اوپل

به‌روزرسانی اوپل موکا X

بیوک اِنکور که عملکرد خوبی در بازار دارد و اولین کراس‌اور ساب‌کامپکت برند خود محسوب می‌شود، دارای یک پسرعموی آلمانی به نام اوپل موکا است؛ مدلی که به‌تازگی اولین آپدیت خود و همین طور یک پسوند جدید X دریافت کرده و اکنون موکا X نامیده می‌شود. تغییرات موجود در این مدل، نمایشی اولیه از چیزی است که برای آپگرید انکور نیز انتظار می‌رود.

Opel Mokka X 2017
Opel Mokka X 2017
تغییرات طراحی بدنه باعث شده تا موکا ظاهری زیباتر از قبل پیدا کند. چراغ‌های افقی با تکنولوژی LED باعث شده تا سطح زیبایی بصری کراس‌اور ارتقا یابد و در همین حال، این مدل مجهز به مواردی چون چراغ‌های جلوی انطباقی، یک جلوپنجره با بازتاب‌هایی از کانسپت‌های اخیر بیوک و طراحی جدید چراغ‌های عقب با ظاهری گوشه‌دارتر شده است.

Opel Mokka X 2017
Opel Mokka X 2017
کابین موکا X تحت‌تأثیر یک طراحی جدید برای داشبورد است که بر خطوط افقی تأکید دارد. با توجه به طراحی مصنوعی چوبی که در تصاویر کابین موکا دیده می‌شود، می‌توان تصور کرد که مدل قبل از فیس‌لیفت بیوک انکور، چه شرایطی می‌تواند داشته باشد. ضمن اینکه قابلیت‌های ارتباطی با استفاده از یک نمایشگر لمسی ۸ انیچی و اضافه‌شدن قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو ارتقا یافته‌اند.

Opel Mokka X 2017
Opel Mokka X 2017
در زیر کاپوت موکا X یک موتور ۱/۶ لیتری توربو-دیزل اضافه شده که البته وارد بازار ایالات متحده نخواهد شد؛ موضوعی که چندان هم جای تعجبی ندارد. این در حالی است که اوپل در این مدل، یک موتور جدید بنزینی ۱/۴ لیتری چهار سیلندر نیز با توربوشارژر، انژکتور سوخت مستقیم و سیستم استاپ-استارت اتوماتیک، با قدرت ۱۵۳ اسب‌بخار در اختیار قرار می‌دهد. قدرت این موتور به اندازه ۱۵ اسب‌بخار بیشتر از موتور استاندارد بیوک انکور است و در حال حاضر، در مدل جدید انکور اسپورت تورینگ ۲۰۱۶ استفاده می‌شود.

Opel Mokka X 2017
Opel Mokka X 2017
موکا X اولین نمایش خود را در نمایشگاه اتومبیل ژنو در ماه آینده میلادی تجربه خواهد کرد. در همین حال، مدل جدید بیوک انکور بعداً در نمایشگاه اتومبیل نیویورک در ماه مارس رونمایی خواهد شد. موکا X هر نشانه‌ای که از مدل انکور ویژه بازار امریکا در خود داشته باشد، مطمئناً با این آپگریدها در رشد آمار فروش یکی از جذاب‌ترین محصولات بیوک نقش خواهد داشت.

Opel Mokka X 2017
Opel Mokka X 2017

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (39 ديدگاه)

    یه سوال داشتم میشه جوابمو بدید؟
    خواستم بدونم خودروهای وارداتی کره ای و ژاپنی همراه با گارانتی..5 ساله.. گارانتی مربوط به کدام قسمت خودرو میشه منظورم اینه که گارانتی شامل چه چیز خودرو میشه من قبلا این کامنتو گذاشته بودم اما کسی بهم پاسخ نداد میشه لطفا یکی به من بگه ضمن اینکه من به هیچ وجه قدرت خرید یا قسد خرید خودرو رو ندارم فقط خواستم آگاهی داشته باشم
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد علي

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (71 ديدگاه)

      سلام
      فیلتر روغن ، فیلتر بنزین ، فیلتر هوا ، روغن ترمز ، شمع ، تسمه تایم، شیشه شور،روغن هیدرولیک ، روغن گیربکس و موتور ، باتری سیم کشی تجهیزات برقی، منیفولد اگزوز دسته موتور و لوله ها شلنگ ها !!!!، بادًلاستیک خود لاستیک زاپاس و رینگ دیاگ زدن ماشین و رنگ ، ترک خوردگی زنگ زدگی ، لامپ ها، دستگیره ها و بست ها ، روغن کاری ، توربو ( در صورت مجهز بودن) و…. برای سال اول و یک سری کلی تر برای ۵ سال گارانتی

      خودم برای اولین بار خیلی از اینا رو دیدم ولی بگم کلاً توجه نکن چونکه بیشتر برای بار حقوقیش می نویسند مثلا موتور شیشه بالا بر بسوزه ٢ ماه باید صبر کنی هنوز هم میگن بخاطر تحریم!!!! بعد ش دستی ازت پول می گیرن و ١٠٠ تا دلیل می ارن نمایندگی با نمایندگی قیمت هاشون تفاوت داره یکی می گه مثلاً رنگ شامل گارانتی نیست یکی دیگه میگه باید ٣ ماه صبر کنی برای رنگ! تازه همه اینا برا سال اول هستش بعد از ١ سال هم که دیگه خدا رو بنده نیستند برا تسمه تایم ٢ برابر بیرون پول می گیرن اخرش هم می فهمی جنس درجه ٢ انداخته ( بعضی شرکت های سازنده خودرو ، شرکت دومی رو معرفی می کنند که در صورت موجود نبودن گارانتی موقتاً از قطعات اون شرکت استفاده کنید به اون میگن درجه ٢) من خودم مه شکن ماشین رو معمولاً زنون می اندازم رینگ و لاستیک هم عوض می کنم و کلا بجز بار اول گارانتی نمی برم همین سوناتا رو شمع هاشو با بوش عوض کردم بردم گارنتی بار اول طرف شمع هارو باز کرد انگار نه انگار بعد کاملاً زدن زیرش شرمنده زیاد شد یحو یاد مصیبت نمایندگی ها افتادم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (39 ديدگاه)

        ممنون داداش. خدا خیرت بده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. H.taaj

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    یا این خیلی شبیه سانگ یانگ کوراندو هست یا کوراندو خیلی شبیه اینه !!! حالا هرمدوم هست که خیلی به هم شبیهن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    دیگه خیلی جمع و جوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. moein

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اینا ارتقا می دن مام ارتقا می دیم
    خدایا این ننگ رو از سر ما بردار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علیرضا

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بابا هنوز نسل قبلیش یک دون توایران فروش نرفته فیس لیفت جدیدش رسید بابا ماچقدر عقبیم ????? والا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا