ایستگاه خبر

افسانه چینی با نام­های مختلف

ام­.وی.ام ۱۱۰ از آن دست ماشین­هایی است که اسم آن خارج و داخل خانه با هم فرق دارد. در برزیل چری کیوکیو، در شیلی چری آیکیو، در روسیه چری سوییت و در ایران هم ام.وی.ام صدا زده می­شود. در آمریکا و ایتالیا هم اسم‌های دیگری دارد اما در ایران به خاطر شباهت ظاهری آن به خودروی کره ­ای ماتیز او را گاهی با ماتیز اشتباه می ­گیرند. در سال ۲۰۰۸ ام وی ام ارزان‌قیمت‌ترین خودرو در جهان شناخته شد. او شهرت اولیه­ اش را مدیون جوانان چینی بود. تاکنون این مدل بیشترین فروش شرکت چری بوده است. خود کمپانی ام.وی.ام به آن عنوان افسانه­ای در تاریخ چین را داده است.


این روزها اگرچه مدل قدیمی ام وی ام ۱۱۰ به عنوان یک خودرو جمع و جور شهری زیاد در خیابان­ها دیده می­شود اما نسخه­ های دیگری از همین مدل ام وی ام وجود دارد که مشکلات فنی قبلی را رفع و رجوع کرده است. ام وی ام ۱۱۰ اس طراحی مجزایی از ماتیز دارد. البته بهتر است گفته شود که این مدل خودرو به کلی طراحی متفاوتی نسبت به خودروهای دیگر دارد. برای مثال دستگیره عقب نزدیک به شیشه تعبیه شده است. همچنین دیگر در این مدل خبری از در داشبورد نیست.

CHERY NEW QQ MVM 110S
به گزارش ویرلن؛ این مدل ام وی ام هم در قالب فول آپشن و هم کم آپشن به بازار عرضه شده که تفاوت اصلی آن عدم برخورداری شیشه عقب از برف پاک کن و شیشه گرم‌کن در مدل کم آپشن است. به‌طورکلی کارشناسان خودرو این مدل جدید با طراحی ایتالیا را زیباتر از نوع قبلی آن می­دانند برای همین خرید ام­ وی­ ام از این نوع را به همه پیشنهاد می­کنند.

با این‌که از مدل جدید سوپر مینی ام ­وی­ ام تعریف بیشتری می­شود، ممکن است شما به خاطر گران‌تر بودن آن توانایی خریدش را نداشته باشید. برای همین خاطر بهتر است سراغ گزینه­ های دیگر نرفته و باز به خرید ام وی ام ۱۱۰ فکر کنید. ام وی ام دو مدل سه و چهار سیلندر دارد.

اگر قصد خرید ام وی ام صفر را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنم که قید مراجعه به بنگاه را بزنید. چراکه ام وی ام تولید کمی در ایران داشته و ممکن است که به‌صورت فراوان در بنگاه‌ها وجود نداشته باشد. بنابراین بهتر است به‌جای مراجعه به ده بنگاه و نوشتن اسمتان به عنوان متقاضی سراغ فروش دست دوم آن بروید. به‌طور مثال در ۲۴ ساعت، ۴۸ مدل مختلف ام وی ام در سایت دیوار به آگهی گذاشته­ شده ­است که هر دو مدل ۱۱۰ و ۱۱۰ اس را در بر می‌گیرد و رنج قیمتی آن از ۹ میلیون تومان شروع می­شود. این ام وی ام سال ۸۵ سه سیلندر است که ۹ میلیون تومان در تهران به فروش گذاشته­ شده­ است. البته مورد دیگری هم در شهریار ۷ میلیون تومان به فروش گذاشته شده­ که در نوع خود رقم بسیار عجیبی است.

با حدود ۳ تا چهار میلیون تومان پول بیشتر هم می ­توانید ام وی ام های ۱۱۰ تولید شده در سال ۱۳۸۸ را بخرید. اما اگر بودجه بیشتری دارید طبیعتاً بهتر است که سراغ خرید ام. وی ام های سال ۹۳ به بعد باشید. این خودرو از سوی فروشنده ­ها بین ۱۵ تا ۱۷ میلیون تومان قیمت­ گذاری شده و تفاوت آن هم به خاطر ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد بیشتر دومی است. برای مقایسه این خودرو با پراید نیز کافی است که عنوان پراید ۹۳ را جست و جو کرده و ببینید که رنج قیمتی پراید تولید این سال حتی تا بالاتر از ۱۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هم رسیده است. ام وی ام سال ۹۴ بین ۱۷ تا ۱۸ میلیون تفاوت قیمت دارد. اولی با ۳۴ هزار کارکرد و دومی با ۱۹ هزار باعث تفاوت یک میلیونی این دو خودرو شده­ اند.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. MAHDI . VENOM-DEMON

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    این اخرش تابلو هست تبلیغه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Amirho3ein

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    این که چه جور دو نفر توش جا می شن همیشه بر من جاس سوال بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 1
  3. رادین

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (11 ديدگاه)

    در مورد ابعاد خوب هدف خودروساز کوچکی خودرو بوده ،در مورد کیفیتش هم اطلاعی ندارم ولی یک عکس از تصادفش با رنو تالیسمان دیدم خیلی عجیب بود.110 کمتر از رنو خسارت دیده بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. me84

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    از چند نفر که داشتن پرسیدم میگفتن سواریش از پراید بهتره. اما بازار دست دو نداره.
    تو ایران تو هر رده قیمتی، باید ماشینی سوار شی که حکم پول نقد رو داشته باشه وگرنه ضرر میکنی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرامرز

      ۱۷ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      جدیداش رو نمیدونم ولی اون اول که اومده بود یه بار رو نیمکت پشتش نشستم. تو دست انداز از پراید هم خیلی بدتر بود. شاید بخاطر فاصله محوری خیلی کمش باشه. کلا سواریش از پراید بدتر بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Alireza

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (162 ديدگاه)

    یه زباله به تمام معنا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ارش

      ۱۶ آبان ۱۳۹۶
      سوابق: (1549 ديدگاه)

      این چند نفری که دیس لایک دادن رو باید از نزدیک دید واقعا تماشای اند معلومه خودشون از این زباله ها سوار میشن منم ماشین ایرانی دارم دلیل نمیشه بگن بده ناراحت بشیم ماشین تولید داخل همه زباله هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. سیاوش

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (10 ديدگاه)

    باید جام زهرو سر اجبار نوشید چیکار کنیم اینارو سوار نشیم سوار چی شیم یکی از دوستام داره خیلی ازش تعریف کرد گفت خیلی ازش راضی هستم چند ساله جلو بندیش رو باز نکردم خرج نداره نمیدونم والا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Ahura mazda 3

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (50 ديدگاه)

    خیلی خیلی آشغاله قیافه و استیلش زشت ترین موجود جهانه
    سوارش شی میبرتت ولی آبروتم میبره

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. فرزاد

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (27 ديدگاه)

    رپوتاژ رو اولش بنویسین که هی با خوندنش تعجب نکنیم…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حمیدرضا

    ۱۶ آبان ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    مدلای سه سیلندر نسل اول نسبت به چهارسیلندرها خیلی ضعیفه و تو سربالایی و حتی داخل پیچ های میدون ممکنه دچار کمبود قدرت بشه مهم ترین ایراد نسل قبلم صدای زیاد و ترمزای ضعیف موقعی که چهارسرنشین داخلش باشن البته این تجربه سواری من با مدلای نسل اول جدیداشو سوار نشدم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا