ایستگاه خبر

۳ تور لوکس عاشقانه در کنار ساحل‌های رویایی

رپورتاژ: سفرهای ساحلی از بهترین برنامه‌های مسافرتی است که می‌توانید برای خانواده‌تان پیش‌بینی کنید. به‌طور طبیعی این سفرهای جذابیت زیادی دارند و معمولاً مقاصد آن‌ها با تورهایی بیش از ۳ یا ۴ شب پذیرای شما هستند. بنابراین عید بهترین فرصت برای رفتن به این سواحل است. آژانس مقتدر سیر برای این سفرها سه پیشنهاد لوکس را معرفی می‌کند که شما به‌یادماندنی‌ترین سفرتان را در آنجا ثبت کنید:

تور تایلند؛ سفری عاشقانه به بهترین مقصد برای ماه‌عسل


پیشنهاد سفر با تور تایلند نوروز ۹۸ پاسخ مناسبی به علاقه‌مندی شما برای سفر به جزیره‌ای گرم و آفتابی است. درست است کمی از ایران دور است، اما در حقیقت شما وارد بهشت روی زمین می‌شوید و یک هفتهٔ جانانه‌ای را در آن می‌گذرانید.

با این سفر شما درواقع، رؤیاهای خود را واقعی کرده‌اید و به هرکدام از جزایر زیبای تایلند که قدم می‌گذارید. در تایلند می‌توانید بعد از تماشای بانکوک زیبا و نمادهای تاریخی و هنری آن راهی جزایر بی‌نظیر این کشور شوید و بدون هیچ نگرانی ساعت‌ها در آبی لاجوردی دریا شنا کنید و یا از هیجان‌انگیزترین بازی و تفریح آبی لذت ببرید و خاطره‌ای تکرارناشدنی برای خود بسازید.

پوکت و پاتایا از پرطرفدارترین جزایر آن است که بهترین جایی برای یک استراحت خوب و جذاب نوروزی است. هتل‌های لوکس و امکانات هر یک از این جزایر آن‌قدر مناسب است که معمولاً به زوج‌های جوان پیشنهاد می‌شود ماه‌عسل عاشقانه‌شان را در این هتل‌های ساحلی بگذرانند.

می‌توانید در استخرهای ویژه هتل‌ها از شب تا صبح آب‌تنی کنید و در کنار استخر با غذاهای خوشمزهٔ سرآشپز و نوشیدنی‌های خنکی که سفارش می‌دهید شبی متفاوت داشته باشید و یا صبح در آفتاب دل‌انگیز آن به ساحل بروید و با قایق‌های محلی بدو راهنما و به‌تنهایی به همراه همسرتان به اعماق دریا بروید و در آنجا شنا کنید و یا لحظات عاشقانه‌ای را در آرامش آنجا ثبت کنید.

در نظر داشته باشید برای این سفر دریافت ویزای تایلند الزامی است. بنابراین شما پیش از سفر باید مدارک خود را به کارشناس‌های آژانس ارائه دهید و پس از اخذ ویزای تایلند با برنامه‌های پیش‌بینی شده آژانس همراه شوید. کار ساده‌ای است به وب‌سایت مقتدر سیر سر بزنید و بهترین تور تایلند را بخرید.

تور آنتالیا؛ تجربهٔ اقامت در لوکس‌ترین هتل‌های ساحلی ترکیه


مسافرت با تور آنتالیا نوروز ۹۸ خیلی ساده است. این مقصد جذاب توریستی در نزدیک ایران، یکی از رؤیایی‌ترین مقاصد ساحلی است که اتفاقاً در این سال‌های اخیر مورد توجه ایرانی‌ها هم قرار گرفته و امکانات گردشگری و توریستی آن گسترش یافته است.

به‌طور طبیعی پایان سال و هم‌زمان با شروع بهار، یک میل و خواستهٔ عجیبی برای روبه‌رو شدن با گرمای دل‌چسب تابستان وجود دارد. بنابراین با این سفر به خواسته‌تان پاسخ دهید و با خرید یک بلیط ساده و همراه با تور در کوتاه‌ترین زمان ممکن به یکی از سواحل زیبا و دیدنی ترکیه برسید و شروع بهار را در آنجا جشن بگیرید.

آفتاب دل‌چسب آنتالیا و دمای مطبوع بهاری که با نسیمی رها در آسمان آبی و پاک آنجا به صورت شما می‌خورد، روزهای خوشی را برای شما رقم می‌زند. شما در این فصل دمایی بین ۸ تا ۱۳ درجه را احساس می‌کنید، هرچند دمای هوا اجازهٔ شنا کردن در آب‌های ساحل را به شما نمی‌دهد اما اقامت در هتل‌های لوکس آنتالیا بهترین فرصت را برای آب‌تنی و حتی خوابیدن در آفتاب دل‌نشین برای شما فراهم می‌آورد.

تجهیزات رفاهی و امکانات این هتل‌ها آن‌قدر زیاد است که شما تغییرات دمایی را متوجه نمی‌شوید و خیلی ساده به همراه خانواده‌تان می‌توانید در استخرهای روباز آن‌ها که به سیستم‌های گرم‌کننده مجهز هستند آب‌تنی کنید و از صبح تا شب و یا حتی از شب در صبح در آن‌ها بمانید و از موسیقی و جشن‌های کنار استخر، غذاهای مخصوص سرآشپز و نوشیدنی‌های خنک لذت ببرید.

تایلند به غیر از هتل‌های بزرگ و لوکس، مال‌های بزرگی دارد که یکی دیگر از هدف‌های شما برای سفر به کشور ترکیه را پاسخ می‌دهد. شما می‌توانید با کمک راهنمای فارسی‌زبان آژانس مقتدر سیر به آن‌ها بروید و در حراج‌های پایان فصلی آن‌ها و البته فروش‌های ویژه‌ای که به مناسبت ورود ایرانی‌ها در این ایام پیش‌بینی کرده‌اند، خرید کنید.

برنامه‌ریزی کنید و چمدانتان را ببندید و برای نزدیک‌ترین تعطیلات پیش ‌رو تور آنتالیا را بخرید.

تور فیلیپین؛ سفری لوکس به سرزمین جزایر آتش‌فشانی


وقتی مسافر فیلیپین می‌شوید، بهتر است بدانید به دنیای از ناشناخته‌ها می‌روید. اینجا کشوری ساحلی با بیش از ۷۰۰۰ جزیره است که نیمی از آن‌ها آتش‌فشانی و از رازهای طبیعت جهان هستند. همین جذابیت ناشناخته‌هاست که سالانه میلیون‌ها گردشگر را به خود جذب می‌کند.

برای همین هم امکانات و تجهیزان گردشگری لوکس و مناسبی پیش‌بینی شده است که هم اقامتی رؤیایی داشته باشید و هم در کنار اعجاب طبیعت حسابی خوش‌گذرانی کنید.

کافی است با کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر هماهنگ کنید و با ارایهٔ مدارک خود برای دریافت ویزای فیلیپین مسافر این سرزمین شوید. اصلاً نگران نباشید در برنامه‌های پیش‌بینی شده همیشه راهنمای فارسی‌زبان همراه شماست و می‌توانید با کمک آن همهٔ دیدنی‌های این سرزمین را ببینید. علاوه بر مانیل پایتخت دیدنی فیلیپین، شما به سواحل آن هم می‌روید و خوش‌گذرانی‌های ساحلی‌تان را تکمیل می‌کنید.

بعد از مانیل به پاوالان می‌روید. آب و هوای معتدل، گرم و مرطوبی که به شما فرصت خوش‌گذرانی می‌دهد بازی‌ها و تفریح‌های ساحلی را هم جذاب‌تر می‌کند. آفتاب به صورتتان می‌خورد و در کنار آن نسیمی از روی آبی لاجوردی دریا می‌گذرد و شما را خنک می‌کند.

پس به سرعت مسافر آن شوید که در این جزیره بازی‌های خوبی در انتظار شماست! پاوالان با سواحلی زیبا و مرجانی در کنار پارک‌های آبی یکی از دیدنی‌ترین مقاصد گردشگری است. سقوط آزاد از روی صخره‌ها، قایق‌سواری و موج‌سواری فقط بخشی از این لذت‌هاست.

حتماً می‌دانید که برای تکمیل خوش‌گذرانی در این مقصد باید یک‌هفته‌ای را زمان بگذارید که هم بگردید، هیجان جمع کنید و ساعت‌ها هم استراحت کنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که مسافران فیلیپین باید مدارک خود را برای طی شدن مراحل اداری ویزا ارائه دهند و سپس با ویزای فیلیپین به آن مقصد بروند.

پس برای اینکه زمان را از دست ندهید، هم‌اکنون با کارشناس‌های آژانس تماس بگیرید و با راهنمایی آن‌ها بهترین برنامهٔ مسافرتی تور فیلیپین را رزرو کنید.

 

منبع: ویرلن

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا