اوپل

تجهیزات جذاب اوپل کراس‌لند X جدید

محصول جدید اوپل در کلاس شاسی بلندهای ساب کامپکت که کراس لند X نام دارد تنها به صورتی زیبا و سواری راحت برای رقابت با خودروهایی چون رنو کپچر و پژو ۲۰۰۸ نیاز ندارد بلکه باید تجهیزات مناسبی نیز داشته باشد.


و ژرمن‌ها معتقد هستند که این موضوع را با برخی تجهیزات جذاب پاسخ داده‌اند که برخی از آن‌ها باعث آسایش راننده شده و برخی نیز به افزایش ایمنی خودرو کمک می‌کنند.

این تجهیزات شامل دستیار شخصی ON-استار است که می‌تواند برای پیدا کردن و رزرو اتاق هتل‌ها بکار رود. همچنین ترمز اضطراری خودکار وجود دارد که دقیقاً نام آن می‌گوید وظیفه‌اش چیست. این سیستم در زمان وقوع تصادف به‌صورت خودکار درخواست کمک کرده و اگر کسی از سرنشینان خودرو پاسخی ندهد، سرویس‌های اضطراری را به محل تصادف خودرو می‌فرستد.


دوربین پشتی ۱۸۰ درجه نیز نه تنها برای پارک کراس لند X مفید بوده بلکه با آن می‌توانید اطراف را نیز زیر نظر بگیرید. ابعاد بزرگ محفظه بار که تا ۱۲۵۵ لیتر گسترش می‌یابد شاید شما را به فکر خریدهای بیشتر بیندازد!

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. 4x

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (101 ديدگاه)

    با خرید اوپل توسط پژو باید شاهد عرضه خودرو های این برند در ایران نیز باشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. بهرام

    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (112 ديدگاه)

    تو کلاس خودش هم از کپچر و هم از ۲۰۰۸ خوشگل تره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا