اوپل

تأیید معرفی اوپل کورسای تمام الکتریکی در سال 2020

نسل آینده سوپرمینی اوپل کورسا در سال ۲۰۱۹ وارد خط تولید خواهد شد و نسخه تمام الکتریکی آن یک سال بعدتر دیده خواهد شد.


این خبر توسط کمپانی تأیید شده و اوپل بیانیه‌ای را منتشر ساخته و در آن گفته که اولین مدل تمام الکتریکی کورسا در تأسیسات زاراگوزای پژو-سیتروئن در اسپانیا و به همراه مدل عادی تولید خواهد شد.

این بیانیه پس از تفاهم جدید پژو-سیتروئن با اتحادیه‌های کارگری تأسیسات زاراگوزا برای کاهش هزینه‌ها و باز شدن راه سرمایه‌گذاری بیشتر در این کارخانه منتشر شده است.


مدیرعامل اوپل گفته است:

این قدم مهم جدیدی برای تأسیسات زاراگوزا بوده و نشان دهنده آغاز عصر جدیدی است.

اوپل کورسای الکتریکی یکی از اولین مدل‌های الکتریکی سازی برنامه ریزی شده برای عرضه تا سال ۲۰۲۰ است. تا به اینجا می‌دانیم که نسخه پلاگین هیبریدی گرند لند X نیز یکی دیگر از همان ۴ خودرویی است که در آینده عرضه خواهند شد. سومین محصول نیز یک شاسی‌بلند کاملاً جدید خواهد بود.

بر پایه جدیدترین برنامه استراتژیک اوپل این خودروساز تا سال ۲۰۲۰ باید ۹ خودروی جدید عرضه کند و همه مدل‌های اروپایی شرکت تا سال ۲۰۲۴ نسخه‌ای الکتریکی شده خواهند داشت.


به خاطر معامله جنرال موتورز و پژو-سیتروئن در سال پیش، عرضه نسل جدید اوپل کورسا به منظور توسعه دوباره این سوپرمینی بر روی یکی از پلتفرم‌های گروه پژو-سیتروئن یک سال به عقب افتاد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. amir

    ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
    سوابق: (522 ديدگاه)

    پلتفرمش با 208 جدید و سیتروئن c3 یکی خواهدبود.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا