ایران خودروپژو

بررسی پژو 207 جدید ایران‌خودرو

تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آن‌را فیس‌لیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیس‌لیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو به‌طور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینه‌ها فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.

پژو 207 اصلی
پژو ۲۰۷ اصلی

در سال ۱۳۸۹ ایران‌خودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را به‌عنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آن‌هم درحالی‌که ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااین‌حال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و به‌تبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایران‌خودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.

نسخۀ قبلی پژو 206+ یا 207i
نسخۀ قبلی پژو ۲۰۶+ یا ۲۰۷i

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

xbpzn000vr

البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است. بااین‌حال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایران‌خودرو تولید آن متوقف شد؟

jl0uikmkya

علاوه بر این، گزارشاتی نشان می‌دهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایران‌خودرو، به‌صورت رایگان راه‌اندازی کرده و گفته می‌شود راه‌اندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایران‌خودرو به‌صورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازی‌های آن می‌پردازیم.

mvhv2axjtp

تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید

در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخلی

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

i7uz2invxj

تجهیزات و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

موتور و گیربکس پژو ۲۰۷

۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونه‌های قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.

قیمت و رقبا

هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایران‌خودرو اعلام‌نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب می‌شود. در این بازهٔ قیمتی، اصلی‌ترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارس‌خودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار می‌روند.

سخن پایانی

درحالی‌که دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضه‌شده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغ‌ها و داشبوردِ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آن‌را بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشین‌های قدیمی نیز برای خرید آن هجوم می‌آورند درحالی‌که هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهم‌تر باوجودی که چندهفته‌ای بیشتر به موعد تحویل نمونه‌های پیش‌فروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایران‌خودرو هنوز تولید آن‌را آغاز نکرده و یکه‌زارع تاریخ تولید آن‌را احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    باسلام.توی دعوتنامه ای که به من دادن نوشته تحویل 95/8/30 ولی تا حالا حتی دعوت نامه هم نیومده،زنگ زدم به هزارجا هیچکی جواب قانع کننده ای بهم ندادن.اصلا خبری ندارن از ساختش واز خط تولیدش.گفتن 95/9/30 زمان تحویلشه درصورتی که توقراردادم اینطور نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سهيل

    ۹ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    قراردا که ولش کن قرار داد منم ٣٠ ابان بود دعوت نامه هم هنوز نیومده
    رفتم نمایندگی که ثبت نام کردم تا گفتم ٢٠٧ خندشون گرفت گفت خبری نیست که نیست…
    خط تولیدشم راه نیفتاده جالب اینجاست که هنوزم داره پیش فروش میشه
    جالب تر اونه که حوالش تو سایت باما داره ۵١ میلیون فروش میره?
    خدایی معلوم نیس چند چنده کلا هیچ چی سر جا خودش نیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نازنین

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    سلام به تمامی دوستان ، آره اقا سامان منم فروردین ثبت نام کردم تحویل ابان، اما میخوام بدونم کیفیت ۲۰۷ های تولید شده مثل ۲۰۶ های جدیدی هست یا نه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. سامان

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام آره فقط مونتاژ داخله اما قطعات فرانسویه .البته 206 بیشتر قطعات ایرانیه به نظر من اصلا قابل مقایسه با 207 های جدید نیستن. ولی ی مدت که بگذره قطعات یا چینی میشه یا ایرانی .نازنین خانوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سامان

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام آره .مونتاژ داخله اما قطعات فرانسویه .البته 206 بیشتر قطعات ایرانیه به نظر من اصلا قابل مقایسه با 207 های جدید نیستن. ولی ی مدت که بگذره قطعات یا چینی میشه یا ایرانی .نازنین خانوم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مصطفی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    باسلام خدمت شما دوستان گرامی بخصوص اقای سامان،متاسفانه باید خبر بدی بدم که امروز از خط منتاژ 207 ایران خودرو باخبر شدم همه تجهیزات خودرو ایرانی وبا کیفت پایین میباشد.بگفته ایشون که خودش تو خط تولید 207 ته میگه چیز اشغالی به مردم دارن میدن .منم از این خبر خیلی ناراحتم.گفته اصلا ارزشی نداره همش ایرانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمود

      ۱۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      با سلام خدمت شما دوست عزیز شما مطمئن هستید که قطعات بی کیفیت تو خط تولید اش استفاده میشه؟ممنون میشم پاسخ بدهید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. مصطفی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    از اچ سی کراس هم با خبرم که همه چپیزش تو تستو ازمایش جواب نداد و بدر نمیخوره خدارو شکر که ثبت نام نکردم.فقط گفت قشنگی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مصطفی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    من شاید فروختم ساندرو بگیرم.ولی اصلا از قیافش خوشم نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مصطفی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    اقا سامان شما این خبری که دادین رو از کجا خبر دار شدین؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سامان

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام عزیز. اینها اگه میتونستن آره ولی چرا تو این 4 سال نکردن پس توانش ندارن بعدش هم 206 مونتاژ چینه بیشتر . ایران خودرو فقط سر هم میکنه حتی سمند و رانا که ادعا میکنند تولید چین هستن .نگران نباشید تجهیزاتش اصل فرانسه است.اینم بگم تو فرانسه استقبال نشد دارن به خورد ما میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سامان

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    به نظر من اگه بناست اعتماد نکنیم هیچکدام و نخریم با این پولها بهتره ..ماشین خوب و قابل قبول بالای صد میلیونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. سامان

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    بفرمایید شنیدین تا امروز کسی تحویل گرفته باشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مصطفی

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    نه کسی تحویل نگرفته ولی یکی از دوستان توی خط تولیدش کار میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سامان

    ۱۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام آقا مصطفی دوستتون نگفته از کی تحویلش شروع میشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. صادق

    ۱۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    سلام، تحویل من که نمایندگی زنگ زد گفت 12 یعنی امروزه، ولی من گذاشتم 2 یا 3 شنبه برم بگیرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. سامان

    ۱۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام آقا صادق تحویل گرفتی ی خبر بده مطمئن شیم واقعاً تحویل ش شروع شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مصطفی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام . نه خبری نداشت که تحویلش کی هست.شما اگه انشاالله تحویل گرفتین خبر کنید که چجوریه کیفیتش.مرسی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. نيما

    ۱۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    الکی سر خودتونو کلاه نزارین،کامپیوترش کروز ۶٠دلاریه نه بوش ۵٠٠دلاری،با دریچه گاز سیمی و گیربکس پژو ۴٠۵ ،یعنی نمی شه بعضی از آپشنها رو ب راحتی روش نصب کرد
    مانند کروز سنسور باران کامپیوتر سفر یا دیسپلی تیپ b
    همون ٢٠۶تیپ ۵رو بگیرین واستون بیشتر صرف میکنه حداقل ٧تومن واستون میمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Aryaman

      ۱۳ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام
      اقا نیما
      ایا 207 مدل 91 هم کیفیت لازم رو داره ؟
      قطعات اورجینال روش سوار شده . ؟
      مثلا کامپیوتر و بخصوصص گیربکش

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Nazanin

      ۱۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سوال اقا اریهمن
      سوال منم هست
      کسی در این باب اطلاعاتی داره ؟؟
      ایا قطعات 207 مدل 91 .
      با توجه به اینکه تحریمها شروع شده بود بازم کیفیت داره؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. دریا

    ۱۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا صادق لطفا در صورت امکان نظرتون رو درباره 207 دریافتی حتما بنویسید
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۱۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      چشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. سامان

    ۱۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    سلام آقا صادق تحویل که گرفتین بفرمایید مشخصاتی که تو سایتها اعلام کردن و کامل داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. صادق

      ۱۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (13 ديدگاه)

      چشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (60 ديدگاه)

    یه اشغال به تمام معنا که فقط پالونش عوض شده ملت هم بدو بدو میرن تو صف چقدر هم حال میکنن ماشین 10 سال پیش رو سوار میشن. همینان که باعث میشن قیمت ماشین تو ایران نجومی بشه.با این پول یه مزدا 3 بخری سگش می ارزه به کل پژو.ملت تو فرانسه هم این ماشین رو نمی خرن چون تعمیراتش سرطانه.
    با سپاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. محمد

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (60 ديدگاه)

    منظورم مزدا 3 کارکرده هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. سهيل

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    حداقل ٢سال گارانتی داره٢٠٧ مزدا ٣ بخوای بخری ١۵ تومن باید بذاری روش تو ٢سال هم ١٠تومن باید خرجش کنی.
    کسی که ثبت نام از قبل کرده ضرری نکرده حدودا ٣٩ تومن براش میفته??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. پوارو

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (112 ديدگاه)

    زمان تحریمها زده بودن سپرعقب مزدا3.میخواس تعویض کنه بهمن خودرو میگفت برامون نمیاد.اینم از جنس خارجی.ماشین حارجی کارکرده همش بستگی داره دست کی بوده باشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. وحید

    ۱۵ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    اگه کسی تحویل گرفت حتما در مورد کیفیت ماشین بگه لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. پوارو

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (112 ديدگاه)

    207 بالاخره اومد بازار برای اینکه تو تلتکست قیمت کارخانه رو زده 42/900 وقیمت بازار رو زده 48/300 (شبکه 5 صفحه112)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. محمدرضا

    ۱۶ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فرانسوی نیست دلتون صابون نزنید اینا همش چینی ایرانیه چون اصلا پژو خط تولیدشو متوقف کرده داره 208 میزنه برید دنبال ماشین چینی که حد اقل بصرفه وگرنه همشون یه کرباسن فقط دنا و سمند و پرشیا نگرید که ووال گردنتون میشه چین بلخره یه سرو گردن تو صنعت از ایران بالا تره اگرم فرانسوی میخواید صد میلیون بدید رنو کپچر بخرید اگه ندارید که دیگه خیلی اینارو باهم مقایسه نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. هومن

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    کسی هنوز تحویل نگرفته آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آقا صادق چی شد تحویل شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بی نام

      ۱۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (8 ديدگاه)

      من تحویل گرفتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. بی نام

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بالاخره مال من رو اوردن.از 207 قبلی خیلی هم بهتر شده. من یه مدل 89 قبلا داشتم.خیلی از اون سرتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dr.Elyas

      ۱۸ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      مبارکتون باشه.
      کیفیت کابین چطوره؟
      از سری های قبلی بهترشده یابدتر؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  30. هادی

    ۱۷ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    من تحویل گرفتم
    گیربکس ایرانی
    ecu چینی
    آپشن ها طبق مشخصات داداه شده شرکت
    کلا داخل اتاق که میشی متوجه کیفیت پایین ترش به 207 فرانسوی میشوید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمود

      ۱۹ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز من میخوام بخرم اگر کیفیت داخل اتاق اش پایین نخرم و به صدا خواهد افتاد نخرم لطفا ممنون میشم جواب بدید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. پاشا

      ۲۷ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (16 ديدگاه)

      کاملا معلومه که این ماشینو نه خریدی و نه سوار شدی تا حالا. به دو دلیل:
      اول اینکه گیربکس اتوماتیک 206 بصورت کامل از خارج از کشور میاد.
      دوم اینکه مگه شما سوار 207 فرانسوی شدی که میگی وقتی سوار میشی متوجه کیفیت پایین اتاق ماشین نسبت به نمونه فرانسوی میشی؟
      جان ما نگو که رفتم فرانسه سوار شدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پاشا

        ۲۷ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (16 ديدگاه)

        یادم رفت بگم که گیرباکس های اتوماتیک پژو طراحی مشترک پژو و پورشه هستش که به دلیل تحریم ها این گیرباکس وارد ایران نشد و بعد از مدتی هم تولید تیپ 6 قطع شد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. نفیس

        ۲۸ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        درود ، امروز ایرانخودرو بودم و بهم گفتن: پژو ۲۰۷ جدید گیربکس اتوماتیک «نداره» و به صورت دستی ۵ سرعته هست و این گیربکس همان گیربکس های ۲۰۶ مدل ۹۵ (پژو ۴۰۵) هست !!!

        در ضمن دفاع از جناب هادی باید به شما عرض کنم این خودرو اصلا شباهتی به ۲۰۷ اصل فرانسه نداره و حتی اگر ترکیه یا دبی برید این موضوع رو متوجه میشید !!! چون عقب خودرو و کاپت جلوی خودرو کاملا با ۲۰۷ اصل فرانسه متفاوته !!!

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا