ام وی ام MVMایستگاه خبر

تیگو 5 و ام‌وی‌ام 110 جدید در نمایشگاه مشهد

شاسی‌بلند جدید مدیران خودرو یعنی تیگو ۵ در نمایشگاه بین المللی مشهد رونمایی می‌شود.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
مدیر بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به سابقه بیش از ۱۰ ساله فعالیت و تولید ام‌وی‌ام در ایران دراین‌ارتباط می‌گوید: شرکت مدیران خودرو به‌عنوان قطب سوم خودروسازی کشور سهم قابل‌توجهی از تولید و بازار را در اختیار دارد و به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز بخش خصوصی موجب اشتغال‌زایی مستقیم بیش از ۳ هزار نفر و غیرمستقیم برای حدود ۱۰ هزار نفر شده است.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
همکاری‌های بلندمدت دو شرکت مدیران خودرو و چری منتج به تولید خودروهای چری با برند MVM طی سال‌های متمادی در کشور شده است؛ در این راستا قرار است برخی از خودروهای شرکت چری در کارخانه مدیران خودرو تولید و با برند چری از طریق شبکه نمایندگی‌های فروش شرکت مدیران خودرو به بازار عرضه شوند که این استراتژی برگرفته از برندهای برتر دنیا است که تصمیم گرفته شده مدل‌های لوکس مدیران خودرو با برند چری عرضه شود.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
وی افزود: این خودرو در شرکت مدیران خودرو در کشورمان تولید خواهد شد و خودروی داخلی محسوب می‌گردد. در حال حاضر نیز زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات پس از فروش این محصول فراهم شده است.
امیری ادامه داد: خودروی شاسی‌بلند تیگو ۵ یک خودروی لوکس و حاصل کار تیم طراحی و مهندسی بین‌المللی چری است که عمدتاً از مهندسین بنام اروپایی هستند؛ خودروی Tiggo 5 به‌عنوان برند لوکس شرکت مدیران خودرو با لوگوی چری در تیپ‌های مختلف به بازار عرضه خواهد شد که تیپ فول آن دارای آپشن هایی مانند گیربکس اتوماتیک CVT و سیستم پایداری ESP شامل ASR, EBA, HHC, DTC و ABS, EBD صندلی راننده برقی، استارتر، سانروف برقی، صندلی‌های چرمی، ایربگ راننده و سرنشین و ایربگ های جانبی، DVD Player 7 اینچی لمسی و دوربین دنده‌عقب، سنسور پارک، کروز کنترل، سیستم کنترل صوتی فرمان و GPS و تجهیزات به‌روز رفاهی در سطح بسیار بالا است.

Chery Tiggo 5 interior
Chery Tiggo 5 interior
وی با بیان اینکه با توجه به تحقیقات صورت گرفته در سال‌های اخیر، سگمنت خودروهای شاسی‌بلند در ایران از تقاضای بالایی برخوردار است ادامه داد: با توجه به ویژگی‌های بارز این محصول و کیفیت و آپشن های آن، انتظار فروش موفقیت‌آمیز آن در بازار وجود دارد. وی همچنین تأکید کرد این خودرو با ۵ سال یا ۱۵۰۰۰۰ کیلومتر گارانتی عرضه خواهد شد که در این کلاس خودرو در کشور بی‌رقیب خواهد بود. این گارانتی بلندمدت تضمین‌کننده کیفیت بالای این محصول می‌باشد.

Chery Tiggo 5
Chery Tiggo 5
امیری خاطرنشان کرد: شرکت مدیران خودرو با همکاری چری برنامه گسترده‌ای را برای عرضه دیگر محصولات جدید به بازار کشور دارد.
مهندس امیری عنوان کرد: خودروی دیگری با نام New 110 MVM با نام تجاری MVM 110s نیز در نمایشگاه مشهد به نمایش گذاشته خواهد شد که در دو نوع برقی و بنزینی عرضه می‌گردد و خودرویی کم‌مصرف، جذاب و جوان‌پسند است. همچنین خودرو MVM 110 s در مدل بنزینی به‌زودی با قیمتی زیر ۳۰ میلیون تومان وارد بازار می‌شود. لازم به توضیح است که حرف S اضافه شده به نام این خودرو مخفف کلمه Sport می‌باشد که بیانگر جوان‌پسند و جذاب بودن این خودرو می‌باشد.

CHERY QQ New MVM 110S
CHERY QQ New MVM 110S
CHERY QQ New MVM 110S
CHERY QQ New MVM 110S
وی در ادامه ضمن اشاره به عرضه ۳ محصول جدید در شرکت مدیران خودرو در سال آینده اظهار داشت: بازار خودرو کشور از انحصار خارج شده و اکنون نیمه رقابتی است و این خبر خوبی برای مشتریان است که به‌واسطه این تحول در بازار می‌توانند حق انتخاب داشته باشند و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بازار رقابتی کامل در کشور باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. Mehdi

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعا آفرین به چین. پیشرفت شگفت انگیزی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      پیشرفت؟!!!! المان ماشین میزنه نمیگین پیشرفت! حالا این چینی های کپی گر ماشینی با کیفیت لگن(البته در مقایسه با ماشین های کشور های دیگه نه گاری های وطنی)میده بیرون شد پیشرفت!!!!!! همه چیز رو با داخل مقایسه نکنید. تو بازار جهانی به این ماشین ها نگاه هم نمیکنن! بله چینی ها در مقایسه با ایران خیلی دارن پیشرفت میکنن اما در بازار جهانی هیچ حرفی واسه گفتن ندارن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mehdi

        ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (13 ديدگاه)

        عزیز من : آقای X man کشوری که تا 10 سال پیش صنعت خودروی خیلی ضعیفی داشته ‘ داره الان خودشو به کره ای می رسونه که سالیان سال جووون کنده تا به اینجا رسیده. به این پیشرفت نمی گن . پس چی می گن؟
        درثانی ‘ ما که چین و با آلمان مقایسه نکردیم. آلمان واسه خودش امپراطور صنعت خودرو هست.
        این 2 تا رو نمی شه با هم مقایسه کرد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. farshad

        ۱۰ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (10 ديدگاه)

        داداش شما باید ببینی چی رو با چی مقایسه می کنی شما آلمانی که بیش از 100 سال سابقه خودروسازی داره رو که نباید با چین که حدود 10 15 سال سابقه خودروسازی رو مقایسه کنی . این که چین با این سابقه کم تونسته حتی با کپی کاری به این جا برسه واقعا ارزشمنده
        شما کره رو نگاه کن با سابقه ای حدود 50 سال تولید خودرو تازه 10 12 ساله که خودروهاش حرفی برای گفتن دارن حدودا سال 2000 میلادی ایرنخودرو سمند رو به بازارهای جهانی معرفی کرد و هیوندای کره هم نسل اول سوناتا رو معرفی کرد که طی نظرسنجی ها مردم کشورهای اروپایی سمند رو به سوناتا ترجیح می دادن اما الان ایرنخودرو کجاست و هیوندای کجا مطمئن باش همین اتفاق هم برای خودروهای چینی به همین زودیها خواهد افتاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. هموطن

        ۲۹ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (1 ديدگاه)

        حرف شما درسته ولی یه نگاه به نقشه محل زندگی خودتون و زندگی ما بندازید …… ماالان کجا ساکنیم؟؟؟ پس باید و حتما باید به این بگیم پیشرفت …. حرف شما زمانی صحت داشت که الان ما ساکن مثلا آلمان بودیم و حق انتخاب زیادی داشتیم و باقیمت کم ماشین دراختیارمون بود … نه اینجا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. احسان نیک

      ۱ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      من نمیدونم شماها (بعضیا) که اطلاعات در مورد این کمپانیهای چینی و غیره ندارید چرا الکی نظر میدید اخه برادر من کمی برو بخون ببین چین کجاس و ایران کجاس چرا نمیخواید قبول کنید که چین داره پیشرفت میکنه تو صنعت اتومبیل سازی چرا نمیخواید قبول کنید که ما حتی اورضه کپی کردن هم نداریم چرا نمیخوایید قبول کنید که طراحی ماشینهای چینی رو دارن مهندسان کشورهای اروپایی مثل ایتالیا و المان انجام میدن چرا نمیخوایید قبول کنید که چین حتی با درصدی کم بازارهای اروپایی رو تسخیر کرده با محصولاتش چرا نمیخوایید قبول کنید که کیفیت محصولاتش عالی شده و از استاندارد های بین اللملی پیروی میکنه هم میگید اشغال ،اخه کجاش اشغاله من موندم که چرا بدون اطلاع و بدون خوندن حتی تاریخچه این شرکتها واس خودتون نظر میدید نــــــــــه پس پژو خوبه پراید و سمند و پارس خوبن میگن گربه دستش به گوشت نمی رسید گفت پیف بو میده شده حکایت بعضیا البته اینم پیشنه ای قدیم داره
      درسته چین درجه بندی جنس داره اشغالی و خوب ولی در مورد صنعت اتومبیل بدون شک عالی عمل میکنه خواهش میکنم کمی از این تعصب زشت که چین اشغاله دست بردارید ما از هر لحاظ به گرد پاشونم نمی رسیم جمله هر چقدر پول بدی همون قدر اش میخوری یادتون نره باتشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. بنده خدا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.من به شخصه عاشق ماشینای کوچک و اسپرتم.206هاچ بک فولکس گل ام وی ام 110….هر چی غیر پراید!!!این ام وی ام اگه20تومن قیمت بخوره بدون شک میخرمش…ولی متاسفانه میگن زیر 30 تومنه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Xman

      ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (546 ديدگاه)

      هرچی غیر از لگن های وطنی! حالا چه ام وی ام یا فورد فکوس.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پژواک

        ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (61 ديدگاه)

        جنابعالی فروشنده یا کارمن نمایندکگی های ام وی امی؟
        این کمپین به نفع مصرف مصرف کننده تمام می شه والبته خودروسازان چینی هم سود می برن

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۹ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (1 ديدگاه)

          دوستان سلام من تیگو ۵ رو در نمایندگی دیدم ومشخصاتش رو خوندم .این خودرو با وزن بک تن پانصد کیلو ،همان موتور x33 با قدرت ۲۰۰۰ سی سی روش به کار برده شده .
          من۴ ساله ایکس ۳۳دارم این ماشین باوزن یک تن وسیصد کیلو موقع حرکت جون میکنه حال تیگو ۵ با این وزن اضاف تر وهمان موتور دیگه مزخرفه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. ahmad

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (136 ديدگاه)

    ام وی ام 110 رو من به شخصه میتونم با دست بلند کنم و وارونش کنم!
    این ماشین دست پراید رو از پشت بسته!
    جای تعجبه که تولید شاسی بلند های درجه 3 چینی، تولید خودرو لوکس محسوب میشه واسه مدیران خودرو

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. AHMADREZA

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    زشت آشغال بدرد نخور انقدر اینا رو تو حلق مردم کردن تا مردم اصلا دیگه نمیدونن ماشین چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. رضا

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (64 ديدگاه)

    احسنت به این خودرو سازای چینی .. بازم دم اینا گرم.. اگه نبودن ما باید پراید و پژو 405 میخریدیم.. دلمونم خوش بود ماشین اروپایی سوار میشیم.. :)))

    بازم هر سال یه مدل جدید معرفی میکنن.. رو کیفیت و ابشناشون هم که کار میکنن و بهتر میکنن.. کاش یکمی سرمشق و الگو بشه برای خودروسازای داخلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      سلام
      خودرو سازای داخلی اینقدر پوست کلفت شدن که این چیزا واسشون الگو نمیشه , کلا نمیخوان بهتر بشن زوری هم نیست , نمیخوان ! تا وقتی ما مجبوریم آشغال بخریم همینه اوضاع.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Mamas

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    s مخفف sport !!! جوان پسند !!!! ماشینی که راه نمیره رو چه جوری گذاشتین جوان پسند :\

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. ==========ARASH==========

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    به قول دکتر بهروز عشقی ههههههههههههههههههه
    لوکس
    این چینیام یه چیز میسازن ورداره بره………………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. YaShar

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (294 ديدگاه)

    QQ ( ام وی ام) جدید در خود چین در مدل پایه بین 37900 تا 50900 یوان در مدل فول اتوماتیکه
    نرخ دولتی یوان هم 465 تومنه که میشه بین 17.6 میلیون تا 23.6 میلیون!
    اون ام وی ام قبلیا سه سیلندرش 30000 یوان بود!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. وحید

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    نمردیم و معنی کلمه لوکس رو هم فهمیدیم
    بجای این همه تعریف و تمجید مگه خودشون نمی گن ده ساله داریم تولید می کنیم. مرد بودن تو این ده سال لااقل یه پلتفرم مشترک می زدن نه اینکه فقط به فکر سر کیسه کردن باشند با فقط مونتاژ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سارا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (217 ديدگاه)

    نمردیم معنی کلمه “لوکس” رو هم فهمیدیم !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. علیرضا

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (102 ديدگاه)

    احسنت به خودروسازان چینی، ولی من تا 10 یا 15 سال آینده ماشین چینی نمیخرم، چون اصلا نمیشه به اتومبیل چینی اعتماد کرد، ولی مطمئن هستم که خیلی از دوستان که توان مالیشون در این سطحه این اتومبیلها رو میخرن و مبارکشون هم باشه و چرخش هم بچرخه براشون، امان از بی پولی،
    ایرانی جماعت اگر ریالش ارزش داشت مطمئن باشید کمتر از بنز و بی ام و و لکسوس سوار نمیشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. احمد باقری

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا که هر روز بهتر از دیروز با این ماشینهای مجهول الهویه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. navidRR

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    ای روزگار…
    احتمالا باید از دیدن تصاویر خودروهای درجه چند چینی و به اصطلاح به روز شده ی مدل های قدیمیتر به ذوق و شوق بیاییم و برای ثبت نام پیش فروش ایشان! لحظه شماری کنیم، که در اصل هم ایجاب میکنه که اینطوری باشد تا بلکه از خرید خودروهای 3 دهه قبل لگن سازان میهن عزیزمان خلاص شویم
    چینی های کپی کار که به لطف همین کپی کاری و همکاری با بزرگان خودروسازی جهان در حال حاضر صنعت خودروسازیشان به جرات یه دهه جلوتر از صنعت 48ساله خودروسازی کشورعزیزمون هست.
    به امید روزی که برای این خودروسازان عزیز و دوست داشتنی میهنمان!! !، صنعت خودروی چین مورد الگو واقع شود.
    و من الله التوفیق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. تحریم خودرو ایرانی تا موقعی ک ورشکسته شوند

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (43 ديدگاه)

    هههههههههههه….خودرو لوکس!!!!!!!!!وای خدایا مردم از خنده….ناموسن خودتونو مسخره میکنین یا مردمو؟؟چون دوحالت بیشتر نداره یا خودتونو مسخره کردین یا مارو دگ!!!یه جوری میگن مهندسین بنام اروپایی انگاری مهندسای پورشه و فراری اینو طراحی کردن…بابا این مردم گناه دارن بخدا گناه دارن تا کی انحصار و خودرو مزخرف.. ارزو مونده دل همه یه خودرو خوب سوار شن. شایداین دنیا نه ولی اون دنیا جواب این کاراتونو میدین..بازم میگم تحریم خودرو ایرانی و این مزخرفات چینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. چلنجر

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (41 ديدگاه)

    طراحی جلو و عقبش نسبت به نسل قبلی بهتر و جذابتر شده. مواد بکاررفته توی کنسول و طراحی داخلی هم باکیفیت تر بنظر میرسند. با قیمت زیر 25 میلیون خیلی راحت تیبا رو از بازار کنار میزنه. البته 110 معمولا موتور ضعیفی داره که خب با توجه به اینکه یه خودروی شهری ارزونه منطقیه. دوستان عزیز توجه کنند که چینیا از اون مدل زاقارت قدیمی (که خودشم یه کپی خوب از دوو بود و در ایران موفق هم شد) به این رسیدن. این نشون میده دنبال بهتر شدن و جذب مشتری هستن نه مثل فرغونسازهای داخلی دنبال زورگرفتن و سیاسی بازی برضد مشتری.
    بعلاوه قرار نیست یه نوجوون 15-16 ساله رو با یه حرفه ای 100 ساله مقایسه کنید. انگار بخواید نقاشی سکینه 7 ساله از علی آباد رو با داوینچی مقایسه کنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مهدی

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بیشترین نظر رو میشه روی خودروهای چینی که ساخت مدیران خودرو هستند داد. من سال 91 با دید منفی تری که اون موقع به خودروهای چینی بود ولی به خاطره لجبازی با این دو خودروساز وطنی رفتم و ام وی ام 530 برداشتم. تا امروز که 80 هزار کیلومتر باهاش رفتم به غیر از سرویسهای ادواری هیچ مشکلی باهاش نداشتم و ازش توی این رنج قیمت واقعا راضیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. علی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    رفتم نمایشگاه مشهد از نزدیک دیدمش کیفیت مواد بکار رفته داخلی و هم رنگ بدنه خیلی خوب بود طراحیش هم از ماشینهای کره ای بنظرم چیزی کم نداشت . خلاصه با MVM 550 یا X33 خیلی کیفیتش فرق داشت . فکر کنم چون با نام و آرم خود چری وارد بازار میشه . اینقدر متفاوته !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. شهاب

    ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام باید بگم درست که ماشین چینی به پای آلمان وژاپن وکره نمیرسه ولی درحال پیشرفت وتوسعه است ودرحال حاضر درداخل کشورش داره فولکس و ولوو تولید میکنه .همین ام وی ام درخوزستان باگرمای 55 درجه هم خوب کارمیکنن هم کولرشون جواب داده تا حالا آتیش هم نگرفتن.درست ماشین چینی به هیوندا وکیا نمیرسه ولی قیمتش دقیقا نصف آنهاست .ای کاش فرهنگ اونا راداشتیم وبا حداقلها تولید ارزان داشتیم ما هنوز پیکان تولید می کنیم وبه قیمت سیلو میفروشیم. شما اگر سوار ام جی 6 بشی امکان نداره با اوپتیما عوضش کنیم ما کالای خوب چینی ندیدیم یانداشتیم اگرداشتیم ازالفاض اشغال و لگن و ….. غیره استفاده نمیکردیم . به نظرم مردم ما بایستی کمی احساس را بگذارن کنار کمی تحقیق ومنطق جایگزین کنند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. آرش

    ۱ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حالا این ماشین لوکسشونو چند قیمت میذارن؟… وقتی لگن x33، نزدیک 70 قیمت داره، این افسانه ی تولید مهندسان اروپایی چری بیش از 90 میارزه…!!!!
    ضمنا حالا که اسمشو لوکس گذاشتن خدا کنه بدونن موتوریه خودروی لوکس تو کلاس کراس اور باید چه مقدار توان داشته باشه و انتقال نیرو به چرخ ها به چه نحوی است. مشخصاتش رو که ننوشته اینجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. سپهر

    ۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    مردم بعد از عمری تحقیر شدن توسط دو مافیای خودرو بندازی به سمت خودروی چینی میرن
    اولا بخاطر توان مالی اکثریت جامعه
    و دوما چون از هر لحاظ از خودروهایی که به شهادت امار گمرک اکثر قطعاتشون حتی قطعات موتوریش از چین و جنس درجه چندم ارزان قیمت وارد میشه و به اسم محصولات عهد عتیق اروپا به ملت میندازن بهتره
    و
    اگر شرایط بازار رقابتی شد محصولات دیگه رو هم با در نظر گرفتن قیمت انتخاب میکنن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Reymond

    ۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    1ی تو منطقه آزاد میره دوج 2014 میخره 110 میلیون اونوقت ما داریم با ایران خودرو وسایپا با اون آشغالاشون سر قیمت چونه میزنیم..آقا جون مادرتون بکشین کنار میخوایم ماشین خوب سوار شیم ن فرقون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ارمان

    ۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1307 ديدگاه)

    به خدا جرمی کلارکسون رو بردارید بزارید تو ماشینهای چینی آرم روی فرمونو بکنین اگه گفت تو چه ماشینی نشسته؟ اگه گفت !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. مهدی

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام
    کسی از قیمت TIGGO5 خبره داره ؟ البته منظورم به پول ایرانی هستش ، ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. رضا

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (64 ديدگاه)

    قربون مردممون برم..اگه 100 سال پیش وقتی آلمان اولین بنز رو ساخت اونجا حضور داشتن بازم میگفتن سوار این اشغالهای المانی نشید.. مگه اسب و الاغ چشونه؟ :))
    تا همین 10-15 سال پیش به خودروهای کره ای میگفتن اسباب بازی و .. این ماشینهای اشغالن.. حالا برای خریدش سرو دست میشکنن. چرا ماها اینظوری هستیم.. چینی ها دارن میسازن و هر سال یه قدم جدید برمیدارن.. اون وقت ما اینجا نشستیم و فقط بهشون نمره میدیم و رتبه بندیشون میکنیم.. تازه اوضای خودرو کشورمون هم تو وضعیت بحرانه*** کسی میتونه انتقاد کنه و خورده بگیره که لااقل یک گام جلوتر باشه.. ما که در مقابل چین هم حرفی برای گفتن نداریم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. aref

    ۱۵ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من خودم ام وی ام ۳۱۵نیو دارم خیلی عالیه از این ماشین های ایرانی خیلی بهتره سر بالایی هیچ ماشین ایرانی بهش نمیرسه اگه این ام وی ام تیگو ۵بیاد حتما ماشینمو میفروشم و میگیرمش خیلی قشنگه ولی رنگ سفیدش اصلا بهش نمیاد .

    این اقایونی ک میگن این ماشین های چینی اصلا بدرد نمیخوره شما از این ماشینها هیو تحقیقی نداری برو نمایندگی ببین اگه یکی از اینانخریدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. kourosh

    ۱۶ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من با پولی که در ایران به ماشین میدیم خیلی گرون ولی
    ماشین های چینی به نسبت آبشن واطاق جدیدشان
    نسبت به اتومبیلهای دوشرکت ایرانی که همه میشناسند،
    خیلی بهتره حتی خدمات پس از فروششان روز به روز بهتر میشه
    وکیفیت وقیافه اتومبیل شان و از همه مهمتر تنوع محصولاتشان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مریم

    ۲۱ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان کسی قیمت ام وی ام 110 صفر رو داره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۶ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      22/400 قیمت نمایندگی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. حسین

    ۲۶ آذر ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی ماشین خوبیه. از این اشغالای وطنی هم خیلی بهتره. من پژو پارس هم داشتم 206SD هم داشتم. Mvm110 هم داشتم. اما انصافا این mvm چیزی نسبت به خودش کم نداشت و ازش راضی بودم. این مدل جدیدشم خیلی بهتر شده. چرا وقتی ما اطلاعی راجع به صنعت خودروسازی چین نداریم به این راحتی اظهار نظر میکنیم. خیلی پیشرفت چشمگیری داشتن. فقط تو مخ مردم ساده ی ما کردن که چینی اشغاله. انگار ایران‌خودرو و سایپا طلا هستن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. محمد

    ۱۸ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقایون داداشام:تا وقتی حق انتخاب نداشته باشیم اینجه واس مانیس
    مملکتی با محدودیت انتخاب خودرو همین وبس
    اونایی که دارن میلیاردی پول میدن ماشین سوار میشن اوناییم که پول کم دارن لگن درجه دوسه چینی سوار میشن اوناییم که پول ندارن گاریهای وطنی سوار میشن
    تموم شد رفت
    وقتی بنزوبی ام و و بوگاتی ومازراتی ….بتونی سوار شی کدوم عاقلی پرایدوسمند وپارس وماشینای چینی سوار میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. علی

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با سلام کسی میدونه اپشن های کسری 110 جدید کامفورت را کجا نصب میکنند سنسور عقب گرمکن عقب برف پاک کن عقب رینگ آلومینیومی آینه برقی

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا