اشکودا

جدیدترین اطلاعات از کانسپت اشکودا ویژن RS

اشکودا اسکچ های طراحی و اطلاعات جدیدی از کانسپت جدید خود را منتشر کرده است. این کانسپت که ویژن RS نام دارد در نمایشگاه خودروی پاریس ۲۰۱۸ رونمایی می‌شود.


ویژن RS از قوای محرکه پلاگین هیبریدی با قدرت ۲۴۵ اسب بخاری سود برده و سازنده می‌گوید از نظر دینامیک رانندگی و راندمان در سطح بالایی قرار دارد. اشکودا ادعا می‌کند این خودرو در محدوده رانندگی ۷۰ کیلومتری و در حالت تمام الکتریکی تنها ۳۳ گرم دی‌اکسید کربن آزاد می‌کند.


به احتمال زیاد اشکودا هدف‌گذاری خود را میزان آلایندگی کمتر از ۵۰ گرم در هر کیلومتر برای مدل تولیدی در نظر گرفته تا به این ترتیب محصول جدید این شرکت به عنوان خودرویی با آلایندگی بسیار پایین شناخته شود.

ویژن RS دارای یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوی ۱۵۰ اسبی و واحد الکتریکی با خروجی ۱۰۲ اسب بخار و همچنین مجموعه باتری ۱۳ کیلووات ساعتی می‌باشد. این خودرو شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۷.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۰۹ کیلومتر در ساعتی داشته و باتری لیتیوم-یونی آن را می‌توان در ۲.۵ ساعت شارژ کرد.


برند اهل جمهوری چک گروه فولکس‌واگن می‌گوید خودروی یاد شده ترکیبی از زبان طراحی جدید شرکت و متریالی باکیفیت برای کابین است. بخش داخلی ویژن RS همچنین دارای شیشه‌ی کریستالی و نورپردازی زیباست.


جدیدترین مفهومی اشکودا دو نقش را برای کمپانی ایفا می‌کند زیرا هم پیش‌نمایشی از زبان طراحی محصولات RS اشکودا در آینده و همچنین خودروی کامپکت جدیدی است که شاید نام رپید را به خود گیرد. این خودروی تولیدی احتمالاً سال آینده معرفی خواهد شد و نسخه پرفورمنس RS آن نیز یک سال بعد پدیدار خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. saeed

    ۷ مهر ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    طراحی کانسپتش قشنگه اما آخرش میشه همون چیزی که فولکس طراحی میکنه که اونم خیلی دیگه محافظه کارانه و خسته کننده شده جدیدا به نظرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا