ایستگاه خبر

عیب یابی خودرو به صورت رایگان در اتوشناس

رپورتاژ: خودروی شما مانند موجود زنده است. اگر خودروی شما روشن نمی‌شود یا اول صبح برای روشن ماندن نیاز به گاز دادن دارد یا دوده سیاه از اگزوز می‌آیدیا در حین شتاب گیری خودرو کم می‌آورد و یا… نیاز دارید یک متخصص خودروی شما را معاینه کند تا عیب های آن را شناسائی کند. اتوشناس تا پایان سال، به صورت رایگان خودروی شما را ویزیت خواهد کرد.

اسفندماه یعنی ماه آماده شدن برای سفر و دید و بازدید و با توجه به شلوغ بودن مراکز ارائه خدمات سرویس خودرو، ممکن است با دقت انجام نشود. در اتوشناس در بهترین شرایط و با بالاترین دقت، خودروی شما را بررسی می کنیم، البته که تا پایان اسفند به مناسبت سال نو عیب یابی خودروی شما رایگان است.

با توجه به روزهای پر ترافیک اخیر بسیاری از مالکین خودروها، با مشکل سرویس خودرو و انجام بازدیدهای قبل از سفرهای نوروزی و همچنین تغییر فصل روبرو می‌شوند. همچنین به خاطر حضور کرونا، حضور در مراکز پرندد هم با احتیاط بیشتری توسط مردم انجام می شود و این موارد به چالش های پیش روی شما برای رفع عیب، انجام سرویس‌های دوره‌ای، بازدیدهای قبل از سفر و … با چالش‌های فراوانی روبرو شوند.

 

اتوشناس را بیشتر بشناسید

 

مرکز خدمات خودرویی اتوشناس به عنوان یک سازمان خدمت‌محور، با تجارب ارزنده و سابقه بیش از ۴۰ سال فعالیت خودرویی موسسین آن، راه‌اندازی شد تا پاسخی جامع به دغدغه‌های مالکین خودرو ارائه کند.

یکی از خدماتی که با هدف رضایتمندی مخاطبین خود در نظر گرفته است ارائه خدمات خودرویی بدون نیاز به حضور مالک خودرو است. جهت این امر، ماشین حمل خودرو اتوشناس، به منزل یا محل کار مالک خودرو مراجعه کرده و پس از تحویل کامل خودرو بر اساس دستورالعمل مشخص شده، خودرو توسط خودروبر به اتوشناس منتقل خواهد شد. در زمان حضور خودرو در اتوشناس، کلیه خدمات خودرویی مورد نیاز، با بالاترین کیفیت و بر اساس استانداردهای بین‌المللی به انجام خواهد رسید و در نهایت پس از شستشوی کامل خودرو و ضدعفونی کردن آن، خودرو در محل مدنظر مالک آن، به وی تحویل خواهد شد.

————————————————————————————————————————–

جهت ورود به سایت اتوشناس می توانید روی عبارت زیر کلیک نمائید:

Autoshenas.com

————————————————————————————————————————–

اتوشناس با در نظر گرفتن شرایط حال حاضر و تا پایان سال ۱۳۹۹، ۵ درصد ارزش هر فاکتور تعمیرات خودرویی را تا سقف ۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال به امور خیریه و رفع نیازهای اقتصادی خانواده‌های کم بضاعت و نیازمند تخصیص داده است تا بتواند قدم هر چند کوچکی در راستای رفع معضلات این عزیزان بردارد.

خدمات خودرویی اتوشناس، در بخش‌های مختلفی از قبیل خدمات تعمیرگاهی، کارشناسی فنی، بدنه و اصالت خودرو، خدمات سرامیک، کاور و دیتیلینگ، اتویار و …. حضور پررنگ، باکیفیت و خلاقانه‌ای دارد و تلاش کرده است تا با برطرف کردن انتظارات به حق مشتری، در راستای شعف وی حرکت نماید. همچنین این مجموعه، جهت رفاه حال بانوان، از تعمیرکاران زبده، کارآزموده و متخصصِ خانم بهره برده است.

————————————————————————————————————————–

تعمیرگاه اتومبیل (که به عنوان گاراژ نیز شناخته می شود) موسسه ای است که در آن اتومبیل توسط مکانیک و تکنسین های خودرو تعمیر می شود.  برای آشنایی با بهترین تعمیرگاه های دنیا می توانید از لینک زیر کمک بگیرید:

https://en.wikipedia.org/wiki/Automobile_repair_shop

————————————————————————————————————————–

براساس برنامه‌های استراتژیک اتوشناس و با هدف گسترش و ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت، در سال ۱۴۰۰ توسعه شبکه گسترده نمایندگان این مجموعه در سراسر کشور، در دستور کار قرار گرفته است.

مرکز خدمات تخصصی تعمیرگاهی اتوشناس ، با کادری مجرب و کارآزموده، همه روزه از ساعت ۸:۳۰ صبح در روزهای عادی و از ساعت ۱۰ صبح در روزهای تعطیل، آماده ارائه خدمات به مالکین خودروهای وارداتی و تولیدی در فضای تعمیرگاهی مجزا می‌باشد.

اتوشناس در حال حاضر ۲ مرکز در محدوده‌های خیابان شریعتی و جاده مخصوص کرج را جهت ارائه خدمات خودرویی، منطبق بر استانداردهای بین‌المللی تجهیز نموده و به بهره‌برداری رسانده است.

علاقه‌مندان جهت بهره بردن از خدمات مرکز خدمات خودرویی اتوشناس، می‌توانند به www.autoshenas.com مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۴۵۲۶۷ تماس حاصل کنند.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا