ایستگاه خبر

اجاره انواع خودروهای مدل بالا در تهران

اجاره خودرو بی ام و در تهران و البرز چگونه است؟!

اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران
اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران

اگر به دنبال اجاره ماشین های لوکس و برند هستید، می‌توانید از خدمات اجاره خودرو کمیل برای رزرو و استفاده از خودرو بهره ببرید. اجاره ماشین کمیل با ارائه خدمات اجاره خودرو، ترانسفر تشریفاتی و فرودگاهی، اجاره خودرو با راننده و بدون راننده و اجاره ماشین عروس به همراه برگزاری مجالس و همایش‌های تشریفاتی در خدمت کلیه شهروندان استان تهران و البرز می‌باشد.
برای اجاره خودرو بی ام و می‌توانید از بین خودروهای زیر، خودرو مدنظر خود را انتخاب کنید. قبل از انتخاب حتماً به صفحه توضیحات خودرو رفته و مدل و رنگ خودرو مورد نظر را نگاه کنید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران
اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران

بهترین حالت برای کرایه خودرو تماس تلفنی و یا استفاده از پرتال اجاره خودرو است. همچنین اگر مشکلی با کار در پرتال دارید می‌توانید برای اجاره خودرو کمیل با شماره تلفن‌های موسسه تماس حاصل نمایید.

اجاره خودرو بی ام و

BMW یکی از شرکت‌های برتر خودروسازی در جهان می‌باشد که همواره تولیدات این شرکت باعث ایجاد تحولاتی بزرگ در سطح خودروسازی جهان شده است. اجاره خودرو بی ام و در تهران به‌عنوان پرکاربردترین خودروها شناخته می‌شود چراکه ازنظر ظاهر بسیار مجلل و خوش‌فرم می‌باشند؛ و همچنین اجاره ماشین بی ام و در تهران برای جلسه‌های مهم کاری و مهمانی‌ها، قرارهای مهم، سفرها می‌تواند استفاده کرد.

اجاره خودرو ب ام و آی۸ (BMW i8)

خودروی هیبریدی محصول سال ۲۰۱۳ ساخت شرکت ب‌ام‌و می‌باشد. مصرف سوخت این خودرو ۲٫۵ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

این خودرو مجهز به یک موتور بنزینی با توان ۲۲۸ اسب بخار و یک موتور الکتریکی با توان ۱۳۰ اسب بخار است که درمجموع هر دو موتور تولید گشتاوری معادل ۵۷۰ نیوتن‌متر دارند و در زمان ۴٫۴ ثانیه سرعت خودرو را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسانند. حداکثر سرعت این خودرو ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت است که در حالت الکتریکی حداکثر ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت و آلایندگی این خودرو به تولید ۵۹ گرم دی‌اکسید کربن در هر کیلومتر محدود می‌شود. مجموع وزن این خودرو با بدنه کربنی ۱۴۹۰ کیلوگرم است.

اجاره خودرو بی ام و ۴۲۸ کروک

خودروی سری ۴ که یک سال بعد از سری ۳ BMW به بازار آمد، در دو نوع کوپه و کروک و با کیفیت سواری بسیار عالی موجود است. با این وجود سری ۴ به دلیل خاص بودنش، جایگاه خودش و شرکت BMW را به‌عنوان سازنده برتر کوپه‌ها و کروک‌های لوکس نشان می‌دهد. برای این خودرو دو موتور خوب ارائه شده است. مدل پایه ۴۲۸i دارای موتور توربوشارژ ۲۰۰۰ سی‌سی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۱ اسب بخار و ۲۵۸ واحد گشتاور است. موتورهای کوچک توربوشارژ BMW به‌طور شگفت‌آوری عالی هستند و فقط کافیست که پای خود را بر روی پدال گاز بفشارید. اگر به این هم راضی نیستید، می‌توانید مدل بالاتر ۴۳۵i با موتور ۳۰۰۰ سی‌سی توربوشارژ شش سیلندر و ۳۰۰ اسب بخار قدرت را انتخاب کنید. اگر در مناطق ۴ فصل با ضریب اصطکاک‌های متفاوت زندگی می‌کنید، سیستم xDrive شرکت BMW با خودروهای AWD نیز قابل ارائه می‌باشد.

اجاره خودرو بی ام و X6

اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران
از سال ۲۰۰۸ تاکنون در ایالات‌متحده آمریکا، کالینینگراد و روسیه تولید شده است. طراحی آن موتور جلو، خودرو چهار چرخ محرک بوده طول آن در حالت طبیعی ۴٬۸۷۷ میلی‌متر (۱۹۲٫۰ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۹۷۹ میلی‌متر (۷۷٫۹ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۶۹۶ میلی‌متر (۶۶٫۸ اینچ) است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۸ دنده به‌صورت خودکار است.
طراحی این خودرو که در قسمت جلو بسیار شبیه مدل X5 می‌باشد به‌خوبی صورت گرفته. در حقیقت هدف از طراحی این خودرو معرفی یک ب‌ام‌و کاملاً متحول شده در فرم چراغ‌ها نبود زیرا مدل X5 خود دارای طرحی زیبا و اسپرت بود ولی شرکت ب‌ام‌و برای عرضهٔ مدلی اسپرت تر و جذاب‌تر بحث تولید X6 را مطرح کرد.
موتور در نظر گرفته شده برای این خودرو همانند طراحی آن فوق‌العاده است! تصور یک موتور V8 که به دو توربوشارژر (توین توربو) مجهز شده و ۴/۴ لیتر حجم دارد می‌تواند هر کس را به هیجان در بیاورد! مخصوصاً زمانی که مطلع شوید قدرت این موتور برابر ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور آن برابر ۴۵۰ پوند فوت می‌باشد که البته این موتور برای سری M این خودرو می‌باشد.

اجاره خودرو بی ام و X4

خودروی بی ام دبلیو ایکس ۴ مدل سال ۲۰۱۷ (۲۰۱۷ BMW X4) را می‌توانیم در یک کلام به‌عنوان خودرویی جالب و زیبا توصیف کنیم؛ اما شاید برای وصف این محصول جدید از بی ام دبلیو به همان صورتی که مدنظر کمپانی سازنده بوده، نیاز داشته باشیم که اندکی دربارهٔ این خودرو و روند کلی آن اطلاعاتی داشته باشیم.

باید بگوییم که X4 یک خودروی کوپه نیست؛ از سویی آن را در صف شاسی‌بلندها هم نمی‌توانیم قرار دهیم. از سویی نمی‌توانیم آن را به‌عنوان یک سدان یا هاچ‌بک صرف هم در نظر بگیریم. به‌جای تعابیر فوق می‌توانیم اشاره کنیم که X4 با همان اصولی ساخته شده که پیشتر بی ام دبلیو آن را روی نسخهٔ بزرگ‌تر X6 آزموده بود. X4 علاوه بر شباهتش با X6، به خواهر بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌تر خودش X3 که یک شاسی‌بلند تمام‌عیار است نیز شباهت دارد. طراحی بخش سقف این خودرو تقریباً باریک‌تر شده و در بخش موتور هم نسبت به مدل سال پیش خود بهبودهایی را به دست آورده است.

اجاره خودرو بی ام و z4

شرکت ب‌ام‌و، از نسل تازه گونه رودستر مدل z4، رونمائی کرد. طراحی بسیار زیبای بدنه و فضای داخلی، همان سقف هارد تاپ نسل قدیم، درپوش کشیده موتور، فاصله بسیار بین دو محور، طراحی خاص قسمت عقب و امکان انتخاب همان پیشرانه‌های محبوب قدیمی، ازجمله ویژگی‌هایی می‌باشند که بین نسل قدیم و تازه خودرو مشترکند تا نسل تازه z4 تفاوت چندانی با نسل‌های پیشین خود نداشته باشد.

بی ام و Z4  یک خودروی کروک با ظرفیت دو سرنشین است که با توجه به نوع موتور، در سه تیپ عرضه می‌شود: sDrive28i، sDrive35i و sDrive35is. تیپ پایه ۲۸i به‌صورت استاندارد با موتور چهار سیلندر، رینگ‌های ۱۷ اینچی، چراغ‌های زنون تطبیقی در جلو، چراغ‌های حرکت در روز LED، برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، آینه‌های الکتروکرومیک مجهز به گرم‌کن، دسترسی و استارت بدون کلید، کروز کنترل، کنترل آب‌وهوای اتوماتیک دو نقطه‌ای، صندلی‌های برقی با قابلیت تنظیم در هشت جهت و امکان ذخیره وضعیت صندلی راننده در حافظه، فرمان تلسکوپی با امکان خم شدن و روکش چرم، تودوزی چرم، سیستم BMW Assist، امکان اتصال تلفن همراه و سیستم صوتی از طریق بلوتوث، رادیو HD، پورت صوتی کمکی و درگاه iPod/USB عرضه می‌شود.

اجاره خودرو بی ام و ۵۲۸
اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران
سری ۵ بی ام و همیشه یکی از پرطرفدارترین محصولات این شرکت بوده و از ۲ سال پیش با نسل کاملاً جدید سری ۵ یعنی نسل ششم آن روبه‌رو هستیم. بی ام و که از سال ۱۹۷۲ این مدل را تولید می‌کند در سال ۲۰۰۸ جشن تولید ۵ میلیون دستگاه سری ۵ را گرفت که پیش‌بینی می‌شود در حین تولید نسل ششم، بی ام و بتواند تولید ۶ میلیون دستگاه سری ۵ را جشن بگیرد. با نگاه اول می‌توان شباهت‌هایی با سری ۳ دید و شاید این فکر به ذهن خطور کند که با توجه به طراحی زیبای نسل قبلی این مدل شایسته نسل جدید آن نمی‌باشد اما با وارسی تمام زوایای این سدان و نگاهی دوباره به چهره‌اش می‌توان، زیبایی هماهنگی و شخصیت آن را درک کرد.

امکانات خودرو بی ام و ۵۲۸

پیشرانه TwinPower توربو می‌باشد – تزئینات کرومی خودرو – سیستم خودکار Start/Stop – سیستم Brake Energy Regeneration – سیستم Driving Experience Control – – ترمز دستی الکتریکی – کروز کنترل – سیستم تهویه جداگانه برای سرنشینان جلو – تجهیزات قابل سفارش: سیستم BMW Service Insurance – سیستم نشان‌دهنده باد لاستیک – تزئینات آلومینیومی و رنگ متالیک – پکیج M (تجهیزاتی مانند رینگ ۱۸ یا ۱۹ اینچی، سیستم تعلیق اسپرت M، صندلی‌های اسپرت) – سیستم دید اطراف خودرو – سیستم مخصوص سیگاری‌ها – رینگ ۱۷، ۱۸ و یا ۲۰ اینچی – تزئینات سرامیکی، چرمی و چوبی داخل خودرو – سیستم Dynamic Damper Control – سیستم تعلیق M – کروز کنترل به همراه سیستم Stop&Go – سیستم رنگی HUD (نشان‌دهنده اطلاعات خودرو روی شیشه جلو) – سیستم نشان‌دهنده پیاده سوار در شب – سیستم هشداردهنده تغییر مسیر ناگهانی خودرو – سیستم PDC (سنسور و دوربین جلو و عقب) – دوربین عقب – روشن شدن خودکار چراغ‌ها (سنسور نور) – گرم‌کن آینه‌های جانبی – شستشوی چراغ‌های جلو – آینه‌های الکتروکرومیک – سنسور باران – چراغ‌های زنون – سانروف – گرم‌کن صندلی‌های جلو – کیف اسکی – روکش چرمی فرمان – سیستم تهویه مطبوع جداگانه برای سرنشینان عقب

اجاره خودرو بی ام و ۲۲۰i
اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران

۲۲۰ کوپه که نسل جدیدی از سری ۲ بی ام و می‌باشد با طراحی جدید و به‌عنوان جانشین  برای بی ام و ۲۰۰۲ وارد بازار کرده است. رنج قیمت بی ام و ۲۲۰i کوپه در رنج خودروهای لوکس و با قیمت بالا قرار دارد. پیشرانه به کار گرفته شده در بی ام و ۲۲۰i کوپه یک موتور ۴ سیلندر خطی ۲ لیتری بوده که می‌تواند خروجی ۱۳۶ اسب بخاری داشته و گشتاورش به ۲۲۰ نیوتون متر می‌رسد. این خودرو که از طراحی و کارایی بالایی برخوردار است توانسته است در مدت کم طرفداران زیادی را جذب کند.

 

اجاره خودرو بی ام و ۳۲۸i

اجاره خودرو بی ام و در تهران -اجاره ماشین در تهران
ب‌ام‌و سری ۳ یک خودروی کوچک و اسپرت که توسط کمپانی آلمانی ب‌ام‌و ساخته می‌شود. این خودرو در شش نسل متوالی از سال ۱۹۷۵ تاکنون ساخته می‌شود. این خودرو در پنج نوع بدنه سدان، کوپه، کانورتیبل، استیشن و هاچ‌بک تولید می‌شود. ب‌ام‌و سری ۳ پرفروش‌ترین مدل کمپانی ب‌ام‌و است به‌طوری‌که حدود ۳۰٪ از تولید سالیانه اتومبیل‌های این شرکت از این سری می‌باشد.

بام سری ۳ در اوج بحران نفتی ۱۹۷۳، به‌عنوان یک خودروی کوچک اسپرت و با پرستیژ که در عین حال کم‌مصرف و اقتصادی بود، به بازار عرضه شد. به دلیل تبعات این بحران مدل E-21 با استقبال بی‌نظیر مشتریان مواجه شد و به‌تنهایی باعث شد در سه سال فروش کمپانی ب‌ام‌و دو برابر شود. پس از آن همواره سری سه موفق‌ترین و پرفروش‌ترین مدل کمپانی شد و همواره از بهترین‌های این کلاس بوده است.

 

 

مدارک مورد نیاز اجاره خودرو در تهران

 

مدارک لازم برای اجاره خودرو برای اتباع ایرانی
۱-یک فقره چک به مبلغ خودروی اجاره‌ای‌
۲-کارت شناسایی معتبر
۳-گواهینامه
۴-“فقط و فقط” یکی از موارد ذیل:
۱۰-۱ درصد ارزش خودرو به‌عنوان ودیعه (برای اجاره خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
۲-سند ملکی به نام متقاضی
۳-توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

مدارک لازم برای اجاره خودرو برای اتباع خارجی
۱-کارت شناسایی معتبر
۲-ویزا و پاسپورت متقاضی
۳-تصویر بلیت رفت و برگشت متقاضی
۴-گواهینامه
۱۰-۵ درصد ارزش خودرو به‌عنوان ودیعه (به ریال و یا سایر ارزهای خارجی) (برای خودروهای ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. Efk

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (211 ديدگاه)

    برای ضمانت کمتون نشه؟ دل اینکارو ندارین ازین کار بزنید بیرون
    من که 206 خودمو به صدتا ازین ماشین اجاره ایا ترجیح میدم
    هرچی باشه مال خودمه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کیارش

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      با نظرت مخالفم چون منی که کارم تجاریه ,بیزنس میکنم نمیخوام خودرو میلیاردی بگیرم من از یک شرکت دفعه قبل اجاره کردم و تونستم یک قرار داد خیلی مهم رو ببندم . . . همین ماشین اس 500 باعث شد مدیرعامل شرکت طرف قرار دادم با دیدن ماشین باهام اخذ قرار داد کنه البته خودم لیفان اکس 60 دارم و ماشینم رو به عنوان ضمانت قرار دادم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. charger

        ۱۳ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (396 ديدگاه)

        بله بله

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. ارمان

        ۱۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1307 ديدگاه)

        کیارش الان داری در مورد یه کلاه برداری خفیف صحبت میکنی که جالبه در واقع کسی که شما رو با اس 500 دیده پشتوانه مالی در شما دیده که البته پشتوانه مالی شما همون لیفانه دیگه ، به این کار میگن ششامموتتی بازی خیلی ریلکس هم میای در موردش صحبت میکنی یه حس افتخارهم در شما میبینم خسته نباشی بیسییینسسس من

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. نوید پشمک

        ۱۷ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (2 ديدگاه)

        همه یهو برایان تریسی شدن. آفرین بابا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. E 36

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (918 ديدگاه)

    الان این تبلیغ بود دیگه؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mahdi Chevrolet

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1477 ديدگاه)

      صددرصد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. مهدی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    البته من اکثرا برای قرار های مهمم خودرو اجاره می کنم و فکر می کنم منطقی باشه که برای ماشین میلیاردی ضمانت معتبری ازتون داشته باشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. charger

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (396 ديدگاه)

      بعله بعله

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. فرامرز

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      تو آلمان و اسپانیا (و احتمالا بقیه کشورهای درست حسابی) فقط با تکمیل فرم قرارداد و نشون دادن گواهینامه (و برخی جاها کارت شناسایی) و پرداخت کرایه (که هزینه اش خیلی از بازار ایران ارزونتره) میتونید یه ماشین با باک پر تحویل بگیرید و بسته به شرایط قرارداد با باک پر یا خالی تحویل بدید. تنوع خودرو هم خیلی بالاتره و اگه خودرویی رو آنلاین رزرو کنید و موقع تحویل مشکلی پیش بیاد یه خودروی بهتر بهتون میدن. دوست من گلف استیشن کرایه کرد و با همون هزینه بهش آئودی آ4 استیشن دادن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سیامک

        ۲۲ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (41 ديدگاه)

        فرامرز جان چیو با چی مقایسه می کنی؟ ما واسه بیرون رفتن از این جهنم باس جریمه خروج هم بدیم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. سعید

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام
    چرا خوب نباشه ؟ من یه قرار مهم یا یک سفر کاری دارم با یه ماشین ایرانی برم بهتره یا یه ماشین لوکس ؟
    حالا یه جور دیگه میتونم بگم من خیلی خودرو اجاره میکنم .چرا نباید ماشین های که دوست دارم سوارم شم اجاره نکنم؟تو آرزوش بمونم بگم بعدان شاید البته شاید بخرمش!
    راحت میتونم اجارش کنم و به راحتی کارای که میخوام انجام بدم .
    در کل چند صد میلیون پول بدم تا یه ماشین خوب بخرم بهتره یا اون اجاره کنم و با بقیه پولش کار کنم ؟
    البته شرایط و مدارکی که میخوام خیلی خوبه در واقعه یه خودرو چند صد میلیونی یه ضمانت خوبم میخوام نمیشه همینجوری ماشین بدن بگن ما به شما اطمینان داریم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کوروش

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (1125 ديدگاه)

      ما هم نفهمیدیم….

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. ارمان

        ۱۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (1307 ديدگاه)

        خوب کامنت اولی ها که زیادنو مشخصه واسه چی زیادن
        اما به هر حال یه جمعیت خیلی کمی شاید واقعا نیاز احساس کنن با این همه فکر میکنم میشد رو ماشینای ساده تر و روزمره بیشتر کار کرد

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      مهدی جان و سعید جان واقعا شما راست میگید چی از این بهتر.
      احتمالا خیلی هم منصفانه هست شرایطش و قراره حسابی دله مردمو با این طرح ببرن.
      واقعا شما حرف حق رو میزندید و کاملا هم بی طرف هستین.
      .
      .
      .
      .
      .
      ((الکی مثلا من نفهمیدم.😂😜))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. hamid

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (280 ديدگاه)

    چه تبلیغ مسخره ای!
    یوقت سردیشون نکنه با این همه ضمانت!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. یاس ی

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    کاشکی راجب هزینه هااطلاع رسانی میکردین،

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. shahryar

      ۱۳ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (237 ديدگاه)

      از مهدی و سعید بپرس،فک میکنم شرکت برای اوناس

      موافقم 0
      مخالفم 1
    2. نوید پشمک

      ۱۷ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (2 ديدگاه)

      هزینه رو وقتی میفهمی که پاتو گذاشتی توی نمایشگاه‌شون. اون‌وقت توی « کار انجام شده » قرار گرفتی و دیگه راه فرار نداری. برای همین هزینه رو ننوشتند. وقتی رفتی توی تار عنکبوت، عنکبوت اجازه فرار نمیده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. شاهین

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    سلام
    از اونجایی که من اصلا شانس ندارم به همون خاطر گردنم هم زده بشه نه از دوست و آشنا ماشین میگیرم نه اجاره میکنم.
    اما خب شرایطی که اعلام کردن بنظر من مناسبه. در نظر بگیرید که این خودروها چند صد میلیون تومن قیمت دارن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمیدرضا

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (60 ديدگاه)

    خارجی باشی واست اجاره کردن راحت تره :)))))
    چه ایرادی داره آدم ماشین خودشو سوار شه؟ خوب یا بد بهرحال مال خودشه و فقط و فقط به خودش جواب پس میده.
    اجاره کردن به خودی خود بد نیستا مثل اجاره تو فرودگاه ها، متاسفانه دلایل ماها برای اجاره به اون چهره ی منفی میده.
    اجاره کردن با راننده که چیژ خیلی نرمالیه و در واقع یه آژانس با کلاس و راحت ولی گرونه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیر

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (202 ديدگاه)

    رفتم تو سایتش، قیمت ها به ریاله یا تومن؟ پورسه پانامرا روزانه ۳ میلیون تومن اجاره میدن یا ۳۰۰ هزار تومن؟!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. حمیدرضا

      ۱۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (60 ديدگاه)

      داداش گلم الان با ۳۰۰ هزار تومن یه هندزفری برند نمیتونی خری بعد پورشه بدن؟
      سفارش دیگه ایی ندارین؟ سالاد؟ سیب زمینی؟ نوشابه؟

      شوخی کردما. منظورم اینه که قیمت ها به همت دولت مردان سر به فلک میکشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. احسان

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (314 ديدگاه)

    یک چک به مبلغ کل خودرو ؟؟؟؟؟؟ کدوم ادم عاقلی همچین چکی میکشه اخه شما یه چک مثلا یک میلیاردی میکشی اونوقت یه پانامرا کارکرده بهت امانت میدن و تو هیچی مدرکی از ماشین اجاره نداری قانونا طرف میتونه چک رو به اجرا بزاره و باسند مالکیت ماشین خودشو بگیره از شما
    اقا نکنید اینکارو خیلی تبعات قانونی سختی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mercede kaviani

      ۱۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (551 ديدگاه)

      کاملا حق با شما است احسان جان همین الودز موبیل کاتلاس سیرا دهه 1990 از سرم هم زیاد است
      راستی 4 روز اجاره بدون شامنت هم قیمت ماشین خودم میشه
      فکر کنم رولز-رویس داشتن می گفتن سند یک استان را ضامنت بگذاری ویک چک به میلغ ذخیره بانک مرکزی بدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. نکته سنج

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (709 ديدگاه)

    کجای دنیا،کجای این کره خاکی،کجای این عالم پهناور برای اجاره یک خودروی دست دوم سند ملکی طرف را به عنوان وثیقه می گیرند و یا خودروی شخصی او را در پارکینگ برای گروکشی نگه می دارند؟! اگر آدم دل و جرأت و جربزه و توان انجام یک شغل را ندارد بهتر است اصلا وارد آن حرفه نشود.این همه ضمانت برای اجاره یک خودرو….خودشان را مسخره کردند یا ملت را!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (191 ديدگاه)

      تو ایران همه چی ممکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. power active

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (171 ديدگاه)

    خوش به حال ژن خوب ها. خودشون ماشین مدل بالا دارن :-(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Saman

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    فرمایش دیگه ای نبود؟ واسه محکم کاری یکی از کلیه هامونم گرو بگیرید :D توی امریکای شمالی لیموزینهای رولزرویس و کادیلاک و لینکلن که به مراتب از این لگنهای آلمانی برتر هستن مثل آب خوردن قابل اجاره هستن حتی سوپر اسپورتهائی مانند کوروت و فراری آسان اجاره داده میشوند با حداقل سن ۲۷ سال :-) و bmw و بنزهای s کلاس چهار سال یا پنج سال کار کرده با قیمتهای خیلی پائین فروش میرن و کسی واسشون تره هم خورد نمیکنه :-)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mercede kaviani

      ۱۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (551 ديدگاه)

      ببخشید سمان جان سن 27 سال مربوط به سوپر اسپورتها میشود برای اتوموبیل سدان ومخصوصا با راننده سن 18 سال وهمان شناسنامه کافی است
      البته در مورد سوپر اسپورتها نرخ اجاره برای دختر ها وهمچنین بیمه ارزانتر است چون اصلا ما دخترها تند رانندگی نمی کنیم وخیلی با دقت هستیم ومقرارتی
      ببخشید قسمت اخر مربوط به امار ادراه بیمه بریتانیا بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. OMID

    ۱۳ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    سلام . پارسال سه روز توآنتالیا فیات 2000km کارکرده و فورد اسکورت 8000km کارکرده رو روزی 80ytl برای 24 ساعت فقط با کپی پاسپورت کرایه کردم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. یاس ی

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    اصولا کسایی خودرو اجاره میکنن که مثل دوستمون آقا کیارش ی قرار کاری مهم دارن یا ی قرار یاری مهم و میخوان بهتر از اون چیزی که هستن جلوه کنن، این توی خیلی از کشورهای دنیا هستش، چون میخوان طرف مقابل را تحت تاثیر بزارن،هر کس که باشه وقتی میبینه یکنفر با اس 500 میاد سر قرار کاری قطعا رو ش بیشتر حساب میکنه و احتمال به سرانجام رسیدن قرارداد بیشتر تا با پژو بخوای بری، قطعا این همه ضمانت گرفتن دیگه زیادیه، باید به مبلغ ماشین سفته یا چک بگیرن، گرفتن سند و گروگان گرفتن ماشین زیاده رویه،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. رضا بندانی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    ساز و کار کرایه ی خودرو در خارج از ایران بسیار عادلانه و مشخصه و بدلیل اینکه هر اتفاقی برای ماشین بیافته هزینشو بیمه میده،همچین مسخره بازی هایی رواج نداره

    دوستی که گفت برای بستن قرارداد با این ماشین میرم بنظرم کمی بزرگنمایی میکنه،ینی طرف قرارداد شما اینقد شاسکوله که شمارو نشناسه یا با یه ماشین گول بخوره؟؟؟؟ ینی قبل و بعد از اون قرار شمارو ندیده یا نمیبینه؟؟؟؟؟

    بعد فکر میکنم بیشتر قرارهای کاری در دفاتر هستن نه پارکینگ ها!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. امیر

    ۲۰ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    دوستان لطف کنن بگن دقیقا کجاها و چجوری قرار کاری میگذارن که طرف مقابل ماشین اونهارو ببینه ؟!
    نکنه طرف قراردادشون دم در پارگینگ دفترش می ایسته ؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا