اوپل

اعلام جزئیات برنامه جدید احیای اوپل

اوپل جزئیات استراتژی آینده خود را اعلام کرد. این برنامه به اوپل کمک خواهد کرد تا به سوددهی بازگشته و آینده‌ای پایدار داشته باشد.


بنا به خبرهای منتشر شده از این برنامه استراتژیک جدید این برند باسابقه آلمانی، اوپل/واکسهال ۴ سال زودتر از برنامه‌ی ابتدایی به سمت استفاده از پلتفرم‌های پژو-سیتروئن حرکت خواهد کرد. این برند می‌خواهد تا سال ۲۰۲۴ هر مدل خود را الکتریکی کند و در کنار مدل‌های مجهز به پیشرانه‌های احتراق داخلی مرسوم نمونه‌های باتری الکتریکی و پلاگین هیبریدی را نیز ارائه نماید.


تا سال ۲۰۲۰ اوپل ۹ خودروی جدید عرضه خواهد کرد که ۴ نسخه آن الکتریکی شده خواهند بود. در میان مدل‌های جدید می‌توان به نسخه پلاگین هیبریدی شاسی‌بلند گرند لند X و همچنین مدل کاملاً الکتریکی از نسل بعدی سوپرمینی کورسا و یک شاسی‌بلند جدید اشاره کرد.


از دیگر ویژگی‌های برنامه الکتریکی جدید اوپل می‌توان به کاهش هزینه‌های تولید هر خودرو تا ۷۰۰ یورو و رسیدن به نقطه تولید ۸۰۰ هزار خودرو در سال اشاره کرد که این امر هم باعث رقابتی شدن بیشتر برند و اطمینان از مدل تجاری سودده می‌شود.

Opel GT concept
این کمپانی خوش‌سابقه برنامه‌هایی برای ورود به ۲۰ بازار جدید تا سال ۲۰۲۲ داشته که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به چین و برزیل اشاره کرد.


مدیرعامل اوپل می‌گوید:

این برنامه برای محافظت کارمندان ما از تغییرات شغلی و رساندن کمپانی به پایداری، سوددهی، تکنولوژی الکتریکی و تبدیل به برندی جهانی طراحی شده است. آینده ما تضمین شده خواهد بود و ما همکاری فوق‌العاده‌ای با گروه پژو-سیتروئن خواهیم داشت. این همکاری قبلاً با تمایل تمامی گروه‌ها برای رسیدن به اهداف موردنظر آغاز شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. SAEED

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (279 ديدگاه)

    دوستانی که میگفتن PSA اوپل رو نابود میکنه این تازه یه چشمشه منتظر صعود های بعدی اوپل باشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد حسین

    ۲۴ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (489 ديدگاه)

    اوپل اروپایی بخاطر مالکیت امریکاییش به نابودی کشیده شده بود.
    از حالا به بعد رشد خواهد کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا