ایران خودروایستگاه خبرپژو

اعلام قیمت تقریبی پژوهای جدید در ایران

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو با اعلام قیمت سه محصول جدید پژو در ایران یعنی پژو ۳۰۱، ۲۰۸ و ۲۰۰۸، گفت: مردم برای دریافت محصولات جدید ایران‌خودرو با مشارکت پژو می‌توانند از اسفند ۹۵ تا اردیبهشت ۹۶ این محصولات را با کف قیمت ۵۸ میلیون تومان تا حداکثر ۷۲ میلیون تومان خریداری کنند. وی پیش‌بینی کرد خودروی ۳۰۱ با قیمت ۵۸ میلیون تومان برای مدل دنده دستی و ۶۲ میلیون برای گیربکس اتوماتیک، ۲۰۸ با قیمت ۶۸ میلیون تومان و ۲۰۰۸ دنده دستی با قیمت ۷۲ و اتومات با قیمت ۷۸ میلیون تومان عرضه شود، البته این قیمت‌ها با شرایط امروز محاسبه شده و در آینده نهایی خواهد شد.

2014 Peugeot 301
هاشم یکه زارع در برنامه تلویزیونی «تیتر امشب» شبکه خبر با اشاره به انعقاد قرارداد ایران‌خودرو با پژو فرانسه گفت: این قرارداد چندین ویژگی مهم دارد؛ از جمله موجب شد تا سرمایه خارجی وارد کشور شود. از سوی دیگر، موجب اشتغال‌زایی می‌شود و هم در سطح تولید و هم برای قطعه سازان و انتقال دانش فنی بر اساس منویات مقام معظم رهبری که همان اقتصاد مقاومتی است.

2014 Peugeot 301
Peugeot 301
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو افزود: یکی از ویژگی‌های مهم این قرارداد این است که فرانسوی‌ها با شرکت ایران‌خودرو طرف نیستند؛ بلکه در قالب تأسیس یک شرکت مشترک بین دو طرف ایرانی و فرانسوی، سود حاصل از فروش به‌صورت نصف نصف تقسیم می‌شود که در طول سال اول، تنها ۴۰ درصد خودروی تولید بومی است و در چهار سال این درصد به عدد ۷۰ می‌رسد و به همین اندازه تراز مالی شرکت نیز مثبت می‌شود.

2015 Peugeot 208
۲۰۱۵ Peugeot 208
وی تصریح کرد: در بهمن سال ۹۰ شرکت فرانسوی پژو ایران را ترک کرد و ما هم برای ادامه همکاری با این شرکت فرانسوی قراردادهای تنبیهی زیادی را لحاظ کردیم؛ نخست اینکه این شرکت موظف به پرداخت ۲۰۰ میلیون یورو به‌عنوان غرامت شد و از سوی دیگر سهم نهایی تجاری این شرکت تنها ۱۵ درصد خواهد بود که رقم ناچیزی است.

Peugeot 2008
Peugeot 2008
مدیرعامل ایران‌خودرو تصریح کرد: از جمله نکات مثبت این قرارداد امضای تفاهم‌نامه‌هایی با دو دانشگاه شریف و امیرکبیر است. ما به دنبال ارتباط هرچه بیشتر دانشگاه با صنعت هستیم و از یک سال پیش نیز هم‌زمان با مذاکره با پژو این طرح را هم پیش برده‌ایم.

2015 Peugeot 2008
یکه زارع با بیان اینکه تمام پولی را که از مردم گرفته‌اند دوباره به چرخه تولید بازگشته است، تأکید کرد: به‌جرئت می‌توان ادعا کرد ۸۹ درصد از وجه دریافتی در اختیار قطعه سازان قرار گرفت و مابقی نیز به فولاد مبارکه پرداخت شد.

2015 Peugeot 2008
۲۰۱۵ Peugeot 2008
مدیرعامل ایران‌خودرو افزود: شریک چهارم ایران‌خودرو شرکت ایتالیایی فیات است. به گفته وی، در سال‌های پیش رو و در شرایط پس از برجام، محصولاتی با برند ایران‌خودرو بتوانند روانه بازار شود، این در حالی است که شهریور سال ۹۲ سهم ایران‌خودرو از بازار صادرات کشور ۳۶ درصد بود که اکنون به ۵۴ تا ۵۶ درصد رسیده و قرار است در ۴ سال آینده به ۷۰ درصد افزایش یابد.

2016 Fiat Tipo
۲۰۱۶ Fiat Tipo
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو افزود: در ۴ سال آینده قرار است در مجموع ۲۰۰ هزار خودرو تولید کنیم که از این تعداد یک‌سوم صادر و دوسوم دیگر به مصرف داخل خواهد رسید. در سال ۹۲ قطعه‌سازان معادل ۷۰۰ روز کاری از ایران‌خودرو طلب داشتند و حجم خودروهای ناقص بسیار بالا بود اما با تغییر مدیریت طلب قطعه سازان به ۱۲۰ روز کاهش یافت و ۲۰ هزار نیرویی که از قطعه‌سازان به دلیل کاهش تولید اخراج شده بودند، به سر کار خود برگشتند.

206-ikco
وی تصریح کرد: از ابتدای سال ۹۳ هیچ خودروی ناقصی در کشور تولید نشد و در همین سال نیز بیش از یک‌هزار میلیارد تومان کاهش هزینه صورت گرفت و بدهی از ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. Nima

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (19 ديدگاه)

    اقای یکه زارع پیش بینیت واسه خودت، هنوز خط تولید راه ننداختی چطور قیمت رو اعلام میکنی؟ یا علم غیب داری یا از همین اول میخوای به دوران پر شکوه پول مفت بالا کشی چند سال گذشته برگردی، بخدا اگه مردم ی ذره بیشتر بدونن قیمتا اینقد بالا نمیره، اخه چه دلیلی داره 68 تومن واسه ی خودرو درجه 3 بدیم؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      اقا یعنی در پوست خود گنجایش ندارم!!وای چقد خبر خوشی بود برای قشر متوسط و فقیر ملت!!!اخه کجای این خودروها خدایش به این قیمت ها میخوره؟؟؟مسولان شما رو میسپارم به اقام ابوالفضل

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میثم

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (70 ديدگاه)

        ولک قیمت پژو 208 توی دبی 51900 درهم هست، بعد یکه زارع چطوری 68 میلیون قیمت گذاری کرده ؟؟؟؟؟؟
        پژو 301 هم 44 هزار درهمه که با یه حساب سر انگشتی زیر 45 میلیون باید بشه!!

        همونطور که میدونید خودروهایی که در ایران مونتاژ میشن تعرفه گمرکی بهشون تعلق نمیگیره :| من دیگه حرفی ندارم، فقط واگذارشون میکنم به همون خدایی که یه جایی یه حالی ازشون میگیره که بیااااا و ببین :)

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Ashkan

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (376 ديدگاه)

      با 68 تومن مزدا 3 2015 میشه خرید

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. پارسا

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خودروی جایگزین پژو 206 چطور 68 میلیون تومن… کدام خودروسازی در دنیا مدل جایگزین مدل قبلی رو دو برابر قیمت میده؟ الان تو آمریکا شما بهترین مرسدس بنز رو با پیش پرداخت 5 میلیون تومن و پرداخت ماهانه 1 میلیون میتونید سوار بشید تا پایان عمر ماشین که 72 ماه هست. من از مسئولان خواهش میکنم با کاهش تعرفه واردات به این مال مردم خوری چندین دهه ای پایان دهند. اینها فقط در فضای غیر رقابتی بازار میتونند اینجوری جولان بدهند وگرنه اگر تعرفه واردات صفر بشه، تویوتای ژاپنی باقسط و صدقه و منت به مردم میدهند 50 میلیون تومان… هزینه های کشت و کشتار و معلولیت میاد پایین و کارگران خودروسازی در بخش مونتاژ و خدمات پس از فروش خودرو های ژاپنی و آلمانی و یا آمریکایی درآمد بیشتری خواهند داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. پارسا

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      همچین میگه سهم ایران خودرو از صادرات که آدم یک لحظه احساس میکنه ایران خودرو داره با تویوتا و هیوندای و کیا و جنرال موتورز رقابت میکنه برای صادارات. بابا مگه رقیب صادراتی شما همون شرکتی نیست که وانت پراید میسازه…. خ خ خ خ…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امین آریامن

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (146 ديدگاه)

    ۶۸ ملیون واسه ۲۰۸؟
    مگه میخواین وارد کنین؟
    بابا شما ک قراره تولیدش کنین پس چطور اینقده قیمتش؟یعنی دوبرابر ۲۰۶.
    زرشک !
    میدونستیم ب شما نمیشه امیدی داشت ک یه قدم واسه راحتی مردم و خرید خودروی با کیفیت با قیمت معقول بردارین…
    نابود شین زودتر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. یاکان

      ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (43 ديدگاه)

      به مردممون هم نمیشه امیدی داشت. ببین وقتی بیاد با چه ولعی میخرنش و چه سرو دستی براش میشکنن

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. اشکان

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (25 ديدگاه)

      انشالله زودتر نابود بشن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. نیما

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    البته این میزان قیمت بسیار ناعادلانه میباشد به دلیل این که میزان ظرفیت و کارای خودرو نسبت به قیمت کاملا در تضاد شیبی بسیار زیادی قرار دارد .که خیلی تصمیم نا امیدانه گرفته شده توسط ایران خودرو است جای تعجب دارد.اما طبق مشاهدات میتوان توجه کرد که این خودرو ها حتما رقیب سرسخت و قوی در برابر خودروهای چینی بازار میباشد.که تا حدودی امکان موفقیت در بازار را دارد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. عباس

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حتما همین هم همه امکانات و اپشن هاش را بر می دارن و چیزی که به اسم 208 یا 2008 می خرید فقط قیافه اش و موتورش همونه و شیشه را هم باید دستی بالا پایین کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. HoSeIn

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    علناً اعتراف کرده که تا قبل از سال 93 خودروی ناقص تحویل مردم میدادن . ای وای بر ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. moein

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    نمی دونم چرا پژو با این ویران ساز دنیا قرار داد بسته
    قیمت ها خیلی فضایی
    الانم که دارم فک می کنم می بینم که پژو که نباید دلش برا ما بسوزه این مسعولان ما هستن که باید به فکر ملت باشن
    تازه همیشه در صحنه ایم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سیامک

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (41 ديدگاه)

      در و تخته با هم جور شدن اونم بدجوری! هر دو تا آشغال ساز هستند هر دوتا منفور هستند و هردو در بازارهای بین المللی جایگاهی پیدا نکردن. حتی چینیا هم پژو سوار نمیشن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. amir

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    هنوز یه محصول تولید نشده و هنوز بهای تمام شده محصول محاسبه نشده و تازه 1 سال و نیم به تولیدش مونده چطور قیمت گذاری میکنن.
    من خودم حسابداری خوندم و اخبار خودرو رو پیگیری میکنم همه جای دنیا اول خودرو تولید میشه بعد قیمت گذاری میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ag

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یعنی قشنگ همه ی خودور ها رو 19 میلیون روش کشیدن … 208 الان تو بازار فرانسه 49 میلیون تومن میشه به پول ما …

    مثلا قراره تو ایران تولید بشن پس باید کمی ارزون تر هم بشه کا اینجا ماشالله بر عکسه …
    حداقل باید 10 ملیون ارزون تر میگذاشتن تمامی مدل ها رو تا بشه بهشون فکر کرد.

    با این قیمت گذاری میخوان همون آشغال هایی که سال هاست تولید میکنن رو بفروشن به مردم و این خودرو های جدید تنها قراره بیان واسه رقابت با چینی ها که بعید میدونم حتی از چینی ها هم با این قیمت گذاری ببرن .

    آدم نمیشن اینا … اه اه اه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. وحید

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    ای مردم انقدر گول نخورین اینا به فکر منو شما که نیستن از الان دارن قیمت گزاف برا مردم مشخص میکنن که مطمئن باشین قطعا قیمت نهایی 10 میلیون از این چیزی که اعلام کردن بالاتره –ینی رو که نیست ازون ور میگن سایپا و ایران خودرو بی کیفیت ترین خودرو های ایران(که البته جهانه)و باز اعلام آمار کشتار مردم لای این آهن پاره های بی کیفیت–خوب نامردا مگه این مردم از گوشت و پوست خودتون نیستن که انقدر راحت از کنارش رد میشین آیا میشه یه بار هم به فکر یک ماشین باکیفیت برای کف بازار باشین تا انقدر مردم بدبخت ایران به فنا نرن اگه میخواین امید به چیزی داشته باشین فقط منتظر ظهور آقا امام زمان باشین از اینا خیری به ما نمیرسد…بماند که در آمریکا اگر بودین چه حق انتخابهایی داشتین….انسانیتم آرزوست….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. m23

      ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (6 ديدگاه)

      انسانیتو به پول فروختن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. maha

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    آفا اینا با تمام توان دارن تمام شرایطو برای چاپیدن مردم محیا می کنند. تا الان فقط خودشون رو ملت سوار بودن، حالا که دیدن مردم بدبخت صداشون در نمیاد شرکای خارجیشونم وارد گود کردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. maha

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    اگه این برجام برا ما هیچی نداشته باشه، لا اقل خیابونامون از این قحطی نجات پیدا میکنه و چشممون به جمال دو تا اوتول فرنگی وا میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (35 ديدگاه)

      خوده فرنگیا پژو سوار نمیشن , خوشحالی چشممون به جمالشون وا میشه ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. محمد

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    قیمتا کاملا رقابتی است…
    البته رقابت با لکسوز و مرسدس…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شایان

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    تنها خوبیش میتونه این باشه امیدوار باشیم چینی های 50 تومنی قیمتاشون بیاد پایین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Archi KHAN

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    در نامنصفانه بودن قیمت خودرو در ایران شکی نیست !
    اما با شرایط موجود و به نسبت قیمت های سایر برندها در بازار ، عایا پژو 2008 بقیمت 77 میلیون گرونه ؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد حسین

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (34 ديدگاه)

      مطمئن باش که اون قیمت کذایی و دروغ 77 میلیون را هم برای تبلیغات گفته وگرنه همه ماها میدونیم که با این قیمت نمیدن به مردم البته شاید مدل دنده ای بدون هیچ آپشنی را بدن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نخود آش

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (294 ديدگاه)

        بله محمد حسین درست میگه که قیمت 77 میلیون کذایی و برای تبلیغ گفته شده. ولی این تنها چیزی نیست که دروغ و کذاییه. همین آغای یکه زارع خورده فرمایشات دیگه ای هم داشتن. مثلا عرض کردند که خودرو سازان بزرگ دنیا هر 15 سال یک بار پلت فرم عرضه میکنن. نمیدونم این آمار دقیق رو از کجاش در می آورد.
        ولی مردم ما خیلی سادن. اگه باور ندارین بعد که ثبت نام و پیش فروش این پژوها شروع شد ببینین.
        پناه بر خدا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. احمد.ف

      ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (447 ديدگاه)

      آخه ۲۰۰۸ چی داره که باید ۷۷ قیمت بخوره؟ یه چیزیه در ابعاد ال ۹۰ با موتور ۱.۶ لیتری، دو دیفرانسل که نیست، آپشن عجیب غریبی هم که نداره چرا باید این قیمت باشه؟
      نمی گم چینی ها خیلی خوبن ولی آخه شما مثلا جک اس۵ یا همون هایمای مسخره رو در نظر بگیر موتور های به مراتب قوی تری دارن، آپشنهای بیشتر، ابعاد بزرگتر ، بله کیفیت و ایمنی پژو بیشتره ولی آخه چرا باید این قیمت باشه؟ برای یه چیزی که مردم بهش بگن شاسی بلند ولی فقط اسمش این باشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran jj

        ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (35 ديدگاه)

        هرچی باشه از داستر بهتره که نزدیک 100تومن قیمت داره.الکی 1چیزی میگینا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  15. MjM

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (720 ديدگاه)

    کمپین ادامه داره…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان(احسان)

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    قیمت پایه 208 مدل 3 در 11 هزار و 845 یورو هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محسن

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    اولا : جناب زارع نفرمودن این قیمت حدودی که قطعا بالاتر هم میره شامل کدوم آپشن این ماشینها میشه ، فول آپشن 208 از روی عکسها با سقف پاناروما میرسه دست خلق ا…
    دوما:توجیه قیمت دو برابری این ماشین نسبت به 206 چیه ؟ موتور بهتر یا آپشن بیشتر یا برند معتبرتر ؟
    سوما:تکلیف قشر کم درآمد تو این افتخار آفرینی جناب ایران خودرو چیه؟
    چهارما:من به عنوان مخالف 100% ماشینهای چینی یه تشکر میکنم از اینکه همین کرمان موتور و مدیران و … اینهمه تسهیلات جورواجور برای مشتریهای خودشون در نظر میگیرن (که بین همه خودرو سازهای دنیا عرفه) ، جناب ایران خودرو همچنان نگاه از بالا به مشتریان بخت برگشته دارن ؟ چه تسهیلاتی و در نظر میگیرن؟
    ختم کلام:
    نمیدونم چرا سر این قرارداد برای اولین بار شبیه این دلواپسان عزیز شدم؟ قرارداد خوبی میتونست باه ولی نه با این قیمت و نه بدون هیچ شرایط و تسهیلاتی ، یه کم احساس میکنم حالت منت داره این قرارداد جدید ، آقا بیاید ببینید رفتیم چیکار کردیم براتون دیگه نق نزنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. lmbx

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (287 ديدگاه)

    یادمه یه روزی میخواستن تندر 90 رو با قیمت 3 میلیون بدن دست مشتری!شما خودتون در مورد قیمت گذاری این ***بهتر میدونید حالا از این ها هم که بگذریم یکی نیست بگه که ماشینی که 2 سال دیگه میخواد تولید بشه چه جوری قیمت گذاری میکنید و مهمتر از اون تو کشوری که ادم از فردا صبح خودش خبر نداره و هر روز یا مدیرای داخلی یه گندی میزنن یا از خارج تهدید میشیم واقعا میتونید ارزش یه ماشین رو پیش بینی کنید!صبر کنید 2 سال دیگه بشه ببین اینا چه بهونه هایی میارن برای گرون فروشی.
    یکی نیست هم بگه مگه پژو به سرش زده که با شما این طور قرار داد به بنده(عین ***داره دروغ میگه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. lmbx

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (287 ديدگاه)

    همین الان رفتم تو سایت اصلی پژو خودتون برید قیمت ها رو ببینید.فقط نمیدونم چرا مدل 301 تو سایت شون نیست!دیگه تو لید نمیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. اشکان

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    ویرانخودرو سازان کلاش طبق معمول مردم باید کمپین رو ادامه بدن تا ورشکستگی این دو گاری ساز کشور انشالله

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. HUMMER

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    هیچی نمیتونم بگم و هیچ کار نمیتونم بکنم،فقط سپردمتون به حضرت ابوالفضل(ع)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. نوید جهرمی

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    من که ب اینا خوش بین نیستم.
    تا الان ک خیری ازشون ندیدیم. خداکنه ی تغییر اساسی صورت بگیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. AMIMAN

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (21 ديدگاه)

    ابالفضل از کمرتون بزنه ، خدا انتقام اینهمه کشته های جاده ای رو از بچه ها و خودتون بگیره دزدای راه زن ! فرقون ساز های بی انصاف و نامرد .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. ArasH

    ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    خیلی جالبه واقعا ، اون دوستانی که میگن پژو آشغاله یکم سوادشون رو بالاتر ببرن لطفا ، تا چند ساله پیش قبله اینکه 206 میاد شاخترین ماشینی که سوار میشدین 405 بود که سی ساله پیش داخل فرانسه تختش کردن ، پژو دومین خودروساز اروپا هس بعد از فولکس دومین فروش رو داخل اروپا داره پس لطفا سوادتون رو بالاتر ببرین ، پژو نسبت به کیا و هیوندا کیفیت قطعات خیلی بهتری داره
    اینایی که ایران خودرو داره به مردم میندازه فقط آرم پژو روشه ، اگه با قیمت پایین تر از این ماشین های جدید رو بده پس کی بره 405 ، رانا و پارس و سمند اشغاله خودشو بخره
    لازمه بعضی دوستان بدونن که پژو مدل هایی داره که با بهتربن های دنیا مثله آودی مقایسش میکنن
    پس نگین آشغاله چون کسی که میگه هیچوقت پژو ی فرانسه سوار نشده و زیره پاش نبوده ، من هم 206 مدل 84 فرانسوی دارم هم 407 داشتم یک ریال خرج نداشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      ببخشید. تا اون جایی که من می دونم پژو حتی جزء 10 برند برتر اتومبیل سازی اروپا هم نیست. پژو یک برند درجه 2 اروپایی است. لطفا اول فکر کن و بعد حرف بزن. به خدا اینقدر از سر تعصب حرف نزنید. خجالت داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. امین

      ۲۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      برنامه تخته گاز رو اگر نگاه می کردی ***. تو اون برنامه مدام به این پژو جان شما گفتن آشغال. اونا که دیگه اروپایی هستن(خخخخخخخخخخخخخخ) جرمی گفت که پژو بهتر چیز دیگه ای درست کنه. تو فیلم جلو روی همه پژو 407 آتیش می گیره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. BrandsCar

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (99 ديدگاه)

    بد نیست ولی ای کاش ارزونتر باشه مخصوصا 208 و 301

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. سپنتا

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (25 ديدگاه)

    اون دوستان که ضد مردمند و یاور اتومیسل سازان میگن 77 گرون نیست . اگه قانون دزدی و مکتب جهل و فریب اینجا نبود . تازه یا همین دلار نامتعارف که اگه مونتاژ هم بشه زیر65میشه سوار شد میشمرن****/تویوتا کرولا -الانترا -ix35تک دف-مزدا 3-اکسنت-شورلتتسا-هونداسیویک-پاسات بیسیک-نیسان جوک-نیسان سانی- و … بسیار که شاید دوستان اضافه کنند …. منتها اینا پول زدی دوست دارند .اره رفقا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. TOYOTA

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    من با نظره اقا ارش کاملا موافق هستم ، چون خودم مجتمع تعمیرگاهی دارم ، پژو مرگ نداره ، توی اون برنامه ای که شما سنگ به سینه میزنی به استون مارتینم میگه اشغال ، خوبه داخل همین سایت پدال پاکترین خودرو غیر هیبرید ماله پژو هس و داخل همین سایته پدال ببین 308 با چه برندی مقایسه میشه اگه ماشینه المانی از نظره شما توی اون برنامه مزخرف اشغال نیس
    امین جان فقط 405 و 206 رو دیده وگرنه اینجور اظهار نظر نمیکرد
    قیمت ها هم نبست به ماشین های ایران بسنجید که نسبت به جک و اس 5 و ماشین های کره ای که فقط ظاهر دارن خوبه اما اینم بدونین ماشینی که اینجا میدن با مدل فرانسوی از نظر اپشن زمین تا اسمون فرقشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. امیر

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظرم همون پیکان رو بسازید بدید دست ملت
    هم مقاومتش خوب بود
    هم قیمتش
    هم معرفتش
    تازه بزکم میشد خیلی چشمگیر بود
    حتما که نباید ماشین هشتاد میلیونی تولید کنید
    برید سراغ همون قدیمیا که ارزون بیافته برای همه پیکان ژیان اریا فولکس قورباغه ای
    شما حدتون هموناس
    هموناشم زوری تولید میکردید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. مسعود

    ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه قرار باشه موتور این ماشین ها تی یو فایو ایرانیزه باشه که هست نخواستیم حتما مثل 207 با یه داشبورد ویه جفت چراغ و یه گیر بکس قدیمی 4 دنده اتوماتیک یه 208بندازن به قیمت بالای هفتادراستی کلمه( ای )رافراموش کردم پژو208ای

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. داود

    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام انگار توی این مملکت زندگی نمیکنید شما این تجربه را نداشتید توی رنو ال نود برای خودتون رویا می بافید شما چه قدر ساده هستید که این آشغااهای تاریخ گذشته فرانسوی مانند 405 ویا 206 رو به قیمتهای که گفته شده به شما قالب کنند رنو ال نود قرار بود خودروی ارزان برای قشر کم درآمد باشد چی شد شد برای قشر پر در آمد مردم ما منتظر چه چیزهستند ختم کلام هیچ اتفاقی برایفقیر بیچارهها نمیفته این سیستم عادت کرده به این نوع مردم داری وخوب هم این کار را به سر انجام رسانده خوش باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا