ایستگاه خبر

جدیدترین شرایط فروش آرین موتور در سال 96

با تسهیلات بیش‌تر و بدون بهره میتسوبیشی بخرید
شرکت آرین موتور پویا، نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، با انتشار نخستین شرایط فروش محصولات میتسوبیشی در سال ۹۶، تسهیلات بیش‌تری را برای متقاضیان خرید اقساطی محصولات میتسوبیشی بدون کارمزد در شرایط بازپرداخت ۱۲ ماهه و با کارمزد ۱۴ درصد در شرایط بازپرداخت ۲۴ ماهه در نظر گرفته است. همچنین بر اساس این شرایط فروش جدید، میزان تخفیف‌های نقدی روی مدل‌های اوتلندر تیپ ۵، اوتلندر تیپ ۳، ASX تیپ ۴، لنسر تیپ ۴ و میراژ نیز افزایش قابل‌توجهی داشته است.

2017_mitsubishi_outlander
تمامی مدل‌های میتسوبیشی در سبد محصولات آرین موتور در شرایط فروش نقدی با تخفیف ویژه به‌صورت فوری تحویل مشتریان می‌شود و تنها مدل ASX به‌صورت مشارکتی یا اقساطی بلندمدت قابل انتخاب است. همچنین در شرایط فروش ویژه اقساطی بلندمدت با موعد تحویل ۹۰ روزه برای اوتلندر، ASX و لنسر و همچنین ۶۰ روزه برای میراژ، تسهیلات ۳۳ تا ۹۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که افزایش ۳ تا ۱۶ میلیون تومانی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

mitsubishi-outlander_sport-2018-1024-01
محصولات میتسوبیشی در سال ۹۶ با قیمت‌های جدید و افزایش ۳.۱ تا ۸.۶ میلیون تومان به دلیل افزایش هزینه‌های واردات خودرو به مشتریان عرضه می‌شود و آرین موتور در راستای تکریم مشتریان، تسهیلات اقساطی را بیش از این میزان، افزایش داده است.

mitsubishi-mirage-2017-02
متقاضیان خرید مشارکتی محصولات میتسوبیشی نیز می‌توانند از شرایط سرمایه‌گذاری با سود مشارکت ۲۸ درصد و سود انصراف ۲۶ درصد با موعد تحویل ۱۲۰ روزه استفاده کنند.

2017-mitsubishi-lancer
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به وب‌سایت آرین موتور به آدرس www.arian-motor.com مراجعه کنند.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا