ایستگاه خبر

بهترین خرید تورهای داخلی در پاییز 98

رپورتاژ: اگر چند ماهی‌ست هوس یک سفر کردید اما درگیری‌ها اجازه‌ی آن را به شما نداده است، بهتر است تا هوا رو به سردی نرفته، تصمیم خود را بگیرید و یکی از تورهای داخلی را خریداری کنید.

تور کیش
خانواده‌های ایرانی اکثراً تابستان را برای سفر خود بر می‌گزینند، اگر چه برخی مقصدهای داخلی، به هیچ‌وجه برای تابستان مناسب نیستند و گرمای آن می‌تواند آزارنده باشد. این استقبال باعث می‌شود که قیمت تورها در این فصل بسیار بالا رفته و امکان مسافرات برای همگان فراهم نشود. اما پاییز به واسطه‌ی هوای مطبوع خود و همچنین درگیری بسیاری افراد، با فرزندان محصل خود، توان سفر ندارند و همین خلوتی، فارغ از آن که سفر را راحت‌تر می‌کند، قیمت آن را نیز کاهش می‌دهد. آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری قدیمی تورهای داخلی در ایران، تلاش می‌کند به عنوان یک مشاور سفر قابل اعتماد برای مسافران باشد، در این مطلب هم تلاش داریم تا راهنمایی لازم برای سفرهای داخلی را در اختیار شما قرار دهیم، به امید آن که سفری بهتر از همیشه، نصیب شما باشد.

 

تور مشهد؛ لذت زیارت بارگاه اما رضا در پاییز

تور مشهد همیشه برای مردم ایران جذاب و دوست‌داشتنی بوده است. تعطیلات تابستانی به پایان رسیده و اکثر کسانی که می‌خواستند به زیارت امام رضا بیایند آمده‌اند. فضا برای کسانی که می‌خواهند از آرامش و خلوتی این روزهای مشهد استفاده کنند فراهم شده، اما مزیت سفر در پاییز به این شهر به همین نکته ختم نمی‌شود. قیمت تور مشهد در پاییز، به واسطه تقاضای کمتر، به شدت کاهش یافته و مسافران با رقم بسیار کمتری نسبت به تابستان، امکان حضور در این شهر زیبا و مقدس را دارند. جالب است که این هزینه‌ی کمتر، محدود به قیمت تور نمی‌شود و هزینه‌های جاری در شهر، به‌خصوص خریدهایی که زائران انجام می‌دهند، ارزان‌تر خواهد بود، چرا که شهر خلوت‌تر بوده و طبیعتاً فروشندگان، تخفیف‌های بهتری را به مسافران خود عرضه می‌کنند و تمام این‌ها باعث می‌شود تا مسافران، سفری بسیار به صرفه نسبت به تورهای تابستانی یا نوروزی داشته باشند. در کنار این‌ها، هوای مشهد در این فصل، هنوز مناسب و متعادل است و مشکلی برای مسافران، به‌خصوص در ماه‌های ابتدایی پاییز وجود ندارد و می‌توانند به راحتی به گشت و گذار در این شهر بی‌نظیر بپردازند.

 

تور مشهد
تور مشهد

برای نهایی کردن تصمیم خود صرفاً کافی‌ست تا سری به سایت آژانس مقتدرسیر بزنید و از پکیج‌های تور مشهد دیدن کرده و با تماس با مشاوران سفر ما تور خود را خریداری کنید.

تور قشم؛ گشت و گذار پائیزی در جزیره‌ی کهن

اگر چه مسافران، به واسطه‌ی مشکلاتی که دارند، مجبورند در تابستان به مقاصدی نظیر قشم هم سفر کنند، اما مطمئناً این فصل برای سفر به جنوب ایران و جزایرش چندان مناسب نیست. اما بر خلاف تابستان، پاییز و به‌خصوص ماه‌های پایانی آن، بهترین زمان خرید تور قشم است. در درجه‌ی اول دمای هوا به شدت نسبت به تابستان کاهش پیدا کرده است و همچنین میزان رطوبت هوا یا شرجی بودن هم کاهش چشم‌گیری داشته و مسافران لذت بیشتری از سفر خود خواهند برد. از طرفی هنوز فصل پر سفر پایانی سال که در ماه‌های دی و بهمن است، نرسیده است و قیمت‌ها، پائین‌تر از آن قرار دارد و می‌توانید با رقم بهتری، یک تور داخلی به مقصد قشم را خریداری کنید.

اگر به قشم سفر کردید تلاش کنید همه‌ی زمان خود را صرف خرید در پاساژهای آن نکنید، نه تنها جاذبه‌های طبیعی جزیره می‌تواند شما را مدهوش کند، بلکه می‌توانید به جزیره‌های کوچک اطراف قشم هم سر بزنید و لذت سفر خود را دو چندان کنید.

تور قشم
پس وقت آن رسیده که فرصت بی‌نظیر خرید تور قشم با قیمت‌های استثنایی در پاییز را از دست ندهید و با انتخاب یکی از هتل‌های جدیدساز این جزیره که اقامتی آرامش‌بخش را برای شما به ارمغان میاورد، سفری بی‌نظیر را تجربه کنید.

تور کیش؛ خرید و تفریح در هوای مطبوع پائیزی

اگر به دنبال یک سفر تفریحی در کلاس جهانی هستید، حتماً باید از کیش دیدن کنید. هتل‌های بی‌نظیر این شهر و امکانات آن نظیر پاساژها و مال‌ها، تفریحات آبی، جنگ‌ها و کشتی‌های تفریحی، همه مواردی هستند که مجموع آن‌ها را نمی‌توان در نقطه‌ی دیگری از ایران و با این کیفیت یافت.

در کیش همیشه می‌تواند خیال‌تان از بابت اقامت راحت باشد، چرا که از هتل آپارتمان تا هتل پنج‌ستاره‌ی تاپ برای مسافران در این شهر یافت می‌شود. هر ساله به تعداد هتل‌های بی‌نظیر این شهر هم افزوده می‌شود و مسافران با گزینه‌های بیشتری مواجه می‌شوند که می‌تواند سفر ایشان را جذاب‌تر هم کند.

تورهای پائیزی کیش هم مانند تورهای قشم در وضعیتی قرار دارند که قیمت مناسب پائیزی و آب و هوای مناسب آن را دارند و طبیعتاً مسافران می‌توانند سفری دلپذیر با قیمتی مناسب را داشته باشند. باید دقت کنید که با وجود مسافران، کمتر در این فصل امکان خریدهای بهتر با تخفیف‌های بیشتر هم برای مسافران فراهم است و این گزینه‌ای‌ست که شاید برای این مسیر گردشگری مهم و حیاتی باشد.

اگر خریدهای زمستانی خود را می‌خواهید به یک‌باره و با کیفیت و قیمتی مناسب دریافت کنید، وقت‌ش رسیده تا به دقت به این مقصد فکر کنید و بعد از تصمیم‌گیری، با مشاوران سفر ما تماس گرفته و تور کیش خود را خریداری کنید.

 

منبع : ویرلن

 

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا