ایستگاه خبر

برای اجاره اف جی کروز به چه مبلغی نیاز دارید؟

رپورتاژ: تویوتا اف جی کروز یک مدل SUV کامپکت از کمپانی تویوتاست که درواقع مدل بازسازی‌شده اف جی کروز دهه ۶۰ میلادی است. این خودرو به‌عنوان یادآوری از توانایی‌های اف جی کروز کلاسیک در سال ۲۰۰۳ به بازار آمد. اما به سبب توانایی‌های بالا و قدرت مانوری که از خود نشان داد توانست توجه آفرود سواران بسیاری را جلب کند. ازاین‌رو هرچند تویوتا برنامه‌ای برای تولید انبوه تویوتا اف جی کروز جدید خود نداشت، اما به دلیل استقبال زیاد از طرف مردم آمریکا کمپانی تویوتا یک خط تولید برای تولید این خودرو در آمریکای شمالی در نظر گرفت. برای بازارهای دیگر جهانی تولید تویوتا اف جی کروز در سال ۲۰۱۳ متوقف شد. اما خریدوفروش تویوتا اف جی کروز در همان سال‌های محدود حضورش در بازار جهانی به رقم خوبی رسید.


ویژگی‌هایی مانند فاصله زیاد از زمین، بدنه قدرتمند، دوام بالای موتور، چرخ‌های قطور و سپر مقاوم این خودرو را برای عبور از هر مسیری سازگار می‌کرد. به همین خاطر برای عبور هر مسیری و در هر فصلی تویوتا اف جی کروز اولین انتخاب بود. در ایران نیز این خودرو طرفداران زیادی دارد. اما به دلیل کمیاب بودن آن و نیز قیمت بالای آن در بازار فعلی خودرو بسیاری از افرادی که قصد استفاده‌های کوتاه‌مدت از این خودرو را برای سفرهای آفرود خود دارند به‌جای خرید تویوتا اف جی کروز اقدام به اجاره آن می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید تا برای یک سفر لذت‌بخش آفرودی با این خودرو مدرن و درعین‌حال کلاسیک اقدام به اجاره تویوتا اف جی کروز کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

چرا اف جی کروز اجاره کنیم؟

  1. اف جی کروز خودرویی است که ذات آفرودی دارد و بر پایه پلتفرم تویوتا هایلوکس ساخته‌شده است. همین بس که ثابت شود تویوتا اف جی کروز خودرویی شهری نیست و نباید از آن انتظار یک هندلینگ عالی و اتاقی آرام و بی‌صدا را داشته باشید. این خودرو ساخته‌شده تا شما را با مسیرهای سخت آفرودی درگیر کند. بنابراین اگر کار جاده‌ای ندارید خرید تویوتا اف جی کروز برای شما کاربردی ندارد. اما اگر قصد دارید با این افسانه آفرود تویوتا به سفری کوتاه‌مدت بروید بهترین کار اجاره تویوتا اف جی کروز است. با این کار مجبور نیستید با پرداخت مبلغ هنگفتی در ازای خرید تویوتا اف جی آن را در پارکینگ خود نگه‎دارید.
  2. تویوتا اف جی کروز خودرویی بوده که چندین سال است به ایران وارد نمی‌شود. بنابراین ازلحاظ قطعات یدکی در ایران خودرو بسیار فقیری است و در صورت خرابی خرج بسیاری روی دستتان می‌گذارد. علاوه بر این با خرید تویوتا اف جی کروز هزینه سرویس‌های خودرو نیز به گردن شماست. اما اجاره اف جی کروز این امکان را به شما می‌دهد که در مدت موردنیاز خود بدون استرس برای هزینه‌های جانبی خودرو از آن لذت ببرید.
  3. با اجاره تویوتا اف جی کروز شما قادرید هر مدت‌زمانی که نیاز دارید خودرو را در اختیار داشته باشید و با آن به هر شهری که می‌خواهید سفر کنید. علاوه بر این با پرداخت مبلغ بسیار کمتر از قیمت تویوتا اف جی کروز، برای مدتی لذت استفاده از این خودرو را چشیده‌اید.

اجاره تویوتا اف جی کروز چه شرایطی دارد؟

همانند تمام معاملات اجاره خودرو نیز قوانینی دارد که برای تمام شرکت‌های اجاره خودرو ثابت است. اما شرایط اجرای این قوانین برای هر شرکت متفاوت است و بسته به آن شرکت دارد. قوانین اجاره خودرو شامل ارائه مواردی از قبیل یک فقره چک ضمانت مبلغ خودرو، کارت شناسایی، گواهینامه، ۱۰ درصد ارزش خودرو به‌عنوان ودیعه و مبلغی نیز برای اطمینان از عدم جریمه می‌باشد که پس از یک ماه و کسب اطمینان از عدم جریمه به شما بازگشت داده می‌شود. اگر توانایی پرداخت مبلغ ۱۰ درصد از ارزش خودرو را نداشته باشید می‌توانید یکی از راه‌های ارائه سند ملکی به نام خودتان و یا گرو گذاشتن خودرو شخصی خود را برای مدت تعیین‌شده انتخاب کنید. البته بعضی از شرکت‌های اجاره خودرو به دریافت چک ضمانت بسنده می‌کنند.

در ایران تویوتا اف جی کروز از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ موجود است. قیمت تویوتا اف جی ۲۰۱۱ حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باشد. بنابراین برای اجاره آن باید حدود ۷۰ میلیون تومان ودیعه بپردازید. قیمت تویوتا اف جی کروز ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ حدود ۹۰۰ تا ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان می‌باشد. برای اجاره این دو مدل به مبلغ حدود ۹۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز است. دستمزد اجاره این خودرو بر اساس تعداد روزهایی که شما تعیین می‌کنید مشخص می‌شود. هرچه تعداد روزهای اجاره بیشتر شود مبلغ روزانه اجاره کاهش می‌یابد.

 

منبع : ویرلن

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا