اوپل

معرفی فیس‌لیفت اوپل اینسیگنیا با تغییرات جزئی و به‌روزرسانی تکنولوژی

اوپل از نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان اینسیگنیا برای مدل ۲۰۲۰ پرده‌برداری کرده است. طی این فیس‌لیفت، خودرو در ظاهر تغییراتی جزئی را تجربه کرده است که بیشتر روی بخش جلویی تمرکز دارند. به‌عنوان‌مثال، چراغ‌های جلو و جلوپنجرهٔ خودرو بازطراحی شده که آن‌را از نسخهٔ پیش از فیس‌لیفت متمایز کرده‌اند. در زیر این قسمت نیز ورودی هوای عریضی جای گرفته که توسط دهانه‌های عمودی و مه شکن‌های زاویه‌دار احاطه شده است.

در قسمت عقبی اینسیگنیا مدل ۲۰۲۰ اما فقط تغییراتی جزئی در سپر صورت گرفته و حالا در آن دو سر اگزوز افقی جدید به چشم می‌خورد. غیرازاین موارد، به نظر نمی‌رسد تغییرات ظاهری دیگری در این خودرو انجام گرفته باشد اما به گفتهٔ اوپل، ترفندهایی ظاهری بکار گرفته شده تا اینسیگنیا کوپه مانندتر از قبل به نظر برسد.

سازندهٔ آلمانی هنوز تصاویری از داخل نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ اینسیگنیا منتشر نکرده است اما قرار است کابین این خودرو به شارژر بی‌سیم گوشی‌های هوشمند و همین‌طور سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بروز شده مجهز باشد. در مورد این سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جدید فعلاً اطلاعات چندانی در دست نیست اما گفته شده ظاهری تازه‌تر و مدرن‌تر خواهد داشت.

اوپل همچنین هنوز اطلاعاتی از پیشرانه‌های اینسیگنیای جدید را منتشر نکرده و بنابراین هنوز مشخص نیست که آیا برای این خودرو موتورهای جدیدی در نظر گرفته شده یا نه. البته این احتمال وجود دارد زیرا اوپل از تحت مالکیت جنرال موتورز خارج شده و هم‌اکنون متعلق به پژو-سیتروئن است. به همین دلیل ممکن است در اینسیگنیا مدل ۲۰۲۰ پیشرانه‌های پژو-سیتروئن جایگزین موتورهای جنرال موتورز شوند.

قرار است نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ اوپل اینسیگنیا برای اولین بار ماه آینده در نمایشگاه خودروی بروکسل به نمایش عمومی درآید؛ بنابراین احتمالاً در آن زمان اطلاعات بیشتری در مورد آن اعلام خواهد شد. به گفتهٔ واکسهال، اینسیگنیای جدید در ماه می آینده در بازار بریتانیا عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، به‌احتمال‌زیاد به‌زودی بیوک و هولدن هم نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ خود از ری‌بج‌های اینسیگنیا یعنی رگال و کومودور را به‌زودی معرفی خواهند کرد.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. (Saeed(peugeot

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (325 ديدگاه)

    ماشین عالی و فوق العاده ای هستش

    موافقم 3
    مخالفم 0
  2. Saeed

    ۱۴ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (349 ديدگاه)

    نه تصویری از داخلش هست نه اطلاعات فنی!!دقیقا چی معرفی شد ؟؟اما فرمه کوپه طورش و ستون c قشنگه مخصوصا عقبش و چراغاش که یکم شبیهه طراحیcls جدیده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا