ما انتظار مشتریان از چنین محصولی و البته میزان مبلغ پرداختی برای آن را دیده‌ایم. سیستم‌های پلاگین هیبریدی ارزان و رایگان نبوده و هزینه بیشتری را طلب می‌کنند؛ بنابراین ما اول باید عملکرد ساپرب و عکس‌العمل مشتریان به آن را ببینیم.


هنوز مشخص نیست که اشکودا نشان پلاگین هیبریدی را روی ساپرب نصب خواهد کرد یا اینکه نام متفاوتی را بکار خواهد برد اما در هر حال این خودروی کلاس D نهایتاً شاهد موج جدید محصولات تمام الکتریکی برند خواهد بود. یکی از آن‌ها یک محصول جدید است که بر پایه هاچبک فولکس‌واگن ID ساخته و در سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد شد.

توضیح: تصاویر به نسل فعلی اشکودا ساپرب تعلق دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. sevlan

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (186 ديدگاه)

    عاشق اشکودام ، با کیفیت و ساده و شکیل ، با استایل مردونه و کت و شلواری !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ahmadreza

    ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ظاهرش خیلی سادس

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا