اشکودا

قربانی شدن نسل جدید اشکودا سیتی‌گو پای شاسی‌بلندها

اشکودا اخیراً روی ریل افتاده و چندین مدل جذاب و جدید از جمله کاروک و کودیاک را معرفی و تولید کرده است. متأسفانه تمرکز روی خودروهای کراس اوور کار خود را کرده و ظاهراً در آینده برخی مدل‌های دیگر تولید نخواهند شد.

Skoda Citigo
مدیر فروش بین‌المللی اشکودا در مصاحبه‌ای که با موتورینگ داشته تأیید کرده که فروش بالای کراس اوورها باعث عدم ساخت نسل بعدی مدل سیتی گو خواهد شد. او می‌گوید:

اگر ما ببینیم سگمنتی رو به افول است تمرکز خود را روی مدل‌های دیگری قرار می‌دهیم. کلاس خودرویی که سیتی گو در آن حضور دارد با افت فروش مواجه بوده بنابراین نسل جدید آن تولید نخواهد شد.


سیتی گو تنها مدلی نیست که درگیر تمرکز اشکودا روی کراس اوورها می‌شود زیرا این برند ظاهراً برنامه‌هایی برای تولید یک پیکاپ در دست اقدام دارد. این خودرو بر پایه‌ی فولکس‌واگن آماروک ساخته خواهد شد و برای خریداران استرالیایی و آفریقایی جذاب خواهد بود.


البته این خودروساز اهل جمهوری چک حضوری قوی در بازارهایی که پیکاپ ها محبوب هستند ندارد بنابراین تولید یک پیکاپ اولویت اصلی و کنونی اشکودا نیست. مدیر اشکودا در آخر می‌گوید:

ما باید ببینیم چه چیزی بیشترین بازگشت سرمایه را برای اشکودا خواهد داشت. چیزی که می‌بینیم این است که بزرگ‌ترین فرصت تمرکز بیشتر روی شاسی بلندها می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. amir

    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    فعلا کراس اوور ها در اولویتن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا