اشکودا

تصاویر یواشکی از اشکودا ساپرب فیس‌لیفت!

زمانی که سال پیش شاهد تست نسخه به‌روز شده اشکودا ساپرب بودیم کاملاً سورپرایز شدیم زیرا تنها حدود یک سال از معرفی این خودرو می‌گذشت. هم‌اکنون با گذشت زمان توجیه بیشتری برای ارائه نسخه فیس لیفت ساپرب وجود دارد. ساپرب که بر پایه فولکس واگن پاسات ساخته شده به تازگی در لنز عکاسان صنعتی جای گرفته است.


چیزی که این بار باعث گیج شدن ما شده وجود دو پروتوتایپ است که یکی از آن‌ها دقیقاً همان نمونه‌ای است که سال ۲۰۱۶ دیده شده بود. به نظر نمی‌رسد تغییری بصری از یک سال پیش تاکنون رخ داده باشد. ساپرب هنوز هم پوشش‌های سبکی در نمای جلو و عقب خود دارد.


در روی سقف دوربینی اضافه دیده می‌شود که باعث می‌شود فکر کنیم شاید ساپرب از برخی عملکردهای خودران برگرفته از محصولات فولکس‌واگن استفاده خواهد کرد.


نسخه استیت نیز همان میزان از پوشش‌های استتاری مدل سدان را داشته و یک حسگر یا دوربین روی سقف دیده می‌شود. این خودرو احتمالاً از نسخه‌های ساده است زیرا به‌صورت استاندارد از چراغ‌های جلوی هالوژنی استفاده می‌کند.


تا این لحظه نمی‌توان گفت که اشکودا برای ساپرب چه فکری در سر دارد. البته که پاسخ واضح این سؤال می‌تواند یک فیس لیفت میانه عمر باشد اما احتمال دیگر ارائه نسخه پلاگین هیبرید است که قبلاً تأیید شده در سال ۲۰۱۹ وارد بازار می‌شود. این خودرو اولین محصول پلاگین هیبریدی اشکودا خواهد بود و پیشرانه ۱.۴ لیتری آن به یک واحد الکتریکی ۱۱۴ اسبی برگرفته از پاسات GTE متصل خواهد شد. خروجی کل سیستم برابر با ۲۱۵ اسب بخار خواهد بود.


انتظار نداریم که نسخه به‌روز شده ساپرت را پیش از پایان سال ببینیم بنابراین این خودرو را احتمالاً چندین بار در حال تست خواهیم دید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ماشین خوش چهره‌ای به نظر می‌رسه، این فرم چراغ جلو رو به چراغ‌های فعلی محصولات اشکودا ترجیح میدم، عامه‌پسندتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. serial winner

    ۲۰ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    چیز زیادی از طراحیش نفهمیدم احتمالا زیاد تغییر نخواهد کرد. به ویژه که یک فیس لیفت میانه ی عمر خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا