اوپلفولکس واگن

دوئل فولکس‌واگن T-Roc و اوپل کراسلند

مرحلهٔ یک‌هشتم نهایی، دور چهارم، قسمت نخست، چهارمین دوئل از گروه کراس‌اوورهای ساب‌کامپکت

نتایج دوئل قبلی بین مزدا CX-3 و سوبارو XV

مجموع آراء: ۷۶۸

آراء مزدا CX-3: 536

آراء سوبارو XV: 232

پیروز دوئل: مزدا CX-3 با کسب ۷۰ درصد از کل آراء

 

نیسان کیکس

نیسان ترانو

؟

هیوندای کُنا

نیسان جوک

هیوندای کُنا

فیات ۵۰۰L

کیا سول

؟

فولکس‌واگن T-Roc

اوپل کراسلند

؟

سیتروئن C3 ایرکراس

سیتروئن C4 کاکتوس

؟

سوزوکی ویتارا

شورلت ترکس

سوزوکی ویتارا

تویوتا C-HR

جیپ رنگید

؟

سوبارو XV

مزدا CX-3

مزدا CX-3

 

فولکس‌واگن T-Roc

تاریخ معرفی: آگوست ۲۰۱۷

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: MQB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۴,۹۳۰ دستگاه

فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۴۰,۴۲۹ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: ۹۶ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۷ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۹ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۱ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

 

اوپل کراسلند

تاریخ معرفی: ژانویه ۲۰۱۷

نسل کنونی: اول

پلت‌فرم: PF1 پژو-سیتروئن

امتیاز از کاربایر: ۳.۸ از ۵

فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۳۸,۹۶۴ دستگاه

فروش چهارماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۳۳,۱۸۶ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگسالان: ۸۵ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۴ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۶۲ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۵۷ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

فولکس‌واگن T-Roc

اوپل کراسلند

پیشرانه ۱ لیتری I3 ۱.۲ لیتری I3
تنفس توربوشارژ توربوارژ
قدرت ۱۱۵ اسب بخار ۱۱۰ اسب بخار
گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر ۲۰۵ نیوتن متر
گیربکس ۶ سرعته دستی ۵ سرعته دستی
محور محرک جلو جلو
شتاب صفرتاصد ۱۰.۱ ثانیه ۱۰.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۷ کیلومتر/ساعت ۱۸۸ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۵.۱ لیتر (ترکیبی) ۴.۹ لیتر (ترکیبی)
تولید آلایندگی ۱۱۷ گرم/کیلومتر ۱۱۰ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۵۰ لیتر ۴۵ لیتر
وزن ۱۲۷۰ کیلوگرم ۱۱۷۰ کیلوگرم
طول ۴.۲۳ متر ۴.۲۱ متر
فاصلهٔ محوری ۲.۵۹ متر ۲.۶۰ متر
حجم صندوق بار ۴۴۵ لیتر ۴۱۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه ۱۸,۹۵۰ پوند ۱۶,۸۳۵ پوند

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

[polldaddy poll=10042331]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. Bideski

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (82 ديدگاه)

    فولکس واگن دوست داشتنی تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سام

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (709 ديدگاه)

    فولکس واگن T-ROC از هر لحاظ برتر از اپل کراسلند.طراحی فولکس واگن T-ROC در حین سادگی،بسیار هماهنگ، جذاب و جوان پسند است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حمیدرضا

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    اوپل گزینه بهتری هست رای من اوپل

    موافقم 0
    مخالفم 1
  4. مهدی

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    انگار mwm x22 ازاین مدل فولکس کپی کرده

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. Hossein.gh

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (313 ديدگاه)

      X22 قبل از این معرفی شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سام

      ۷ تیر ۱۳۹۷
      سوابق: (709 ديدگاه)

      اصلا این دو ماشین هیچ شباهتی با هم ندارند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Radin

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (87 ديدگاه)

    فولکس واگن همه چیزش برتری داری به اوپل ۱۰۰% رای من فولکسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Saeed

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (325 ديدگاه)

    اوپل گزینه بهتریه ….
    رای من اوپل….چون طراحیش زیباتره و از موقعی هم که به شرکت پژو پیوسته عالی شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. (Saeed(peugeot

    ۷ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (325 ديدگاه)

    اوپل عالیه…..
    رای من اوپل چون …. از وقتی هم با شرکت psa
    همکاری میکنه با تکنولوژی هم دیگه دارن غوغا میکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا