ایستگاه خبر

بنزهایی که با کمتر از 200 میلیون تومان در سایت دیوار خرید و فروش می‎شوند

رپورتاژ: خودروهای مرسدس بنز جزو خودروهای گران‎قیمت و لوکس بازار ایران و حتی جهان محسوب می‎شوند. با این حال قیمت مرسدس بنز دست دوم گاهی اوقات تا یک سوم قیمت مدل‎های روز کاهش پیدا می‏کند. به این ترتیب اگر قصد خرید مرسدس بنز دارید و بودجه شما زیر ۲۰۰ میلیون تومان است باز هم گزینه‎های خوبی را می‎توانید در بازار خودروهای دست دوم و از بین آگهی‎های سایت دیوار پیدا کنید. به همین دلیل در این جا قصد داریم با تعدادی از گزینه‎های در دسترس خرید مرسدس بنز با قیمت کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان آشنا شویم.

مرسدس بنز C200

مرسدس بنز C200 سال‎ها است که در بازار ایران حضور دارد و مدل‎های مختلفی از این خودرو وارد ایران شده است. در حال حاضر قیمت مرسدس بنز C200  مدل ۲۰۰۶ که تعداد زیادی از آن‎ها به ایران وارده شده است، بین ۱۴۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان است. یکی از دلایل زیاد بودن این مدل در ایران واردات این خودرو توسط دولت و همچنین پلیس ایران است. اما حالا با گذشت حدود ۱۰ سال، این خودروها به صورت مزایده به فروش رسیده‎اند. اگر کمی دقت کنید و از بین گزینه‎های موجود انتخاب درستی داشته باشید می توانید صاحب یک خودروی با کیفیت که قیمت نسبتا مناسبی نیز دارد شوید. امکانات مرسدس بنزهای C200 معمولی بعد از گذشت مدت زمان طولانی همچنان کافی به نظر می‎رسند و از خودروهای هم قیمت (اکثرا چینی) بسیار بهتر هستند.

با این حال مدلی از C200‎ها که به پلیسی معروف شده است معمولا به دلیل استهلاک بالا کیفیت قبلی را ندارد و ممکن است از لحاظ فنی دچار مشکلات زیادی باشد. همچنین این مدل نسبت به مدل معمولی از امکانات کمتری برخوردار است به‎طور مثال مدل ۲۰۰۲ این خودرو با قیمت حدود ۱۲۰ تا ۱۳۰ میلیون در دسترس بوده که البته امکانات آن نسبت به مدل ۲۰۰۶ کمتر است.

 

مرسدس بنز E240

خودروهای کلاس E به طور کلی جزو ارزان‎ترین خودروهای مرسدس بنز محسوب می‎شوند. به همین دلیل تعداد اعضای این خانواده همچون خانواده C در ایران زیاد است. خرید و فروش مرسدس بنز E240 مدل ۲۰۰۳  با قیمتی کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان انجام می شود. این خودرو با این که مدت زیادی از تولید آن می‎گذرد، اما دارای امکاناتی مانند سانروف، مانیتور، کروز کنترل و صندلی برقی است که در خودروهای صفر هم قیمت کمتر دیده می‏شود. قیمت مرسدس بنز E240 مدل ۲۰۰۳  در سایت دیوار بین ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان است و می‎تواند یک انتخاب خوب برای افرادی باشد که قصد دارند با هزینه کم صاحب یک خودروی با کیفیت از برند مرسدس بنز شوند.

مرسدس بنز A کلاس

اگر طرفدار خودروهای هاچبک هستید، یکی از گزینه‎های خوب بازار برای شما خرید مرسدس بنز A کلاس است. مرسدس بنز علاوه بر طراحی خودروهای سدان و خانوادگی با کیفیت که در خانواده E و C گزینه‎های ارزان قیمت زیادی از آن‏ها یافت می‏شود، یک نماینده هاچبک و خوش ساخت نیز با قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان در بازار ایران دارد. مرسدس بنز A150 مدل ۲۰۰۸ یک خودرو جمع و جور و کم‎مصرف است که برخلاف سایر گزینه‎های لیست، استهلاک بسیار کمی دارد. این خودرو دارای یک موتور ۱.۵ لیتری کوچک می‌باشد. قیمت مرسدس بنز A150 در سایت دیوار حدود ۲۰۰ میلیون تومان است.

مرسدس بنز B کلاس

مرسدس بنز B کلاس یکی از امن‎ترین خودروهای بنز و جهان است که توانسته امتیازات بسیار بالایی از لحاظ حفظ امنیت و جان سرنشینان در تست یورو انکپ کسب کند. این خودروی خانوادگی و اقتصادی جزو تولیدات ارزان قیمت مرسدس بنز محسوب می‎شود و در ایران نیز قیمتی در محدوده زیر ۲۰۰ میلیون تومان دارد. شما می‎توانید با بودجه‎ای بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان اقدام به خرید مرسدس بنز B150 از سایت دیوار نمایید. این خودرو از نوع MPV یا استیشن‎های کوچک مرسدس بنز است و برای افرادی که به خودروهای هاچبک علاقه‎مندند، می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

منبع : ویرلن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا