اوپل

گرندلند X جدید، اولین پلاگین هیبریدی اوپل

اوپل گرندلند X جدید اولین خودروی پلاگین هیبریدی این خودروساز آلمانی خواهد بود. این خبر توسط مدیرعامل اوپل آقای Michael Lohscheller اعلام شده است.


ما قبلاً می‌دانستیم که اوپل برنامه‌هایی برای نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ دارد اما این خودروساز ترجیح داده بود نسخه پلاگین هیبریدی گرندلند را تا لحظه آخر به‌صورت یک راز نگه دارد.


این خودرو بر پایه همان پلتفرم پژو ۳۰۰۸ ساخته شده و در ابتدا با دو گزینه پیشرانه عرضه خواهد شد که شامل یک نسخه ۱.۲ لیتری توربو با قدرت ۱۲۸ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتون متری بوده و دیگری نیز پیشرانه دیزلی ۱.۶ لیتری با خروجی ۱۱۸ اسبی و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متری است.


Lohscheller گفته که اوپل طیف محصولات گرندلند X جدید را نه تنها با مدل فول دیزلی مجهز به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بلکه با نسخه پلاگین هیبرید نیز گسترش خواهد داد. اکثر تکنولوژی‌های بکار رفته در این خودرو با پژو ۳۰۰۸ پلاگین هیبریدی یکسان خواهد بود.


مدیرعامل اوپل گفت:

نسخه پلاگین هیبریدی گرندلند X مثال بزرگ بعدی از فرصت‌هایی است که منتظر ما می‌باشد. ما این روش را ادامه خواهیم داد.


اما از دیگر برنامه های اوپل در فرانکفورت می‌توان به معرفی نسخه‌های فول GSi اینسیگنیای جدید و اینسیگنیا گرندتورر اشاره کرد که نسخه کراس اوورمانند و قدبلندتر از مدل استیشن برای مشتریان ماجراجو می‌باشد.

پوشش کامل و لحظه‌به‌لحظهٔ جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (36 ديدگاه)

    پژو 3008 رو به این ترجیهح میدم.
    دوستان یه سوال پژو 3008 نسخه پلاگین هیبریدی داره???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۲۲ شهریور ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    هم این هم پژو ۳۰۰۸، خودروهای خوشتیپ و با کیفیتی به نظر میرسن اما من فرزند پژو رو ترجیح میدم چون ظاهر متفاوت‌تر و شکیل‌تری داره، به ویژه کابینش.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا