ایران خودروپژو

بررسی پژو 207 جدید ایران‌خودرو

تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آن‌را فیس‌لیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیس‌لیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو به‌طور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینه‌ها فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.

پژو 207 اصلی
پژو ۲۰۷ اصلی

در سال ۱۳۸۹ ایران‌خودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را به‌عنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آن‌هم درحالی‌که ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااین‌حال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و به‌تبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایران‌خودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.

نسخۀ قبلی پژو 206+ یا 207i
نسخۀ قبلی پژو ۲۰۶+ یا ۲۰۷i

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

xbpzn000vr

البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است. بااین‌حال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایران‌خودرو تولید آن متوقف شد؟

jl0uikmkya

علاوه بر این، گزارشاتی نشان می‌دهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایران‌خودرو، به‌صورت رایگان راه‌اندازی کرده و گفته می‌شود راه‌اندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایران‌خودرو به‌صورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازی‌های آن می‌پردازیم.

mvhv2axjtp

تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید

در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخلی

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

i7uz2invxj

تجهیزات و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

موتور و گیربکس پژو ۲۰۷

۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونه‌های قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.

قیمت و رقبا

هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایران‌خودرو اعلام‌نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب می‌شود. در این بازهٔ قیمتی، اصلی‌ترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارس‌خودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار می‌روند.

سخن پایانی

درحالی‌که دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضه‌شده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغ‌ها و داشبوردِ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آن‌را بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشین‌های قدیمی نیز برای خرید آن هجوم می‌آورند درحالی‌که هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهم‌تر باوجودی که چندهفته‌ای بیشتر به موعد تحویل نمونه‌های پیش‌فروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایران‌خودرو هنوز تولید آن‌را آغاز نکرده و یکه‌زارع تاریخ تولید آن‌را احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷۲ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دوستان سلام
    اگر کسی از پژو 207 جدید ایران خودرو اطلاعات دقیقی و جدیدی داره لطفا منتشر کنه. چون ما ثبت نام کردیم و منتظریم اگر گیربکس ماشین ایرانی باشد و بر اساس کد 60002 نباشد انصراف بدیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جمیل

      ۲۳ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست عزیز فکر گیر بکس های قبلی فرانسوی رو به کل از مغزتون بیرون کنید.خود کارشناس غرفه هم بهم با صراحت گفت که گیربکس همون تیپ ۵ هستش.قیمت تمام شده هم ۴۳ تومنه.اصلا کلا ماشین همونه و با رانا فرقی نداره. در مورد کلاس خودرو هم ابهام هستش یعنی ملت ۶۰۰۰۱ ثبت نام کردن و در قسمت مشخصات ۶۰۰۰۲ هست. یه راه در رو گذاشتن. هیچ اطلاعات دقیقی از ۶۰۰۰۱ نیست. من خودم تا حدودی با نظر علیرضا موافقم.نمیخوام منصرفت کنم ولی من بودم اگر آپشناش باب میلم نبود تحویل میگرفتم میفروختم.چون جدیده و بازار نسبت بهش عطش نسبی خواهد داشت. ولی اگر همه اون آپشنا روش باشه و به قیمت حدود ۴۰ تومن باشه(که محاله ممکنه) نسبتا بین رقبا بدک نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ali

    ۱ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به احتمال قوی ایران خودرو در دعوتنامه دوم ذکر میکنه که مثلا اگه با اپشن رو میخوایید٢ میلیون رو پول کل ماشین اضافه میشه یعنی در هنگام صدور دعوتنامه دوم مشتری حق انتخاب داره.
    راستی دوستان کسی هنوز دعوتنامه دوم به دستش نرسیده؟
    الان دو ماه از موعد تحویل اولین ٢٠٧ گذشته .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علی

    ۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    دوستان سلام
    یه سوال داشتم؟؟؟ آیا کسی هست که برای 207 جدید ایران خودرو ثبت نام کرده باشه و شرکت براش دعوت نامه فرستاده باشه. آیا مشخص هست کی میخواهند دعوت نامه بفرستند؟ کسی در این زمینه اطلاع نداره؟؟ تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهداد

      ۱۵ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (19 ديدگاه)

      دوست عزیز من امروز بعد از کلی تلاش موفق شدم با ایران خودرو قسمت فروش ارتباط برقرار کنم و ازم شماره قرارداد رو گرفت و گفت 21 آذر دعوت نامه صادر میشه و 21 روز تاخیر داره (قرار بود تا 30 آبان تحویل بدن)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. بهداد

    ۱۴ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان من ٢٢ فروردین ثبت نام کردم و هنوز هیچ خبری از دعوت نامه نیست فک کنم فروردین اولین ثبت نام بود و تحویل هم زده ٣٠ آبان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۱۵ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      سلام
      من تحویل شهریور بودم، ثبت نام هم بهمن پارسال بود.. ولی از دعوت نامه خبری نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهداد

        ۱۵ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (19 ديدگاه)

        آها پس من اشتباه میکردم ، میتونی با 096440 داخلی 2 تماس بگیری (البته 100 بار زدم تا جواب داد) ردیف قرارداد یا کد ملی رو میپرسه و تاریخ دعوتنامه رو میگه به من گفت 21 آذر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. صادق

          ۱۶ آبان ۱۳۹۵
          سوابق: (13 ديدگاه)

          تماس گرفتم .چک کرد و اعلام کرد هنوز فاکتور نشده و معلوم هم نیست کی این کار انجام بشه. ایشون گفت اصلا هنوز وارد خط تولید هم نشده این ماشین.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  5. ی ج

    ۱۵ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگر مدل بوش این خودرو قسمت شما شود متوجه خواهید شد که کیفیت خودرو 207 فعلی خیلی ارتقا یافته و قطعات اصلی خودرو اعم از ECU و ترمز و قطعات اصلی از کیفیت بالایی برخوردارن و جدا از اون مونیتور 7 اینچ و کلیدهای روی فرمون جلوه خوبی به تزیینات داخلی خودرو داده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دوستان سلام خودم 207 مدل 89 داشتم واقعا عالیه بود فروختمش به برادرم الان صفر ثبت نام کردم و حدودا یک ماه دیگر وارد بازار میشود گیربکس 207 جدید همون گیربکس مدل قدیمی هستش و قیمت نهایی 207 جدید 41 تومن میباشد و حدود 4 میلیون تومن با 206 تیپ 5 فرق داره و ارزش هم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    هرکس ثبت نام کردین مطما باشین پشیمان نمیشونین و سود خوبی هم تعلق میگرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مصطفی

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    باسلام.من 207خیلی دوست داشتم بخرم ولی بدلیل شرایطی که داشتم نشد.الان 207جدیدورو ثبت نام کردم و منتظزم که دعوتنامش بیاد،ولی الان دلسرد شدم نمیدونم کنسل کنم یانه، کسی هم نیست درست منو راهنمایی کنه نمیدونم چی کار کنم. اگه ازدوستان کسی هست که یک راه درست جلوپام بذاره ممنونش میشم.تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      ببین داداش بنظر خودم بخر و تحویل بگیر و زمان تحویل هم ارزون تر میگیرین و هم گرون تر می فروشین کلا با 206 تیپ 5 4 میلیون اختلاف داره و ارزش رو هم داره فقط قیمت قطعاتش مقداری گرانتر از 206 هستش و واقعا ماشین خوبیه خودک مدل 89 داشتم فروختمش به برادرم نه به غریبه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. دريا

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    کد ماشین ٢٠٧ ثبت نامی در قرار داد من ۶٠٠١ هست و کد ماشین در سامانه ۶٠٠٢ کسی در مورد اطلاعی داره? ممنون یعنی می خوان ماشین قدیمی رو تحویل بدند
    رنگ هم می شه دوستان پیشنهاد بدند؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۱۷ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (6 ديدگاه)

      نوک مدادی بگیرین سفید اصلا قشنگ نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. سعید

    ۱۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    از همه خودرو های چینی زیر 50 میلیون بهتر و باکیفیت تره. با این میزان بودجه انتخاب اول دنا هست و انتخاب دوم 207

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مصطفی

    ۱۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    کد 60001 باکد 60002 فرقی نداره یعنی اصلا تمام مشخصاتی که در سامانه هستش شامل کد 60001 میشه و فعلاهمین کد تولید میشه.رنگ سفیدقشنگه البته من بانوکمدادی هم موافقم.فقط گیربکس 207 میگن 405 یه ویارانا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. علي حمزوي

    ۲۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من مدل ٨٩ دارم عالیه. اصلا گیربگسش چکار داره به ٢٠۶ چون کلا مدل ٨٩ فرانسوی
    حالا این جدیداشو نمیدونم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. پوارو

    ۲۷ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (114 ديدگاه)

    منم میخام ثبت نام کنم.اگه اذیت کرد مبفروشم.تحریمای جدید توراهه همینم سال دیگه گیرمون نمیاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Lavin

    ۲۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان
    ایا گیربکس 207 مدل 91 هم فرانسویه ؟
    قطعات موتور چطور ؟
    دقیقا اخرین مدلهای 207 قبل از توقف تولید
    .
    اگه کسی اطلاع موثق داره ممنون میشم جواب بده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. پوارو

    ۲۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (114 ديدگاه)

    ثبت نام تحول اردیبهشت96پرشدش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. یگانه

    ۳۰ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام واسه تحویل گفتن 30 اسفند فکر میکنید مدل95میخوره یا96؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. صادق

    ۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام
    دعوت نامه من اومد. قیمت نهایی 41.900

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (14 ديدگاه)

      سلام. انشاء الله مبارک باشه.
      لطفا بفرمایید کی قراره به شما تحویل بدهند و خودرو چه مشخصاتی دارد؟ ما هم ثبت نام کردیم و هم پول دادیم اما هنوز برای خودمان هم معلوم نیست که خودروی ما چه ویژگیهایی دارد. عجب مردمان عجیبی هستیم!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (13 ديدگاه)

        سپاسگذارم، کد60002 هست، تا 14هم باید تکمیل وجه بکنم.
        زیادسخت نگیرید :(

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. بهداد

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (19 ديدگاه)

      مبارک باشه دوست عزیز میشه بگین کی ثبت نام کردین و چقد سود رفت و چقد باید پرداخت کنین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. صادق

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (13 ديدگاه)

        از شمام سپاسگذارم
        پارسال دی ماه
        حدود 3.800 سود رفت
        حدود 550 هم دیرکرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. جواد

      ۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      آقا صادق قرار بود کی تحویل بدن؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. شادی

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مبارکتون باشه هر وقت تحویل گرفتید لطف کنید در موردش نظرتون رو به ما هم بگید با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      سلام ، ممنون، چشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. یگانه

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    خوش بحالت کی تحویل میدن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. یگانه

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام دوستان اگه کسی تحویل گرفته یا دعوت نامه براش آمده بفرمایید بعدش چ قد طول میکشد تحویل بدن؟برای مرحله آخرچقد گفتن باید واریز کنی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. احمد

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    کسایی که تحویل گرفتن بگن آیا اون مشخصاتی که رو سایت ایران خودرو زده با خود خودرو همخوانی داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. نسیم

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام .آقا صادق تاریخ تحویل به موقع صورت میگیرد؟چند روز بعد ازصدور دعوت نامه باید باقی پول و واریز کنیم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      سلام، والا طبق تجربیات قبلی بعد از تکمیل وجه یک چند روزی واسه پلاک طول می کشه سایر مدارک رو هم پست میاره. احتمالا می افتد اواخر ماه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. نازنین

    ۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    آقا صادق، از شما تحویل چه ماهی بوده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۶ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      شهریور خانم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. سهیل

    ۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شهریور اقا صادق الان امده دعوت نامش” ابان من فک کنم بهمن دعوت نامه بیاد خدا بخواد سال دیگه تحویل :))))))))))))))))))))))
    دستشونم درد نکنه سود 34% میدن :]

    فقط امیدوارم گیربکسش فرانسه باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۶ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      34% فکر نکنم دیرکرد داده باشند، 3 ماهش رو کمی بیشتر از 500 تومان دیرکرد حساب کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. نسیم

    ۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    با سلام از آبان تولیدش راه افتاده ایشالا طبق برنامه تحویل بدن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. پوارو

    ۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (114 ديدگاه)

    مگه به سودش مالیات تعلق میگیره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Amir

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    دیرکردش ١٢ درصده که جدا قید میشه مابقی سود ٢٢ درصده که اگه برید دعوتنامه رو بخونید متوجه میشید درست حساب کردن شما کلش رو با هم حساب میکنین که میشه ٣۴٪‏

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. نسیم

    ۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    چند روز قبل از تحویل باید کل پول شو تسویه کنی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      در دعوت نامه اعلام می کنه. واسه منو زده تا 14 حالا هر چه زودتر تا این تاریخ تکمیل وجه کنی، فکر می کنم تحویلش کمی زودتربشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. نازنین

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    از کیفیت کسی خبر داره؟ مثل ۲۰۷ های قبلی هستن یا نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. سامان

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام نازنین خانم تو نظرات بالا کسی که تحویل گرفته عنوان کرده که فرانسوی ه فقط مونتاژ داخله، م.ه شمام ثبت نام کردین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا