ایستگاه خبر

تورهای همیشه پرطرفدار مقتدرسیر

رپورتاژ: دبی و استانبول نه تنها میان ایرانیان، بلکه در بین بسیاری از مردم جهان، به عنوان برترین انتخاب‌ها برای تور گردشگری به حساب می‌آیند. شهرهایی که ویژگی‌های کاملا متفاوتی از هم دارند اما به یک نسبت معروف و محبوب هستند. آژانس مقتدرسیر به عنوان مجری مستقیم هر دو مسیر شما را در جریان جزئیات این تورها قرار می‌دهد.

تور دبی، سفر به آرمان‌شهری مدرن

تور دبی انتخابی ایده‌آل برای سفر است. شهری که همه چیز در خود دارد و بدون شک، هر کس با هر سلیقه‌ای را راضی خواهد کرد. همچنین با توجه به این که دبی هر ساله رو به رشد بوده و بخش‌های تازه‌ای به ترکیب مدرن و جذاب‌ش اضافه می‌کند، باعث می‌شود سفرهای دوباره به این شهر نیز لذت بخش و متفاوت باشد.

شما در سفر به دبی، امکان سر زدن به تفریح‌گاه‌های بزرگی را دارید که بعضا نمونه‌اش در دنیا پیدا نمی‌شود. شاید سواحل این شهر، جذاب و تمیز و عالی به نظر بیایند، اما وقتی حرف پارک‌های آبی به میان میاید، جاهایی مثل پارک آبی آتلانتیس، وایلد ولی یا لاگونا فوق‌العاده و استثنایی‌اند. جالب این که، مهم نیست چه زمانی از سال به این شهر ساحلی سفر کنید، همیشه می‌توانید از سواحل، پارک‌های آبی و پارک‌های بازی متعدد دبی بهره ببرید.

هتل‌های دبی نیز از بخش‌های بسیار خوب سفر شما هستند. چه هتل‌های مقرون به صرفه که از امنیت و امکانات خوبی بهره می‌برند و شب‌هایی آرام را برای‌تان رقم می‌زنند، چه هتل‌های لاکچری که از اسپا و استخر گرفته تا انواع رستوران‌های لوکس و امکانات تفریحی و استراحت مختلف را به شما عرضه می‌کنند. خوشبتانه اگر از تورهای مقتدرسیر برای سفر استفاده کنید، این امکان را دارید که در میان بهترین هتل‌ها، یکی که با سلیقه و هزینه‌ای که قرار است برای سفر کنار بگذارید، جور در بیاید را انتخاب کنید. می‌توانید با کارشناسان این شرکت برای بهترین انتخاب مشورت کنید و همچنین خیال‌تان جمع باشد که بهترین قیمت را برای پرواز، هتل و تمام امکاناتی که در اختیارتان گذاشته می‌شود، به شما ارائه خواهد شد.

کسانی که تور لاکچری دبی را برای سفر انتخاب می‌کنند، حتما به دنبال گزینه‌های برای خرید لوکس نیز می‌گردند. بهترین انتخاب برای این عزیزان، رفتن به مراکز خرید خاص و مدرن همچون مراکز خرید ابن بطوطه، دبی فستیوال سیتی، “مرکز خرید دبی”، “مرکز خرید امارات” و … است. تقریبا تمام برندهای مطرح دنیا در فروشگاه‌های این مراکز فعال هستند و همچنین در فستیوال‌های مخلتف از جمله فستیوال معروف خرید دبی، تخفیف‌های خوبی نیز ارائه می‌کنند.

برای کسانی که در سفر دوست دارند تفریح کنند، در بهترین رستوران‌ها خرید نمایند، فعالیت‌های آبی را تجربه کنند و در بهترین مراکز خرید دنیا، به دنبال اجناس مورد علاقه‌ی خود باشند، سفر به دبی بهترین انتخاب ممکن است.

دیدن زیبایی‌های ترکیه در تور استانبول

سفر به استانبول فرصتی عالی برای دیدن زیبایی‌های تور ترکیه است. جایی که شما می‌توانید هم از جاذبه‌های طبیعی این شهر دیدن کنید و هم به سراغ دنیایی از دیدنی‌های استانبول بروید. از کجا شروع کنید؟ پیشنهاد ما این است که ابتدا به سراغ نمادهای شهر بروید. از ایاصوفیه و مسجد آبی دیدن کنید که از جمله شاهکارهای معماری در منطقه هستند. سپس به خیابان استقلال بروید و از بالای برج گالاتا نگاهی به شهر کنید. روزی را برای گشتن در بازار بزرگ صرف کنید و خلاصه به ترتیب همه‌ی مراکز تاریخی استانبول را بگردید.

تور لحظه آخری استانبول یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر به این شهر است. شما می‌توانید این تورها را در لیست بلندبالای تورهای مختلف مقتدرسیر پیدا کنید و از تخفیف‌های آن، سفری مقرون به صرفه برای خود دست و پا نمایید. اما چه زمانی برای سفر به استانبول بهتر است؟ بهار بهترین فصل سال برای سفر به استانبول است و همین هوای عالی، باعث شده تا تور نورزی استانبول از محبوب‌ترین تورها در تعطیلات عید باشد. با این حال، هر زمانی از سال می‌توان به استانبول سفر کرد. تابستان گرمای هوا بالا می‌رود، اما در عین حال گشت زدن در تنگه بسفر و طبیعت گردی در اطراف شهر، بسیار لذت بخش‌ خواهد بود. پاییز هوای استثنایی و عاشقانه‌ای بر شهر حکم‌رانی می‌کند و زمستان‌های برفی استانبول نیز زیبایی‌های خاص خود را دارد.

تور استانبول

اگر اهل تفریح هم هستید، تورهای استانبول باز هم انتخابی عالی برای شماست. چند پارک بازی و آبی بسیار عالی در این شهر درست شده و مراکز خرید آن نیز بخش‌های تفریحی مناسبی از جمله پارک‌های کودکانه، پارک‌های واقعیت مجازی و همچنین سینماهای بزرگ و مدرن دارند. استانبول یک آکواریوم بزرگ زیبا و البته چندین مکان بسیار خوب برای تفریحات در اختیارتان می‌گذارد که مطمئن شود به مهمانانش خوش بگذرد.

از مراکز خرید استانبول گفتیم، حتما می‌دانید که خرید کردن یکی از بخش‌های مهم سفر به استانبول است. مراکز خرید معروف این شهر همچون ایستینیه پارک، “مرکز خرید استانبول”، فروم استانبول و جاهای دیگر نیز به همین سبب میزبان خیل جمعیت گردشگرانی هستند که برای خرید برندهای مختلف بین‌المللی و ترک به آن جا رجوع می‌کنند.

در مجموع استانبول از آن دست شهرهایی است که حتما یک بار هم که شده در سفرهای‌تان باید از آن جا دیدن کنید. شهری که شکوه امپراطورهای‌ زیادی را به دوش می‌کشد و هر کدام آن‌ها، نشانه‌هایی بر پوست شهر به جا گذاشته‌اند که هنوز هم می‌توان از آن‌ها بازدید کرد. پس اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، بهتر است خود را برای تور استانبول آماده کنید.

 

منبع : ویرلن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا