اوپل

رهگیری اوپل آسترا فیس‌لیفت با نمای جلوی جدید

اوپل آسترا سه سال پیش در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی شد و به نظر می‌رسد ژرمن‌ها در حال آماده شدن برای معرفی نسخه فیس لیفت این خودروی محبوب هستند.


آسترای به‌روز شده که اخیراً در خیابان‌ها دیده شده نمای جلو با پوشش‌های استتاری زیادی داشته و به همین دلیل می‌توان گفت این خودرو دارای سپر جلوی جدید و جلوپنجره بازنگری شده خواهد بود. به نظر نمی‌رسد تغییر دیگری در این بخش اعمال شود اما این یک پروتوتایپ ابتدایی بوده و احتمال ایجاد اصلاحات بیشتر در آینده وجود دارد.


هنوز چیزی به‌صورت رسمی اعلام نشده اما احتمال دارد که آسترا دارای سیستم اطلاعات سرگرمی به‌روز شده و تجهیزات کمک‌راننده نیز باشد. کابین این خودرو نیز طبق معمول از تریم و پوشش متفاوت استفاده خواهد کرد.


هنوز نوع پیشرانه‌های بکار رفته در آسترای فیس لیفت تأیید نشده‌اند اما اوپل و واکسهال به‌صورت رسمی زیر مجموعه گروه پژو-سیتروئن هستند و مالکان جدید این شرکت تمایل دارند پیشرانه‌های خود را روی محصولات این شرکت نصب کنند اما هنوز مشخص نیست که آیا این پیشرانه‌ها در آسترای فیس لیفت نیز بکار خواهد رفت یا خیر.


در صورت استفاده از پیشرانه‌های کنونی، آسترای فیس لیفت قلب‌های آهنین بنزینی و دیزلی گوناگونی خواهد داشت. پیشرانه‌های بنزینی این خودرو شامل نسخه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری ۱۰۰ اسبی و همچنین نمونه ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو با قدرت ۱۰۵ اسب بخار است. همچنین دو پیشرانه توربوی ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری با خروجی‌های ۱۲۵ و ۱۵۰ اسبی نیز وجود دارد. خریدارانی که به دنبال قدرت بیشتر هستند می‌توانند پیشرانه قوی‌تر ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۰۰ اسب بخار را انتخاب کنند.


همچنین سه پیشرانه ۱.۶ لیتری دیزلی با خروجی‌های ۹۵ تا ۱۳۶ اسب بخار نیز در دسترس هستند. اوپل همچنین پیشرانه ۱.۶ لیتری بای توربوی دیزلی با قدرت ۱۶۰ اسب را نیز برای آسترا ارائه کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا