ایستگاه خبر

افزایش قیمت کارخانه‌ای پژو ۲۰۷ و ۴۰۵

دنیای‌اقتصاد: ایران‌خودرو طی بخش‌نامه‌ای قیمت جدید دو محصول خود یعنی پژو ۲۰۷ دنده‌ای و پژو ۴۰۵ SLX را اعلام کرد.

پژو 207i
آن‌طور که خبرگزاری تسنیم گزارش داده، بنابر تصمیم ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دنده‌ای با کیسه هوای راننده و سرنشین و رینگ فولادی و یورو ۴ که پیش از این با قیمت ۹۶ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان در کارخانه به فروش می‌رسید، از این پس به قیمت ۹۹ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان به فروش می‌رسد؛ بنابراین این محصول بیش از ۳ میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است.


ایران خودرو همچنین قیمت جدید پژو ۴۰۵ SLX را نیز با جهشی هشت میلیون تومانی از ۶۷ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان به ۷۶ میلیون و ۱۲ هزار تومان رساند. همزمان با افزایش قیمت‌ها خبر می‌رسد که این شرکت به سرعت در حال تکمیل خودروهای ناقص دپو شده می‌باشد و ورود به بازار لااقل یکصد هزار خودروی جدید این شرکت طی هفته‌های آینده احتمالا با ریزش قیمت بازار این خودروها همراه خواهد بود.

  • رمزگشایی کارت سوخت کجا انجام می‌شود؟


فارس: با توجه به محدودیت عرضه بنزین با استفاده از کارت سوخت جایگاه که از ۲۰ مرداد ماه اعمال می شود، سرعت صدور کارت سوخت شخصی افزایش یافت.

از ۱۳ روز دیگر براساس تصمیم وزارت نفت عرضه بنزین تنها با کارت سوخت انجام می شود.

براساس تصمیم شرکت ملی پخش به عنوان مجری این طرح افرادی که پس از این تاریخ نتوانستند کارت سوخت دریافت کنند می توانند با کارت سوخت جایگاه اقدام به سوخت گیری کنند با این تفاوت که سهمیه این خودرو ها از ۶۰ لیتر کاهش یافته و به ۳۰ لیتر می رسد.

این محدودیت به این دلیل است که همه صاحبان خودرو از کارت سوخت شخصی به منظور سوخت گیری در جایگاه های عرضه استفاده کنند.

این موضوع موجب شده است تا تقاضا برای دریافت کارت سوخت المثنی افزایش یابد، براساس گفته های معاون مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران در راستای اجرای طرح تحویل بنزین با کارت سوخت هم اکنون روزانه ۵۰ هزار کارت سوخت جدید صادر می شود.

به گفته حمید قاسمی معاون مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران افرادی که به هر دلیلی فاقد کارت سوخت هستند هرچه سریع تر باید به دفاتر پلیس +۱۰ و یا دفاتر پخش فرآورده های نفتی مراجعه و نسبت به ثبت نام و تهیه کارت سوخت آن اقدام کنند.

به گزارش فارس اما موضوع مهمی که این روزها گریبان گیر صاحبان کارت سوخت شده است مسئله رمز این کارت های سوخت است، براساس اعلام مسئولان شرکت ملی پخش فراورده های نفتی رمز کارت های سوختی که جدید صادر شده است ۴ رقم سمت راست کد ملی مالک خودرو است اما عده ای که از گذشته کارت سوخت داشته اند و رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند می توانند به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه کرده و در آنجا در خواست اصلاح رمز خود را ارائه کنند.

هم چنین شرکت ملی پخش فراورده های نفتی برای ساکنین تهران آدرس نواحی که اقدام به رمز گشایی کارت سوخت می کنند را منتشر کرده است که که این آدرس ها را می توان از اینجا مشاهده کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Farzad

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (163 ديدگاه)

    ۴۰۵ یه آشغاله مطلقه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Genius

      ۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (1237 ديدگاه)

      انصافا در قیاس با 405 داغون و پراستهلاک با موتوری که بینهایت داغ کار میکنه و همین خرابیش رو افزایش میده من محصولات X200 سایپا یعنی تیبا و ساینا رو ترجیح میدم چون اقلا کم خرابی تر هستند

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Genius

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    جالبه ایرانخودرو هر روز یکی دوتا از محصولاتش رو افزایش میده ولی سایپا فعلا سکوت اختیار کرده!نمی دونم ولی ی حسی بهم میگه این آرامش قبل از طوفانه و به زودی شاید از انتهای مردادماه دعوتنامه های 131 با مبلغ 450/000/000 ریالی صادر بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    چاره درد این ها فقط نخریدن
    دندون طمع کنار گذاشته بشه همه چی درست میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایلیا

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (731 ديدگاه)

    ما نفرین شدیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. محمد

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (12 ديدگاه)

    فقط نخریدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایلیا

      ۸ مرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (731 ديدگاه)

      چی میگید شما؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. م

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (552 ديدگاه)

    آغاز کمپین نخریدن محصولات سایپا و ایرانخودرو اعلام میشود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حمید

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تا وقتی مردم اتحاد پیدانکنن همین اشو همین کاسه، نمیخریم?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. حمید

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این سایتها هم شده حکایت دیوار، اونجا قیمتارو ی سرس سودجو میبردن بالا دمشو گل گرفتن حالا اومدن سراغ این وبسایتا که افکارمردوم ب سمت افزایش ببرن ولی این خبرا نیست برادر اتفاقا از نخریدن مردم قیمتا رو به پایینه کسی هم نمیخره میخوان با این حرکتا مردوم ب سمت خرید بکشونن هوشیار باشیدض?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمدرضا

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خود کرده را تدبیر نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Morteza mm

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینا همش یه بازی واسه مردم که دقیقا ۵۰ روز دیگه موعد تحویل خودرو های ثبت نامی که پارسال تو اوج گیری قیمتها از مردم گرفتن حالا میخوان قیمتها رو بالا ببرن تا سود پول رو ندن هیچ یک سال هم با سرمایه مردم کار کردن وای به حال مردم بد بخت ایران که هیچ مقام یا مسئولی جواب گویای این ظلم وستم نیست .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. سامان

    ۸ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (5 ديدگاه)

    وقتی ملت همیشه در صحنه از دکتر و وزیر و وکیل و… بگیر نقش دلال رو بازی میکنن بایدم قیمتا رو ببرن بالا‌.. رقابتی هم نیست به کسی هم که قرار نیست جوابگو باشن… واله من بجای ویرانخودرو بودم یه مرتبه یه ۲ کنار ۷۶ میذاشتم میدادم ۲۷۶ تومن. اونوقت شوق خرید هم ۲۰۰ برابر میشد… از آنهاست که بر ماست…نگین مردم ندارن که تو کتم نمیره… چون هر جا میرم هر کی ۶ تا ماشین ثبت نام کرده… ملت ماشاالله همیشه از نداشتن می‌نالن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. MjM

    ۹ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (720 ديدگاه)

    مثل همیشه فرار رو به جلوی دزدان مافیایی. نذاشتن قیمتها کم بشه!
    به امید نابودی مونتاژ کاران داخلی
    tahrim_khodro_bikeyfiat@

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا