اوپل

تبدیل ون اوپل زافیرا به فانتوم سیاه ارمشر

شرکت تیونینگ آلمانی اِرمشر (Irmscher) به عنوان یک شرکت افترمارکتی تخصصی محصولات اوپل شناخته می‌شود و این بار دست روی ون زافیرا گذاشته و ویژگی‌هایی اسپرت را بدان افزوده است.

با شنیدن نام is3 Black Phantom احتمالاً انتظار یک غول بی شاخ و دم را داشته باشید در حالی که این خودرو یک ون خانوادگی است که لباس گرگ‌ها را به تن کرده و البته همچنان می‌تواند مورد استفاده خانواده قرار گیرد در حالی که نگاه‌های بیشتری را به سمت خود جلب می‌نماید.

طبق معمول تغییرات بنده شامل انواع اسپویلر و اسکرت و زیرسپری و تزئینات مختلف می‌شود. برای مطابقت با این قطعات از رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی رنگ استفاده شده و البته ارتفاع خودرو نیز کاهش یافته است.

درون کابین هم مطابق با سبک زندگی خریدار تغییراتی انجام می‌شود. بعلاوه به گفته این شرکت می‌توان سفارش یک اجاق گاز و سینک را در قسمت عقب کابین داد.

برخلاف تغییرات ظاهری و نام پر مسما، تغییری در زیر کاپوت صورت نگرفته و توانایی‌های فنی خودرو ارتقا نیافته است. این یعنی به موتور ۱۷۴ اسبی و ۴۰۰ نیوتن متری استاندارد اکتفا کنید.

هنوز قیمت این کیت و تغییرات اعلام نشده اما احتمالاً چندان قیمت ارزانی هم نخواهند داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (522 ديدگاه)

    خوب شده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. MehdiTurbo

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    با این بری سفر تو طبیعت تمییز اونور با فرهنگ و ادمای اونور یه جای دنج که یه مشت ادم با شعورم دور و برتند تو جاده های خلوت،کسی نه رو ماشینت خط میندازه نه مزاحمتون میشه.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۳۰ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (10056 ديدگاه)

      MehdiTurbo عزیز
      چرا فکر میکنی خط انداختن فقط واسه ایرانه
      چرا فکر میکنی اونجا خیلی امنیت بالاست و ایران خطرناکه
      چرا از خارج اینقدر بت سازی میکنید .

      بخدا قسم ایران اسمش بد در رفته ، مدتی فرانسه بودم تحصیلی و بقیه کشورها هم رفتم و به جرئت میگم مردم ما شاید ثروتمند نباشند اما معرفتشون خیلی بالاتر از مردم بقیه جاهای دنیاست .

      اینقدر که باید تو کشورهای جهان اول حواست به جیبت باشه تا نزنند در خیابان و مترو تو ایران هست ولی نه مثل اونجا .

      اینقدر که اونها روی ون‌ها و خودروهاشون گارد میگذارند من ایران ندیدم مگر خیلی کم و اینکه اونجا خط انداختن بیشتره و در خیابون و کوچه و خودروهای پارک شده مدل بالا زیاد میبینید .

      تمام ایران را دور زدم به سبب شغل و علاقم و به جرئت میگم ایران خیلی هم امنیت خوبی داره نسبت به اون چیزی که بزرگنمایی میکنند چون مردممون ذات و اصالت پاکی دارند که درسته از اسب افتادیم ولی از اصل نیوفتادیم ، اما این روزها اینقدر فشار به مردم اومده که خب خلاف میکنند و دزدی هم میشه ولی اون چیزی که شما از کشورهای دیگر بت‌سازی کردین نیست و اتفاقاً امنیت ایران‌گردی بالاتر از بقیه جاهای نقاط دنیاست .

      اونهایی که خودرو کاپیتاژ کردن و رفتن دنیا را گشتن ، بهتر در جریان همه چیز هستند که امنیت یعنی چی تا بفهمند شما خارجی هستید ، گوشتون را میبرند یا جیبتون را زدن که تا دلتون بخواد موبایل و کیف قاپی زیاد دیدم و شنیدم .

      تنها جایی که واقعاً امنیت شهری را احساس کردم دوبی بوده و بدترین شهر که احساس ترس کردم استانبول بوده .

      شاید باورتون نشه ، اما تنها جایی در کشور که احساس آرامش واقعی را در سفر چشیدم چابهار بوده با مردمانی اینقدر پاک نازنین چشم‌دل‌سیر و ناموس پرست که تا نبینید فکر میکنید بلوچ‌ها همه خشن هستند در صورتی که به نطرم مهربان‌ترین مردم ایران بلوچ‌ها هستند و همینطور مظلوم‌ترین .

      خشن‌ترین مردم ایران را خِطه شمال داره (( ناراحت نشید ولی چون زیاد شمال سفر دارم و زیاد با مردمانش سروکار دارم این رو میگم که همه جا خوب و بد داره اما شمالی‌ها خیلی خشن هستند )) .
      یا مثلاً ترکها و کردهای غرب ایران که بینظیرند از معرفت و مرام که رفیق زیاد دارم بخصوص اردبیلی‌ها و کردستانی‌ها .
      یا مردم جنوب که بسیار خون‌گرم و مهمان‌نوازند .
      ولی مردم مرکزی ایران خیلی سخت‌کوش ، آینده‌نگر و مدریت قوی‌ای در کنترل بیزینسشون و شهرسازی دارند و خیلی زندگی را جدی‌تر از بقیه ایرانی‌ها میگیرند مثل اصفهان یا یزد .

      یا کرمانی‌ها و شیرازی‌ها که اصلاً بی‌خیال زندگی هستند و در کنارشون خسته نمیشید و عشق میکنید از انرژی مثبتشون و باور کنید فرشته‌های خدا همیشه پشت سرشون نگهبانشونه و یه ریسک‌هایی در زندگی میکنند که دل شیر میخواد اما این مردم به همه چیز دید مثبت دارند .

      یا لرهای بختیاری عشق که اگر پاش بیوفته واقعاً جونشونو پای رفاقت میگذرند و با تمام دارا ندارشون چنان مهمان نوازند که در هیچ کجای ایران ندیدم چنین مهمان‌نوازی‌ای که البته عاشق سربریدن کره و بَره جلوی پای مهمان هستند .

      بخدا این چیزها از ایران به دلم میشینه که هر زمانی سفر کردم از ایران ، بعد از چند روز دلم بال بال میزنه واسه برگشتن و هم صحبت شدن با مردمم .
      بخدا این شعار نیست و حقیقته که هیچ کجای دنیا مردمی مثل ایران پیدا نمیشه از نجابت و مهربانی و این رو اونهایی درک میکنند که محاجرت کردن به کشورهای دیگر برای زندگی دائمی .

      در کشورهای دیگه اینقدر باید کار کنید تا بتونی از پس مخارج زندگی بر بیایید و درسته کیفیت بالاست اما تا به خودتون بیایید میبینید فقط کار کردین و پیر شدین و روحتون خشک شده و هیچ پس‌اندازی ندارید چون هزینه‌ها بالاست یا وقتی میتوانید عشق‌و‌حال کنید که دیگه بازنشسته شدین .

      صحبت زیاد و طولانیه اما این را بدونید مردم ما را مدیران بی‌سواد ما خار و ذلیل کردن با این کینه‌ای که در نگاه دنیا به راه انداختن و ایدئولوژی جنگ طلبانه و اگر نه بهترین بهترین مردم دنیائیم .
      والا اگر این بدبختی‌ای که هروز سر مردم ما میاد ، سر مردم خودشون میومد ، الان جنگ جهانی سوم هزار باره به راه اُفتاده بود .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهرداد كمال

        ۳۰ تیر ۱۳۹۹
        سوابق: (1800 ديدگاه)

        هر کی بتونه کل این متن رو بخونه خیلی اهل مطالعه اس

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسام عطار

          ۳۱ تیر ۱۳۹۹
          سوابق: (144 ديدگاه)

          اهل مطالعه نیستم ولی اینقدر زیبا نوشته بود که تا آخرش خوندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. (Saeed(peugeot

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (396 ديدگاه)

    به خدا دوست عزیز این ماشین خوراک ایرانیاس که اینقد عشق مسافرت هستند …..

    فقط ای کاش بیشتر قدر طبیعت مون و میدونستیم و تو رفتار هامون یه تغییراتی میدادیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MehdiTurbo

      ۳۰ تیر ۱۳۹۹
      سوابق: (1919 ديدگاه)

      به خدا سعید جان
      فقط نمیدونم چرا حرفش که میشه رگ غیرتمون میزنه بیرون رو دروایسی که نداریم با خودمون خودمون این کارا رو کردیم که کشور به تاراج داره میره هم مردمش هم منابعش همشم تقصیر خودمون.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. ارشیاsvj

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    ون اسپرت??????????

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Me

    ۳۰ تیر ۱۳۹۹
    سوابق: (314 ديدگاه)

    ولی بخدا این زافیرا نیست ها!!!! اسمش رو اشتباه نوشتید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا