ایران خودروپژو

بررسی پژو 207 جدید ایران‌خودرو

تقریباً در دورانی که تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه رو به پایان بود، به دلیل محبوبیت این خودرو، پژو تصمیم گرفت آن‌را فیس‌لیفت کرده و چند سالی به تولید آن ادامه دهد. ۲۰۶ فیس‌لیفت شده، ۲۰۶+ نام گرفت و سعی شده بود ظاهر آن به مدل ۲۰۷ شبیه گردد. در ۲۰۶+ قسمت جلو به‌طور کامل مورد بازنگردی قرارگرفته و چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر تغییر کردند؛ اما در قسمت عقب به جهت کاهش هزینه‌ها فقط گرافیک داخلی چراغ‌ها و سپر تغییر نمود. به همین دلیل ۲۰۶+ در جلو تقریباً ظاهر جدید و بروزی پیداکرده بود اما در قسمت عقب تفاوت چندانی با ۲۰۶ نداشت. در داخل هم تغییراتی ایجادشده و بازهم سعی شده بود تا داشبورد خودرو به ۲۰۷ شبیه گردد.

پژو 207 اصلی
پژو ۲۰۷ اصلی

در سال ۱۳۸۹ ایران‌خودرو تصمیم گرفت ۲۰۶+ را به‌عنوان نسل جدید ۲۰۶ یعنی ۲۰۷ در ایران عرضه کند؛ بنابراین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ ۲۰۶ با عنوان مدلی کاملاً جدید و بانام ۲۰۷i به بازار عرضه شد! آن‌هم درحالی‌که ازلحاظ آپشن، موتور و گیربکس تقریباً هیچ تفاوتی با ۲۰۶ تیپ ۵ نداشت. بااین‌حال در سال ۱۳۹۰ و وضع تحریم‌ها علیه صنعت خودروی ایران، تولید پژو ۲۰۶ و به‌تبع آن ۲۰۷ در ایران با مشکل مواجه شد. البته ایران‌خودرو توانست به هر نحوی که شده تولید ۲۰۶ را ادامه دهد اما امکان ادامهٔ تولید ۲۰۷ یا همان ۲۰۶+ وجود نداشت و تولید آن در سال ۱۳۹۱ متوقف شد.

نسخۀ قبلی پژو 206+ یا 207i
نسخۀ قبلی پژو ۲۰۶+ یا ۲۰۷i

پس از توافق هسته‌ای و لغو تحریم‌های ایران، بعد از مذاکرات فراوان سرانجام دوباره همکاری ایران‌خودرو و پژو آغاز گردید. بدین ترتیب زمزمه‌هایی مبنی بر تولید مجدد پژو ۲۰۷ مطرح شد و حتی ایران‌خودرو در دی‌ماه سال گذشته اقدام به‌ پیش‌فروش این خودرو با موعد تحویل مرداد، شهریور و مهر امسال کرد. سپس در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو که در اسفند سال گذشته برگزار شد، ایران‌خودرو مدل جدید ۲۰۷ را رونمایی نمود که دستخوش فیس‌لیفت و تغییراتی جزئی در داخل و خارج‌شده بود.

xbpzn000vr

البته مدیرعامل ایران‌خودرو، هاشم یکه‌زارع در نشست مطبوعاتی سال گذشته اعلام نمود که تولید مجدد ۲۰۷ ربطی به قرارداد جدید ایران‌خودرو نداشته و مالکیت آن به‌طور کامل به ایران‌خودرو واگذارشده است. بااین‌حال معلوم نیست اگر تولید مجدد ۲۰۷ ارتباطی با قرارداد با پژو نداشته است پس چرا در دوران تحریم و قطع روابط پژو با ایران‌خودرو تولید آن متوقف شد؟

jl0uikmkya

علاوه بر این، گزارشاتی نشان می‌دهد که پژو خط تولید ۲۰۷ را بابت بخشی از غرامت خود به ایران‌خودرو، به‌صورت رایگان راه‌اندازی کرده و گفته می‌شود راه‌اندازی مجدد خط تولید این خودرو ۱۱ میلیون یورو هزینه داشته است. درهرحال چندی پیش ایران‌خودرو به‌صورت رسمی مشخصات و جزئیات نسخهٔ جدید پژو ۲۰۷ را اعلام نمود که در ادامه به بررسی تغییرات و بهسازی‌های آن می‌پردازیم.

mvhv2axjtp

تغییرات خارجی پژو ۲۰۷ جدید

در بخش خارجی صرفاً به تغییر گرافیک داخلی چراغ‌ها و تغییر آینه‌های جانبی بسنده شده است. در ۲۰۷ جدید یک ردیف لامپ LED ابرویی به بالای چراغ‌های جلو اضافه‌شده است که احتمالاً نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند. در چراغ‌های عقب نیز از LED استفاده‌شده و گرافیک و طراحی داخلی آن‌ها بسیار زیباتر از چراغ‌های عقب قبلی ۲۰۷ شده است. آینه‌های جانبی جدید آن نیز از طراحی بهتری نسبت به قبل بهره می‌برند چراکه آینه‌های مدل قبلی ۲۰۷ متعلق به پژو ۲۰۶ بوده و تغییری نداشتند.

تغییرات داخلی

در داخل نیز کلیت داشبورد دست‌نخورده باقی‌مانده و از تغییرات مهم آن می‌توان به نصب یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی مجهز به سیستم چندرسانه‌ای و GPS در بالای داشبورد و تغییر غربیلک فرمان اشاره کرد. غربیلک فرمان جدید ۲۰۷ ضمن برخورداری از طراحی بهتر، مجهز به دکمه‌های کنترل سیستم صوتی و قطع و وصل تماس تلفنی نیز شده است و تصویر عقب خودرو با استفاده از دوربین دید عقب بر روی نمایشگر داشبورد به نمایش درمی‌آید. در داخل ۲۰۷ جدید غیر از موارد مذکور تغییر عمدهٔ دیگری دیده نمی‌شود.

i7uz2invxj

تجهیزات و امکانات

پژو ۲۰۷ جدید با توجه به شرایط قیمتی بازار خودروی ایران، از تجهیزات و امکانات نسبتاً مناسبی سود می‌برد که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از ترمز ABS، EBD و MBA، ایربگ راننده و سرنشین جلو، فرمان هیدرولیک، سیستم پخش DVD، پورت USB، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، بلوتوث، GPS، دوربین دید عقب، آینه‌های جانبی برقی، شیشه‌های برقی چهاردر، سنسور دنده‌عقب، رینگ اسپرت آلومینیومی و کروز کنترل.

موتور و گیربکس پژو ۲۰۷

۲۰۷ جدید همانند گذشته از پیشرانهٔ آشنای TU5 با ۱۶۰۰ سی‌سی حجم استفاده می‌کند که قدرت و گشتاور آن از سوی ایران‌خودرو ۱۰۵ اسب بخار و ۱۴۲ نیوتن متر اعلام‌شده است. البته علت اختلاف قدرت ۵ اسب بخاری میان ۲۰۷ و ۲۰۶ تیپ ۵ مشخص نیست. طبق اعلام سازنده، ۲۰۷ جدید فعلاً فقط با گیربکس دستی عرضه خواهد شد و بازهم مشخص نیست که گیربکس دستی آن از نوع ایرانی (متعلق به پژو ۴۰۵) است یا مانند نمونه‌های قبلی ۲۰۶ از نوع فرانسوی خواهد بود. شتاب صفرتا صد ۲۰۷ جدید ۱۱.۶ ثانیه، مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۶ لیتر در صد کیلومتر و حداکثر سرعتش ۱۹۰ کیلومتر در ساعت اعلام گردیده است.

قیمت و رقبا

هنوز قیمت رسمی و قطعی ۲۰۷ جدید از سوی ایران‌خودرو اعلام‌نشده اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخهٔ دستی آن قیمتی در حدود ۴۰ میلیون تومان خواهد داشت که با توجه به اختلاف قیمت ۳ میلیون تومانی با پژو ۲۰۶ تیپ ۵ قیمت نسبتاً معقولی محسوب می‌شود. در این بازهٔ قیمتی، اصلی‌ترین رقیب ۲۰۷ جدید رنو ساندرو است که توسط پارس‌خودرو مونتاژ شده و نسخهٔ دستی آن ۴۳ میلیون تومان قیمت دارد. ام‌وی‌ام ۳۱۵ جدید با قیمت ۴۲,۳ میلیون تومان و برلیانس H320 دستی با ۴۶,۲ میلیون تومان قیمت نیز از دیگر رقبای پژو ۲۰۷ جدید بشمار می‌روند.

سخن پایانی

درحالی‌که دو نسل بعد از پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۸ در بازارهای جهانی عرضه‌شده و حتی در شرف عرضه در ایران هم هست، همچنان شاهد هستیم که سازندهٔ وطنی با تغییراتی در چراغ‌ها و داشبوردِ نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ پژو ۲۰۶، آن‌را بانام مدلی جدید در بازار محدود کشور عرضه کرده و خریدارانِ تشنهٔ خودروهای جدید و خسته از ماشین‌های قدیمی نیز برای خرید آن هجوم می‌آورند درحالی‌که هنوز نه کیفیت آن مشخص است و نه حتی قیمت دقیقش. از آن مهم‌تر باوجودی که چندهفته‌ای بیشتر به موعد تحویل نمونه‌های پیش‌فروش شدهٔ ۲۰۷ باقی نمانده است، ایران‌خودرو هنوز تولید آن‌را آغاز نکرده و یکه‌زارع تاریخ تولید آن‌را احتمالاً در تیر یا مرداد اعلام نموده است! از سوی دیگر هنوز کیفیت این خودرو نیز مشخص نبوده و معلوم نیست که آیا کیفیت فاجعه باری همانند ۲۰۶های جدید موسوم به ایرانیزه دارد یا از سطح کیفی بهتری برخوردار خواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفی

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام اقا بهداد مبارک باشه براتون چرخاش همیشه بگرده برات.مدلش چند خورد؟95

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهداد

      ۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (19 ديدگاه)

      ممنون از شما مدل ٩۶

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مصطفی

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    باسلام اقابهداد.مبارکتون باشه،مدلش چند خورده براتون؟؟ ؟95

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حسن

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام بهداد جان مبارکت باشه در مورد گریبکسش اگه توضیح بدی کجاییه ایرانی همون مدل ۴۰۵ رو کار کردند یا جدیده ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهداد

      ۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (19 ديدگاه)

      سلام ممنون
      فک میکنم اصلاح شده باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. سامان

    ۲۷ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام آقا بهداد انشالله خوش رکاب باشه. لاستیک هاش چه مارکیه؟چند روز بعد دعوت نامه تحویل دادن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهداد

      ۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (19 ديدگاه)

      سلام ممنون ١٠ روز بعد از تکمیل وجه ماشین رو تحویل دادن
      ایران تایر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. سپهر

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (13 ديدگاه)

    من ۴روزه تحویل گرفتم واقعا ماشین بی صدا دوست داشتنیه
    لاستیک ایران تایر بود که عوض کردم
    گیربکسم میگن اصلاح شده زیر نظر کارشناسای فرانسه و گیربکس خوبی داره ولی رنو نرم تره گیربکسش
    و مانیتور فرمان دیلایت چراغ جلو , چراغ نئون عقب واقعا خیلی حس خوبی به ادم
    میده.
    ولی اگر سانروف داشت حرف برای دیگه رقیباش باقی نمیذاشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یاشا

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام سپهرجان نفهمیدی گیربکسش چیه ۴۰۵یا ۲۰۶فرانسه چون واقعا فرق میکنه و اینکه کابین صدامیده یا نه تو دست اندازا و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سامان

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (39 ديدگاه)

    سلام آقا سپهر تاریخ اعلام شرکت برای تحویل کی بود؟ تاریخ دریافت دعوت نامه چه تاریخی و چه مدت بعد تحویل شد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مصطفی

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    اقا بهداد و اقا سپهر سلام مبارک تون باشه.اگه بگین مدلش چند خورده ممنون میشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهداد

      ۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (19 ديدگاه)

      ممنون از شما مدل ٩۶

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. مصطفی

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    از مسئول سایت یک خواهشی دارم که دوست دارم بقیه دوستان هم نظرشونو در این باره بگن. اینکه در صورت امکان عزیزانی که در این گروه هستند با تشکیل یک گروه در تلگرام یا در همینجا برای کسانی که میخواهند جزئیات ماشین رو از لحاظ فنی یا مشکلاتی که بوجود میاد وجهت رفع و آگاهی بیشتر از مشکلات ماشین بخصوص فنی ماشین بدونند،راه حل بدن و کمک کنند.نظر من اینکه یک گروه در تلگرام تشکیل بدیم از این طریق وکاراشو اقای دهقان انجام بدهند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dr.Elyas

      ۲ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      من تا الان چندین بار لینک گروه تلگرام رو گذاشتم ولی سایت پدال تاییدش نمیکنه.نمیدونم چه دلیلی داره که کامنت منو تایید نمیکنه.خب شما که مطلب رو بالا نمیذارید باید کلی بگردیم تا پیداش کنیم.حداقل یه لطفی بکنین بذارید توتلگرام باهم درارتباط باشیم.
      از مدیران سایت خواهشمندم اجازه بدین لینگ گروه رو بذارم تا هممون تو اون گروه درمورد این ماشین صحبت کنیم.باتشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سردبیر

        ۲ بهمن ۱۳۹۵
        سوابق: (764 ديدگاه)

        درود بر شما. متاسفانه نمی توانیم لینک گروه ها و کانال ها را در قسمت دیدگاهها تایید نماییم. روزانه صدها لینک در قسمت دیدگاهها ثبت می شود. کدام گروه یا کانال، اطلاعات موثق یا صحیحی منتشر می کند؟ کدام یک تبلیغاتی است یا باعث گمراهی می شود؟ کدام متعلق به شرکت هاست و یا کدام واقعا به دنبال نشر صحیح اطلاعات است؟ بنابراین به ما حق دهید که کلا جلوی چنین روند غیری قابل تاییدی را بگیریم. حتما در همین بخش دیدگاهها نیز کاربران اطلاعات و تجربیات خود را منتقل می نمایند. و خوشبختانه این جا را می توانیم از بابت صحت، سلامت و رعایت اخلاق کنترل نماییم. ممنون از درک والای شما

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. parsa

    ۲۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام منم تحویل گرفتم مدل ٩۶ خورد خوشبختانه کیفیتش خوبه إیرادی ندیدم که بگم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Amir

    ۲۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام منم تحویل گرفتم مدل ٩۶ خورد،لاستیکاش ایران تایر بود که با هانکوک ١٩۵/۶٠ تعویض کردم راجع به گیر بکس باید بگم که متاسفانه ۴٠۵ که تبریز تولید میکنه و دیگه از گیربکس man5 خبری نیست.اما داشبورد و سیستم مالتی مدیا کیفیت قابل قبولی داره ضمنا یه دوربین بالای پلاک عقب جاسازی شده که دوستان توجه کنند و از زیر پلاک برای نصب پلاک استفاده نکنند چون خوب سوار نمیشه آیینه ها مجهز به راهنما شده که طبیعتا باعث حذف راهنما بغل شده کیفیت چراغهای عقب عالی (برند کروز)چراغهای جلو مجهز به دی لایت در کل ماشین تو رنج قیمتی مناسبه انشاالله ماشین دوستان هم به زودی تحویل شه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dr.Elyas

      ۲۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      سلام مبارکتون باشه.

      شما تحویل آبان بودین؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علیرضا

      ۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      دوست عزیزمیشه بگی که قطعات استفاده شده درموتوربوش هست یا نه اگه هست بوش کجا وببین مارک ترمزت چیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Amir

    ۳۰ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام ممنونم بله آبان ماه بودم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مصطفی

    ۱ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    با سلام، دوستانی که خودرو 207 رو تحویل گرفتن برای نصب پلاک عقب مشکلی نداشتن؟از لحاظ جانمایی دوربین عقب میگم. پاسخ بدید ممنون میشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. دريا

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام من تحویل بهمن هستم ولی هیچ خبری نیست؟؟؟
    اگر هنوز آبان ماهی ها تحویل بگیرند ممکنه تحویل بهمن بعد از عید باشه???

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. reza

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام از کسانی که تحویل گرفتن لطفا کمک کنید
    این ماشین گیربکس 405روشه یا نه ؟؟؟؟ اگه آره بری ساندرو بخری خیلی بهتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امیر

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اگه گیربکس ایران باشه مفت نمی ارزه.گویا اون 207 که برزیل میزد زیر نزه فرانسه نیس یعنی همون 90 به قبل.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. آرمين

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام دوستان
    منم تحویل بهمنم!!!آیا کسانی هستن که تحویل آذر و دی باشن؟و تحویل نگرفته باشن؟
    إز کسانی که تازه تحویل گرفتن خواهش می کنیم بیشتر توضیح بدن در مورد کیفیت ماشین !!
    آیا جنس داشبورد کیفیتش مثل ٢٠۶ افتضاحه؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dr.Elyas

      ۳ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      بعید میدونم قبل عید تحویلتون بدن.

      من تحویل آبانم،دوهفتس پولشو هم واریز کردم هنوز ماشین فاکتور نشده.هنوز شماره بدنه نخورده.اصلا معلوم نیس کی تحویلم بدن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. آرمين

    ۲ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    سلام
    ممنون إز سایت خوبتون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. آرمين

    ۳ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    قطعا این روند برای جلوگیری إز ریزش قیمت ناگهانی ٢٠٧ هستش!وگرنه دلیل خاصی برای تاخیر نمی بینم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. پویا3000

    ۴ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان سلام،برای من دعوتنامه 207 ارسال شده نمیدونم که تحویل بگیرم یا اینکه بفرومش ،کیفیتش میگن پایین تر اومده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. علیرضا

    ۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    سلام
    واقعانمیدونمایرانخودرومردموچی فرض کرده به عنوان یه فغال بازارخودرو207های تحویل ماه پیششونگاه کردم همگی موتوراصلی TU5باقطعات بوش آلمانی بودولی تحویل این ماهش همگی بوش چین بودحتی ترمزشم که بوش بودکردن ماندوکه بهتره خودتون درموردش بخونید
    حتی اچ30که قطعاتش بوش آلمان بودشده بوش چین…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اميرحسين رادفر

      ۵ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (52 ديدگاه)

      دوست عزیز لطف کن راجع به چیزى که اطلاع ندارى اطلاعات غلط نده از اولین سرى اى که 207 تحویل شد تماما یونیتاى تورمز موبیس و ماندو بودن سیستم برق تو همه ى 207 هاى جدید ایرانیزه بوده فقط ems ماشین ٢ نوع بوده که یا کروز بوده یا بوش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. آرمين

    ۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    چطور ممکن تو ٢ ماه کیفیت پایین بیاد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. آرمين

    ۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    امروز زنگ زدم ٩۶۴۴٠ گفتن که تحویل بهمن میوفته اواخر فروردین ٩۶
    کسی خبر داره که سود مشارکت و تاخیر دقیقا چطور محاسبه میشه!؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. اسی

    ۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام.
    دوستان،من سیزدهم دی تکمیل وجه کردم.امروز پنجم بهمنه!
    هنوز فاکتور نشده.واقعا دیگه از این اذیت و آزار ایران خودوریی حالم بد شده.من مثلا تحویل آبان بودم.
    بیست و دو روزه تکمیل وجه کردم ولی هیچ خبری نیست.اینا مسخره کردن مردم رو.
    جرات هم ندارن در مورد کیفیت قطعات شفاف سازی کنن.یکی میگه موتورش فلانه و یکی دیگه میگه نه فلانه!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمين

      ۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (17 ديدگاه)

      واقعا حرف دل من رو زدی
      کاش بازم یه حرکت دوباره رَاه بیفته وکسی ماشین صفر نگیره
      خود من قرار بود دو سال پیش ماشین عوض کنم که به خاطر این حرکت نگرفتم
      ولی دیگه مجبور شدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Dr.Elyas

      ۶ بهمن ۱۳۹۵
      سوابق: (15 ديدگاه)

      من هم ۱۸دی تکمیل وجه کردم.
      هنوز شماره بدنه و فاکتور نشده.
      واقعا تهوع آوره این نحوه برخورد با مشتری…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. مصطفی

    ۵ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (23 ديدگاه)

    باسلام من روز یکشنبه تحویل گرفتم.احساس میکنم که صدای داخل یکم بیشتره از 206 یا سمند ef7 البته شاید که زیادی حساس شدم به این ماشین.کیفت داخلش خوبه خدارو شکر حس خوبی میده به ادم دیگه اینکه دنده مثل 206 صدا نداره موقع تعویض.خدا کنه که ماشین خوبی از اب در بیادو همه راضی باشن ازش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. فرهاد

    ۶ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان دو هفتس تحویل گرفتم تو پارگینگ گذاشتمش طراحی داخلی و بدنه ش خوبه گجتهای خوبی هم داره اگه اپشنهاش با کیفیت باشه ….ولی گیر بکسش یه جوریه و وقتی گاز میدی با یه تاخیری شتاب می گیره. ….تو فکر تعویضش با ساندرو اتومات هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام

      ۳ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (8 ديدگاه)

      سلام
      گازماشین برقیه وکلا ماشینایی کهگازشون برقیه باتاخیرگازمیخورن واین موضوع عادیه دربین تمام ماشینا ی باگازبرقی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  27. اميرحسين رادفر

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (52 ديدگاه)

    خب دوستان به سلامتى حواله دى و هم دارن میدن چون من یدونه هم تحویل دى داشتم که امروز حوالش اومد و تکمیل وجه کردم امیدوارم هرچه زودتربه بقیه تعهد هاشونم عمل کنن تا قیمت این ماشین هم به ثبات برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. علی

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام من میخوام ۲۰۷ مدل ۹۰ بخرم نظرتون چیه در موردش ماشینه خوبیه ؟جواب بدین ممنون میشم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. علی

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ۲۰۶ بهتره یا ۲۰۷‌ دوستان کدومشو بخرم من برای اولین باره ماشین میخرم زیاد توجیه نیستم؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. آرمين

    ۹ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (17 ديدگاه)

    بعد حواله چقد طول میکشه کارای ماشین انجام شه؟
    إز اومدن حواله تا تحویل ماشین چنی روز طول میکشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا