اشکودا

اشکودا کامیک اسکات لاین، خودرویی خشن با قلبی نازک!

اشکودا از سال ۲۰۰۹ و معرفی فابیا اسکات/کومبی اسکات اقدام به عرضه نسخه‌های خشن‌تر محصولات دیفرانسیل جلوی خود کرده است. نام این تریم ها از سال ۲۰۱۵ و عرضه رپید اسپیس بک و فابیا کومبی به اسکات لاین تغییر کرد تا از گیج شدن افراد و اشتباه گرفتن آن‌ها با مدل‌های چهار چرخ محرک اسکات پیشگیری شود. در سال ۲۰۱۸ بود که فیس لیفت فابیا کومبی اسکات لاین با به‌روزرسانی نسخه استیشن این خودرو هم‌زمان شد و حالا اشکودا برای اولین بار تصمیم گرفته تا نشان اسکات لاین را روی کراس اوور خود بکار ببرد.

با کامیک اسکات لاین آشنا شوید که درست همانند دیگر مدل‌های اسکات لاین فقط به‌صورت دیفرانسیل جلو عرضه می‌شود. خواهر فولکس‌واگن تی کراس و سئات آرونا هم‌اکنون به خاطر استفاده از قوس‌های چرخ مشکی و پوشش نقره‌ای زیر بدنه خشن‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. عناصر نقره‌ای بیشتری را می‌توان روی دیفیوزر عقب و همچنین پروفایل جانبی دید. در این بخش پوشش آینه‌بغل‌ها، ریل‌های سقف و رکاب‌ها از تریم نقره‌ای سود برده‌اند.

کوچک‌ترین کراس اوور اشکودا به‌صورت استاندارد از رینگ‌های ۱۷ اینچی استفاده کرده اما می‌توان رینگ‌های ۱۸ اینچی را نیز سفارش داد. کامیک اسکات لاین به‌صورت استاندارد از تجهیزات زیادی سود می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان چراغ‌های عقب تمام LED، فریم شیشه‌ی کرومی و شیشه‌های عقب تیره را نام برد. نیازی به گفتن نیست که نشان‌های خاص اسکات لاین نیز باعث تمایز این کراس اوور کوچک می‌شوند.

اگرچه هنوز تصاویری از کابین خودروی موردبحث منتشر نشده اما می‌دانیم که صندلی‌های قابل تنظیم خودرو دارای پوشش پارچه‌ای هستند. اشکودا اما روی فرمان، دسته‌دنده و ترمزدستی پوشش چرم را بکار برده و پدال‌ها نیز از نوع آلومینیومی هستند. تکمیل کننده تغییرات نیز تریم چوب مانند، پوشش سقف مشکی، ورودی‌های هوای کرومی و نورپردازی سفید، نارنجی و قرمز کابین می‌باشد.

این خودرو با تمامی پیشرانه‌ها و رنگ‌های قابل انتخاب برای نسخه‌های استاندارد عرضه خواهد شد و برای اولین بار در نمایشگاه ژنو به نمایش درخواهد آمد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. فرشاد

    ۲۶ دی ۱۳۹۸
    سوابق: (1099 ديدگاه)

    زیر مجمواه های فلوکس واگن جملگی ترکوندن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا