ایستگاه خبر

امداد خودرو مجاز تهران

رپورتاژ: استفاده از خودرو در سطح شهر یا سفر مزایای بسیاری دارد، اما نمی‌توان منکر معایب آن شد. ممکن است گاهی در طول سفر به تهران یا در سطح شهر برای انجام کاری از خودروی شخصی استفاده کنید و به خاطر پنجری، تمام شدن بنزین و مواردی از این قبیل درگیر شوید.

در چنین حالتی، بهتر است با امداد خودرو تهران تماس بگیرید و از آن درخواست کمک کنید. درست است که در سطح شهر تهران امداد خودروهای متعددی وجود دارد، اما بعضی غیرمجاز هستند و بابت استفاده از خدمات آن‌ها باید هزینه‌های گزافی بپردازید.

مشکلات زیادی برای افراد که از امداد خودرو غیر مجاز استفاده کرده اند اتفاق افتاده است. امداد خودرو مجاز تهران دارای آرم اتحادیه اتوسرویس و تعمیرکاران تهران مثل عکس زیر هستند. در بخش زیر با انواع خدمات امدادی آشنا می شویم.

امداد خودرو مجاز تهران

مناطق تحت پوشش امداد خودرو آقای امداد

شرکت امداد خودرو تهران برند آقای امداد خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و در طول مدت زمانی که فعالیت رسمی خود در شهر تهران را آغاز کرده، توانسته است به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

این شرکت چیزی حدود ۲۰۰ پرسنل دارد که در این میان، ۱۲۰ نفر به انجام خدمات حمل‌ونقل مشغول هستند و سایرین در حوزه تعمیرات آغاز به کار کرده‌اند.

 

در حال حاضر این شرکت تمامی مناطق تهران از قبیل شرق، غرب، شمال و جنوب را تحت پوشش خود قرار داده است و امداد خودروی شرکت‌های مختلف را بر عهده دارد. مثل:

  • امداد خودرو کیا
  • امداد خودرو هیوندا
  • امداد خودرو مدیران خودرو
  • امداد خودرو سایپا
  • امداد خودرو تویوتا
  • امداد خودرو BMW

امداد خودرو آقای امداد چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

خدمات امداد خودرو در هر شرکتی با دیگری متفاوت است. جامع‌ترین خدمات را در حال حاضر در شهر بزرگ و شلوغ تهران می‌توانید از امداد خودرو آقای امداد بخواهید.

در ادامه، تک به تک با توضیحات تکمیلی راجع به خدماتی صحبت خواهیم کرد که این شرکت امداد خودرو ارائه می‌دهد.

 

حمل خودرو

شرکت امداد خودرو تهران بیش از ۱۰۰ ماشین خودروبر، کفی، دکل و یدک کش دارد. این ماشین‌های خودروبر زمانی به کار خواهند آمد که تعمیرات خودرو با توجه به شرایط موجود در محل امکان‌پذیر نباشد.

جدای از حمل کردن خودرو به تعمیرگاه‌های مجهز و معتبر برای تعمیرات اساسی و جزئی، برای انجام امور زیر هم می‌توانید از خدمات حمل خودرو به کمک دکل، کفی و یدک کش استفاده کنید:

  • حمل کردن خودرو به مراکز بیمه
  • حمل کردن خودرو به مراکز تعویض پلاک
  • حمل کردن خودروهای مسابقه‌ای به محل مسابقه

ماشین‌های خودروبر این شرکت، در تمامی مناطق تهران مستقر هستند و متقاضی طی یک تماس کوتاه می‌تواند از این خدمات استفاده کند.

امداد خودرو مجاز تهران

برای کسب اطلاع بیشتر خدمات حمل خودروی آقای امداد را مشاهده نمایید.

 

تعمیر در محل

امکان استفاده از این خدمات زمانی وجود دارد که خرابی خودرو جزئی است و نیاز به بردن آن به تعمیرگاه نباشد.

تمامی امدادگرانی که برای تعمیر در محل اعزام می‌شوند، از کارت شناسایی، مدرک تخصصی و لباس فرم مخصوص شرکت برخوردار هستند. تجهیزات کامل و جامع از قبیل جعبه بوکس، سیم کلاچ، سیم گاز، پمپ بنزین و اقلام مصرفی دیگری که اکثر اوقات در تعمیرات جزئی در محل به کار می‌آیند، همه و همه در اختیار امدادگران قرار دارد.

موارد زیر را می‌توان به عنوان رایج‌ترین خدمات تعمیر در محل امداد خودرو معرفی کرد که هیچ یک زمان زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهند:

  • عوض کردن پمپ بنزین
  • عوض کردن فیوز
  • عوض کردن سیم کلاچ و گاز
  • عوض کردن شیلنگ رادیاتور
  • عوض کردن لاستیک
  • عوض کردن ماهک دنده خودرو

و موارد مشابه دیگر.

امداد خودرو مجاز تهران

پنچرگیری

این روزها که لاستیک خودروهای مختلف به دو دسته تیوب‌لس و تیوب‌دار تقسیم‌بندی می‌شود، بد نیست بدانید که پنچر شدن لاستیک‌های تیوب‌دار در حیطه کاری امداد خودروهای سیار نخواهد بود. چون نیاز به دستگاه و تجهیزات خاصی دارد.

اما در صورتی که لاستیک خودروی شما تیوب‌لس است و در طول مسیر دچار پنچری شده‌اید، به راحتی می‌توانید از خدمات این شرکت امداد خودرو استفاده کنید.

چون پنچرگیری یکی دیگر از خدماتی است که شرکت امداد خودرو تهران آقای امداد با بهترین کیفیت، در سریع‌ترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

تعمیر سیستم برق

یکی از مشکلات رایجی که زیاد برای خودرو به وجود می‌آید، مشکلات مربوط به سیستم برق خودرو است. زمانی که باطری فرسوده شود، برق‌رسانی به بخش‌های مختلف خودرو انجام نمی‌شود و خودرو از حرکت می‌ایستد. در این حین، افراد می‌توانند از امدادگران امداد خودرو درخواست کمک کنند.

تعمیر سیستم برق خودرو که شامل دینام، شمع، کویل، انژکتور و غیره می‌شود و تعویض باطری، همه جزو تخصص امدادگرانی است که در بخش تعمیرات سیستم برق خودرو فعالیت می‌کنند و آماده خدمت‌رسانی هستند.

امداد قفل و سوئیچ

در مواقعی ممکن است سوئیچ داخل خودرو باقی بماند و درها قفل شود. در این هنگام، خدماتی جز امداد قفل و سوئیچ به کار شما نخواهد آمد.

خوشبختانه این خدمت، یکی از چندین خدمات فوق‌العاده خوبی است که شرکت امداد خودرو تهران و مکانیک سیار ارائه می‌دهد.

شما در هر ساعتی از شبانه‌روز با مشکل قفل شدن درب و جا ماندن سوئیچ داخل خودرو مواجه شدید، می‌توانید از امدادگران مربوطه امداد خودرو آقای امداد کمک بخواهید.

 

سوخت‌رسانی سیار

در شهرهای شلوغ و پرترافیکی مانند تهران، رانندگان زیاد با تمام شدن بنزین در مسیر مواجه می‌شوند. در هنگام بروز چنین مشکلی، کمک گرفتن از رانندگان دیگر برای یافتن جایگاه سوخت و خرید بنزین کارساز خواهد بود. اما چون زمان و هزینه زیادی به همراه خواهد داشت، اصلا مقرون‌به‌صرفه نیست.

شرکت امداد خودرو آقای امداد در حال حاضر، به خدمت‌رسانی در زمینه تامین سوخت سیار مشغول است و تمامی مناطق مختلف تهران از قبیل یوسف‌آباد، بخش غرب تهران و سایر نقاط را پوشش می‌دهد. طی یک تماس تلفنی کوتاه، می‌توانید از خدمات سوخت‌رسانی سیار امداد خودرو بهره‌مند شوید.

تعرفه امداد خودرو تهران

یکی از موضوعات قابل بحث در مورد امدادرسانی شرکت‌های امداد خودرو، تعرفه و قیمتی است که برای ارائه خدمات تعیین می‌کنند.

متاسفانه امداد خودروهای غیرمجاز، قیمت‌های مختلفی برای ارائه خدمات امدادرسانی در نظر می‌گیرند و به خاطر همین، ذهن افراد متقاضی درگیر این موضوع شده است.

شایان ذکر است که شرکت امداد خودرو تهران در واقع یک شرکت مادر به حساب می‌آید و تمامی تعرفه‌ و قیمت‌های خدماتی که در سطح شهر تهران ارائه می‌شود، توسط این شرکت تعیین خواهد شد. لیست قیمت خدمات آقای امداد طبق تعرفه اتحاده است و هیچ مبلغ بیشتری از شما دریافت نمی شود.

این شرکت نظارت جامع و کاملی روی کیفیت و قیمت خدمات دارد. همچنین در تلاش است این کیفیت و قیمت خدمات کاملا مطابق با استانداردها باشد.

البته داشتن مجوز رسمی برای ارائه خدمات امداد خودرو در این مساله بی‌تاثیر نخواهد بود. اگر قیمت و تعرفه خدمات امداد خودرو تهران و مکانیک سیار را با امداد خودروهای غیرمجاز مقایسه کنید، متوجه تفاوت‌ها خواهید شد.

 

ویژگی‌های شرکت امداد خودرو آقای امداد چیست؟

یک سری از ویژگی‌ها و خصوصیات مطرح و خوب شرکت امداد خودرو آقای امداد باعث شده است تا این شرکت نسبت به دیگر شرکت‌های امدادرسانی خودرو برتری پیدا کند که در زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم.

امدادرسانی سریع

به خاطر تحت پوشش قرار دادن تمامی مناطق مختلف از قبیل یوسف‌آباد و منطقه غرب تهران، نیروهای امدادگر در تمامی بخش‌ها حضور دارند.

زمانی که متقاضی درخواست خدماتی را ثبت کند، امدادگر به سرعت خود را به محل مورد نظر می‌رساند و همین سرعت عمل باعث امدادرسانی سریع می‌شود.

به کمک شرکت امداد خودرو مذکور، شما می‌توانید از انواع خدمات در کمترین زمان ممکن بهره ببرید که ویژگی مثبت محسوب خواهد شد.

 

ارائه خدمات باکیفیت

یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی‌های مثبت شرکت امداد خودرو ایوبی، ارائه خدمات با بهترین سطح کیفیت است. استفاده از اقلام مصرفی مرغوب، تجهیزات کاربردی و غیره، باعث شده است تا متقاضیان از خدماتی که پنین شرکتی ارائه می‌دهد به شدت رضایت داشته باشند.

جالب است بدانید که این مجموعه امدادگران بسیار ماهر، زبده و کارکشته‌ای را برای انجام خدمات تعمیر، کفی، یدک کش، دکل، پنچرگیری، تعمیر سیستم برق خودرو و غیره استخدام کرده است.

پس می‌توان یکی از مزایای استفاده از خدمات امداد خودرو تهران را بهره‌مندی از خدمات باکیفیت معرفی کرد.

 

امدادرسانی ۲۴ ساعته

شرکت‌های بسیار کمی آماده ارائه خدمات امداد خودرو در سطح شهر تهران به صورت ۲۴ ساعته هستند. اما امداد خودرو آقای امداد در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، مشغول به خدمت‌رسانی به متقاضیان در مناطق مختلف تهران است.

این روزها که افراد مشغله کاری زیادی دارند و زمان زیادی را صرف رفت‌و‌آمد می‌کنند، صرفه‌جویی در وقت بسیار حائز اهمیت است. پس هر زمانی از شبانه‌روز خودروی شما نیاز به تعمیرات داشت، اصلا نگران معطلی یا اتلاف وقت نباشید و از امدادرسانی تمام وقت این شرکت بهره ببرید.

 

چرا امداد خودرو تهران آقای امداد را انتخاب کنیم؟

در این مطلب، مفصل راجع به خدماتی که شرکت امداد خودرو ارائه می‎‌دهد صحبت کردیم. همچنین اطلاعات جامعی در خصوص تعرفه‌ها و قیمت‌ها ارائه دادیم.

مسلم است این روزها که مشکلات اقتصادی سر به فلک گذاشته است و افراد بازه زمانی کمتری برای رسیدگی به خودرو در اختیار دارند، امداد خودروی تهران می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

خوشبختانه به خاطر سابقه خوب و تجربه کاری فوق‌العاده‌ای که این شرکت دارد، روز‌به‌روز به تعداد متقاضیان آن اضافه می‌شود.

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. inten

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
    سوابق: (3 ديدگاه)

    الان هزینه ها به چه شکل هست برای امداد خودرو ؟ الان اگر من مثلا ماشینم توی همت خراب بشه ماشینمو تعمیر گاه سمت شهرک غرب ببرن چند میگیرن ؟

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (10203 ديدگاه)

      هرچی تیغشون ببره ، تیغت میزنند و هیچ اصولی ندارند !

      از بی‌انصاف‌ترین و نامردترین اقشار زحمت‌کِش در جاده‌های ایران هستند که به نُدرت اگر خوب توشون پیدا بشه !

      همه به کنار ، اون گازوئیل ریختن‌ها و مظلوم‌نمایی‌هاشون در جاده‌های شمال هیچگاه از یادها نمیره و روزی باید جواب خسارت‌های عمدی به مردم را بدهند !!!

      موافقم 4
      مخالفم 0
      1. آقای امداد

        ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
        سوابق: (2 ديدگاه)

        اگه غیر مجاز باشه هر قیمتی می برن ولی اگه آرم مجاز داشته باشید باید طبق مصوبه دریافت کنن مشکلی داشتید اتحادیه می تونید شکایت کنید.

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. NAVID۰۰۹۸

          ۱ اسفند ۱۳۹۹
          سوابق: (10203 ديدگاه)

          آقای امداد
          سلام
          ممنون از پاسخگویی شما که مطمئناً شما از استثنائات این بیزینس هستید ?? .

          اما جناب ، کی وقت این را داره که بخواد بره دنبال شکایت که مثلاً چند صد هزارتومن پول اضافی گرفتن و… !

          یا اصلاً زمانی که ما تماس میگیریم و این نیسان‌ها می‌آیند و ما در شرایط اجبار قرار داریم که خودرو یا تصادف کرده یا خراب شده در موقعیتی بد ، چه‌میدونیم طرف مجاز هست یا اگر نیست دوباره باید با کی تماس بگیریم که خودرو بفرسته و… !

          مگه غیر از اینه که به صورت مافیایی با هم مناطق جاده‌ای و راه‌ها را تقسیم کرده‌اند و با هم در ارتباط هستند !!!

          آقا ، نرخ‌ها هیچ فایده‌ای ندارند و غیر از این کار به جروبحث و پلیس میکشه که عین دو بار استفاده از این خودروبرها برای دوستانم ، کار به پلیس کشید که خودم شاهدش بودم و هر دو بخاطر تصادف بود !
          نه برخورد محترم بَلَد هستند !
          نه به حق خودشان قانع هستند !

          موافقم 3
          مخالفم 0
    2. آقای امداد

      ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
      سوابق: (2 ديدگاه)

      سلام بستگی به خرابی دارد من الان براتون لیست قیمت حمل و تعمیر در محل می فرستم از 55 تومن برای آمدن ماشین داخلی قیمتش هست
      https://aghayeemdad.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%a7%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%af-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا