اشکودا

معرفی رسمی اشکودا کاروک اسکات چهار چرخ محرک

بیش از ۱۰ سال پیش اشکودا اولین مدل سفارشی اسکات خود را که بر پایه دومین نسل اوکتاویا ساخته شده بود معرفی کرد. از آن زمان تاکنون این خانواده گسترش یافته و دیگر از اعضای آن نیز کودیاک اسکات بوده است. همچنین چکی‌ها تصمیم گرفته‌اند سومین عضو این خانواده را در قامت مدل کاروک اسکات معرفی کنند.


همانند دو مدل یاد شده این خودرو نیز به لطف پوشش‌های پلاستیکی بدنه دارای ظاهر خشن‌تری در مقایسه با مدل‌های استاندارد بوده و البته موضوع مهم اینکه به‌صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک سود می‌برد. مشتریان قادر خواهند بود این خودرو را با پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی ۱۵۰ اسبی یا ۲ لیتری دیزلی ۱۵۰ یا ۱۹۰ اسب بخاری خریداری کنند. دو گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه سفارشی در دسترس بوده و اگر مدل دیزلی قوی‌تر را انتخاب کنید به‌صورت استاندارد با گیربکس اتوماتیک روبرو خواهید شد.


به منظور جدا کردن این خودرو از نسخه عادی، اشکودا عناصر نقره‌ای اسکات را به خودرو اضافه کرده است. منعطف‌ترین عضو این خانواده کامپکت به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۱۸ اینچی عرضه می‌شود اما به‌صورت آپشن می‌توان رینگ‌های ۱۹ اینچی را نیز درخواست کرد.


تکمیل کننده تغییرات این کراس اوور بی حاشیه شیشه‌های عقب تیره و نشان اسکات روی گلگیر جلو است تا بدین ترتیب تأکید شود که با یک کاروک معمولی طرف نیستیم. داخل کابین نیز طرح مشکی و قهوه‌ای بکار رفته و صندلی‌ها نیز نوشته اسکات را نشان می‌دهد. اشکودا همچنین پدال‌های فولادی ضدزنگ، نورپردازی LED و پشت آمپرهای تمام دیجیتال را در این خودرو ارائه می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. ایلیا

    ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (731 ديدگاه)

    فوق العاده جذابه، طراحی داخلیش دقیقا همونیه که من میخوام ساده، کاربردی و باکیفیت

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا