اشکودا

اولین تصاویر از کراس‌اوور جدید اشکودا کامیک

یک هفته مانده به شروع نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۱۸ رسانه‌های چینی تصاویر جدیدی از شاسی‌بلند اشکودا کامیک منتشر کرده‌اند.


برای اولین بار می‌توانیم نگاهی به کابین این خودروی جدید بیندازیم. جای تعجبی ندارد که کابین این خودرو فرم آشنایی داشته و به محصولات کاروک و کودیاک شباهت دارد.


داشبورد خودرو دارای سیستم اطلاعات سرگرمی و دکمه‌های فیزیکی بوده و ورودی‌های هوا نیز آن را احاطه کرده‌اند.

به نظر می‌رسد سیستم تهویه مطبوع کامیک به‌طور مستقیم از برادران خود گرفته شده و همچنین غربیلک فرمان سه پره و چندکاره آن نیز از محصولات محبوب اشکودا قرض گرفته شده است.


برخلاف شاسی بلندهای محبوب اشکودا که در بازارهای اروپایی عرضه می‌شوند این کراس اوور تنها مختص بازار چین بوده و دارای فضاهای ذخیره‌ای بیشتر از جمله بالای داشبورد و جلوی اهرم تعویض دنده می‌باشد.


خب بحث گیربکس شد و باید گفت کامیک دارای گیربکس اتوماتیک بوده اما نسخه پایه دارای گیربکس دستی خواهد بود. هر دو نسخه از این خودرو دارای پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۱۰ اسب بخار می‌باشند.

اشکودا کامیک جدید ۲۵ آوریل در نمایشگاه خودروی پکن رونمایی می‌شود و چند ماه بعد نیز فروش آن در چین کلید خواهد خورد. پیش‌بینی می‌شود قیمت این خودرو حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزار یوان چین معادل ۱۴ تا ۱۶ هزار دلار آمریکا باشد. کامیک در جوینت ونچر شانگهای فولکس‌واگن مونتاژ خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا