ایستگاه خبر

واردات خودروی دست‌دوم، دردی دوا نمی‌کند!

ایسنا: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات خودروهای دست دوم از نظر اقتصادی و اجتماعی دردی از بی‌خودرویی اقشار کم‌درآمد دوا نمی‌کند. محمدحسین فرهنگی با اشاره به طرح پیشنهاد واردات خودروهای دست دوم برای ساماندهی بازار خودرو گفت: در شرایطی که قیمت ارز بالاست، واردات خودرو توجیه‌پذیر نیست. نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: البته این موضوع برای سرمایه‌های سرگردان در اختیار سرمایه‌داران و طبقه برخوردار، توجیه‌پذیر است، اما لازمه آن خروج ارز از کشور است.

cartoon
وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی اقتصاد کشور و قیمت بالای دلار و یورو، واردات خودروی خارجی بی‌ارزش هم به‌دلیل تعرفه بالای واردات، افزایش قیمت قابل‌توجهی پیدا کرده است. فرهنگی تاکید کرد: با توجه به وضع ارزی و اقتصادی کشور به جای باز واردات خودروهای دست دوم، بهتر است خودروهای خارجی دپو شده در گمرکات ترخیص شود. نماینده مردم تبریز در مجلس یادآور شد: در طرح ساماندهی بازار خودرو پیش‌بینی شد هر سال پنج درصد از تعرفه خودروهای پاک مثل خودروهای برقی و هیبریدی کاهش یابد.

  • زمان اتمام تعهدات معوق ایران خودرو

ایکوپرس: معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از اجرای تمامی تعهدات معوق این شرکت تا پایان امسال و حتی تا زمستان خبر داد. اهورا گلیاری گفت: ۲۰ درصد از تولید روزانه ایران خودرو برای تعهدات جدید فروش فوری اختصاص دارد و مابقی برای تعهدات معوق است. گلیاری تاکید کرد: وقتی واسطه‌ها و افرادی که خودرو را با هدف سرمایه وارد بازار می‌کنند، تنها عرضه‌کننده در بازار بوده و رقیبی برای آنان وجود نداشته باشد، نمی‌توان انتظار داشت قیمت کنترل یا کاهش یابد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اجرای طرح فروش فوری در اسفند گذشته را موفق ارزیابی کرد و گفت: در اسفندماه قیمت‌ها را کنترل کرده و کاهش دادیم؛ مقایسه قیمت بازار در خودروهایی که به تعداد کمتر عرضه شد، نشان می‌دهد این سیاست درست بوده است. وی تاکید کرد: اگر طرح فروش خودرو توسط خودروساز اجرا نشود، مشتری برای رفع نیاز خود ناچار به مراجعه به واسطه‌ها است؛ بنابراین با اجرای طرح فروش فوری، صدای دیگری به جز صدای واسطه‌گران در بازار شنیده می‌شود. گلیاری تصریح کرد: زمانی جذابیت برای خرید کم خواهد شد که فاصله قیمت کارخانه و بازار کمتر شود. وی درباره تعهدات معوق گفت: تعداد بسیار ناچیزی از تعهدات پژو ۲۰۰۸ از سال ۹۶ باقی مانده که در روزهای آینده اجرا خواهد شد؛ همچنین ایران خودرو تعهدات سال گذشته را نیز به ماه‌های پایانی رسانده است. وی ضمن رد امکان ثبت نام چند دستگاه خودرو توسط یک کد ملی گفت: به هیچ عنوان امکان ثبت نام تکراری در سامانه فروش ایران خودرو وجود ندارد و این موضوع به‌صورت کامل کنترل می‌شود.

  • یک شاسی‌بلند جدید در آستانه ورود به بازار ایران

شرکت ریگان خودرو قصد دارد در آینده نزدیک یک خودرو با نام JMC-S۳۵۰ مجهز به موتور ۲ لیتری توربو به بازار عرضه کند.


به گزارش «دنیای‌اقتصاد» موتور توربوی خودرو به سیستم تزریق مستقیم پاشش سوخت مجهز بوده که توان تولید ۲۰۵ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قوای تولیدی از طریق یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به هر ۴ چرخ منتقل شده و قابلیت انتقال نیروی موتور به چرخ‌های عقب یا جلو یا هر ۴ چرخ با هم در اختیار راننده قرار دارد.


بدنه این خودرو روی یک شاسی مستقل قرار گرفته و براساس پلت‌فرم فورد اورست طراحی و ساخته شده که نشان‌دهنده مشخصه یک خودرو آفرود است. فضای اتاق دارای ۳ ردیف صندلی با ظرفیت ۷ سرنشین است.


ریگان خودرو در سال ۱۳۹۷ با تولید اولین محصول خود به نام Coupa به جمع خودروسازان پیوست و با در اختیار داشتن خط تولید اختصاصی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید، طبق آمار وزارت صمت تاکنون کمتر از ۱۵۰۰ دستگاه از این خودرو در کلاس شاسی‌بلند شهری به تولید رسانده است.


ریگان خودرو اما برای تولید دومین محصول خود به نام JMC-S۳۵۰ با مشارک شرکت شهر ‌خودرو اقدام به تملک شرکت سناباد خودرو و فعال‌سازی این خط تولید در استان خراسان رضوی کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۴ دیدگاه‌ها

  1. امیر

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (771 ديدگاه)

    این مشکلات کشور هم زایده یه مشکل اصلی که همه میدونن و خودشون میزنن به آون راه اما در مورد واردات خودرو دست دوم آگه تقاضا واقعی بشه و فقط افراد دارای گواهینامه بدون خودرو بتونن سفارش بدن تا واردکننده ترتیبش بده مسلما خودروهای کارکرده داخلی قیمتشون سقوط میکنه در نتیجه قشر ضعیف هم میتونه خودرو بهتری با پولش بخره مثلا با 50 میلیون تو دبی کمری 2014 سوار میشی نه پراید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. H

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (225 ديدگاه)

      حالا مهم اینه که اینجا دبی نیست ایرانه ایران

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. NAVID۰۰۹۸

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      خداوکیلی شما دِلِتون را به چی خوش میکنین .

      تو کشور ما همه چیز شده باند و باندبازی ، شده مافیا ، شده پارتی ، شده بی ارزشی انسانهای با ارزش و با اَرزشی انسانهای بی ارزش .

      چند روز پیش در خیابان کارگر تصادفی در اصفهان رُخ داده بود که دوتا پورشه ماکان با هم کورس میزارند که یکی پسر و یکی دختر بوده و پسره میزنه به پراید و راننده پراید کشته میشه و پسره راننده پورشه فرار میکنه اما راننده دختر اون یکی پورشه پیاده میشه و به پسره که برادرش بوده میگه کجا میری ، ماشین بابا رو پُکوندی ، اما همسایه ها میان دختره رو میگیرن تا فرار نکنه و دختر شروع میکنه به جیق و داد که مَگه چی شده ، دییه مُرده رو میدمو….. ، میگفته بزار بابام بیاد ((***)) تا حالتون رو جا بیاره و……..

      اسم پسر فوت شده ، فرهاد طاهریان بوده ، ۲۱ ساله .
      فیلمش تو اینستا هست .

      دِلِتون رو به اینکه ماشین خوب و با قیمت منطقی سوار بشین ، خوششششش نکنیییید .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. محمد

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (11 ديدگاه)

      کمری دست دو مدل 2014 حداقل 17-18 هزار دلار قیمتشه!
      اصن بگیریم 15000تا
      با دلار 15 میلیونی میشه 225 میلیون نه 50 میلیون!
      البته حسنش چیه؟دیگه کسی نمیره ساندرو استپ وی بخره 220 تومن!
      ساندرو که شد 120 دیگه کسی دنا نمیخره 120!
      دنا میشه 90 مثلا…همین طوری تو سر همه ماشینا میخوره?
      کاش انجامش میدادن?

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (771 ديدگاه)

        استاد با 18 هزار تا ماشین نو بهت میدن مثل نیسان سلفی النترا سراتو و کلی ماشین چینی برو تو سایت یالا موتور سرچ کن ببین با 13000هزار درهم معادل تقریبی 50 میلیون آگه درهم 3900 تومن محاسبه کنی ببین هست کمری یا نه اینم لینکشhttps://uae.yallamotor.com/used-cars/toyota/camry/2014/used-toyota-camry-2014-819366

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. مزدا

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2034 ديدگاه)

      اره راس میگه خودرو دست دوم دردی رو دوا نمیکنه !
      چون:
      _گرایش مردم به خودرو دست دوم خارجی بیشتر میشه تا خودرو صفر داخلی
      _قیمت خودرو کاهش پیدا میکنه
      _سوخت و الایندگی کاهش پیدا میکنه
      _وقتی کیفیت خودرو خارجی رو ببینن انتظار مردم از خودرو داخلی بالا میره
      …وخیلی چیزا که به ضرر این سیاست مداران دلال هست
      به ولله اگه این نماینده ها خودشون خودرو داخلی سوار بشن من اسممو عوض میکنم.مرد حسابی با پول ملت برا نوه هاشون هم خودرو خارجی میخرن ولی وقتی نوبت مردم میشه میگن دردی رو دعوا نمیکنه
      تُف به شرفتون که ما رو به این روز انداختین

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. ایرانی نخبه دوست

      ۱۵ خرداد ۱۳۹۸
      سوابق: (4 ديدگاه)

      ✨ ✨ ✨ تنها راه نجات کشور تکون خوردن هست…

      راه نجات اینه ک بجای کامنت زدن های کور و بی حساب فکر این باشیم که چطور نخبگان کشور رو از دست مافیای خودرو و قطعه نجات بدیم
      تا
      بخش خصوصی واقعی و تولیدگر بوجود بیاد و هنر و توان جوانان غیور این مملکت ب بار بشینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. حسین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2824 ديدگاه)

    اولا برای واردات خودرو دست دوم باید گمرکی حذف بشه!
    دوما ، این همه ارز که بخاطر مصرف سوخت زیاد خودرو ها از دست میره ، اگه به واردات تخصیص پیدا کنه ، مشکل کمبود ارز حل میشه!
    سوما ، قشر ضعیف همین الان هم نمیتونن پراید 60 میلیونی بخرن ، حداقل بجای تاکسی پیکان و پراید ، سوار تاکسی کمری و کرولا و پریوس میشن!
    حالا بماند اگه 206 ار سی با قیمت دو هزار دلار وارد بشه دیگه کسی 206 نمیخره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. کورش

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (139 ديدگاه)

    هرروز بدتر از دیروز چندوقت دیگه میریم سمت ماشینای دست دوم چینی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      والا بهتر از پراید هست! اگه با قیمت واقعی بیاد و جنس درجه یک چینی ، واسه خانواده هایی که کم از خودرو استفاده میکنند و فقط با خودرو مسافرت میرن ، خوبه!
      ما بسترن داریم ،( درجه یک چینی نباشه ، درجه 2 هست )، تو مسافرت جفت چرخ های سمت راست باهم افتاد تو چاله و لاستیک ها پاره شدن!
      هیچ اتفاقی نیفتاد!
      در این حد که راننده متوجه نشد!
      بعد از یک دقیقه گفتیم انگار پنچر شدیم!!!
      اگه پراید و 405 و سمند بود و جفت چرخ های سمت راست با سرعت بالا پاره میشد ، چه اتفاقی رخ میداد؟
      در تصادف ها هم اصلا اسیب نمیبیند! واقعا بدنه محکم ، هندلینگ بالا و کیفیت خوبی داره!
      الان مدل 96 اش با کارکرد کمتر از 10 هزارتا شده 260 میلیون! اگه بجای این قیمت بشه 50 میلیون ، من مطمئن هستم تعداد کشته ها در تصادفات بسیار کم میشه!
      البته جیلی و بعضی مدل های byd و … هم خوب هستن و ایمنی و کیفیت خوبی دارن! و اگه ارزان وارد بشن ، خیلی خوبه!
      هر چند کاش بجای این چینی ها ، تویوتا دست دوم وارد بشه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Genius

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (1237 ديدگاه)

    تنها راه علاج درد صعب العلاج این مملکت اینه که به کارگر و کارمند با ارز و براساس نرخ دستمزد متوسط کشورهای همسایه حقوق بدن برای اینکه منظور از قشر آسیب پذیر و کم درآمد همان کارگر و کارمنده وگرنه حاجی بازاری که هر روز اتیکت قیمت اجناسش رو متناسب با تورم تعویض میکنه و هرگز ضرر نمیده.این کار هم شدنی است البته بشرطیکه بعد از دهه ها راه اشتباه رو رفتن بالاخره آقایون دست از محور و تیغه و قرنیز مقاومت بکشن و بفکر مردم خود ایران باشند!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      امریکا یک اشتباه را دوبار تکرار نمیکنه!
      امریکا یکبار اشتباه کرد و در قضیه کودتا علیه مصدق ، کشور را به چند کشور کوچک تقسیم نکرد! و فقط به تعویض قدرت اکتفا کرد!
      الان مطمئن باش تنها هدفش چند تکه کردن ایران است!
      یعنی حتی اگر مسئولین فعلی از مقاومت که هیچ ، حتی از اسلام هم دست بکشن و حامی ظالم بشن ، باز هم امریکا به بهانه های مختلف دست بردار نیست!
      تا زمانی که ایران را چند تکه نکند ، عمق استراتژیک ایران را از بین نبرد ، کنترل راه ها (ترانزیت) و چاه های نفت و گاز را در دست نداشته باشد و بقول خودشون ” خاورمیانه جدید ” را درست نکنن ، دست بردار نیستن!
      الان ما اگه به ترامپ زنگ بزنیم ، بگیم از الان ما دوست شما ایم ، موشک نمیسازیم ، هسته ای را جمع میکنیم و … نهایتا عاقبتمون مثل لیبی میشه!
      مگه قذافی هسته ای و شیمیایی و … اش رو نداد؟
      ایا تحریم هاش لغو شد؟
      فقط بش حمله کردن!
      ما هم چون در قضیه لانه جاسوسی و طبس و … ابهت امریکا را ریختیم ، اونا کینه دارند و به تعهداتشون عمل نمیکنند!
      ان شاءالله تا قبل از سال 1402 اوضاع عوض میشه و ورق به نفع ما برمیگرده!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Genius

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (1237 ديدگاه)

        انصافا الآن شما برو به مردمان ارمنستان و آذربایجان و گرجستان که از ما جدا شدن بگو حاضری برگردی زیر پرچم ایران؟قطعا جیغ بنفش میکشن و فرار میکنن!خب خدا رو چه دیدی شاید اگر ایران بخش های بیشتریش جدا بشه سعادتمند تر باشن ملت هرچند ما فارس ها جایی نداریم بریم و همینجا هستیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Genius

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (1237 ديدگاه)

        در ضمن نظر من بر محور این میچرخید که دست از سوریه و لبنان و یمن و فلسطین و مراکش بکشیم و تمام پول خودمون رو خرج خودمون کنیم مطمئن باش اینطوری همین فروش ناچیز یک میلیون بشکه ای فعلی هم نهایتش دلار رو میکنه 10 هزار و پراید رو 30 میلیون نه اینکه دلار الآن تو مرز 15 هزاره و پراید 50 میلیون رو هم رد کرده!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حسین

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (2824 ديدگاه)

          در مورد جدا شدن از ایران ، اولا مردم آذربایجان اخرین بار دوست داشتن برگردن جز ایران! دوما ما دوست نداریم باز کشورمون کوچک بشه و روش غیرت داریم! سوما وقتی کشور کوچک بشه و عمق نداشته باشه باید مطیع و نوکر باشه!
          در مورد کمک به لبنان و … ، اولا شما برو میزان کمک بقیه رو ببین! ما کمکمون ناچیزه نسبت به بقیه! بعدم ما کمک به نیرو های شبه نظامی میکنیم برای امنیت خودمان!
          شما فرض کن ما اون کمک ها رو نکنیم! فرض کن هم تحریم نیستیم!
          برای خرید 80 فروند جنگنده نسل 5 چند ده میلیارد دلار باید هزینه کرد؟
          برای بازسازی نیروی زمینی ، دریایی و … چی؟
          میری یه ناوچه میخری 30 میلیون دلار! قبل از اینکه از بندر جدا بشه با موشک کروز زدنش!
          ما که نمیتونیم ناو و جنگنده بخریم!
          پس بجای اون کار ها یک صدم این پولها را میدیم به گروه های شبه نظامی!
          بودجه نظامی ما با در نظر گرفتن این پولها ، نه تنها کمتر از بودجه نظامی عربستان و ترکیه و پاکستان و امارات و … هست ، حتی از پولی که کشور های اروپایی به ناتو میدهند هم کمتر هست!
          حتی رژیم قبلی 30 درصد بودجه رو صرف خرید نظامی میکرد!
          حالا کمک نکنیم ، چطور امنیت خودمان را جلو اسراییل ، ترکیه ، عربستان و … حفظ کنیم؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. بختیاری

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (19 ديدگاه)

          گران شدن خودرو و ارز و هر چیز دیگری را باید از وزیر اقتصادت بپرسی که بدونه پشتوانه پول چاپ کرده و نقدینگی را 4برابر کرده.. نه از لبنان و یمن که اگر لحظه ای بیخ گوش اسرائیل و ناتویه عربی نبودن الان ایران با موشک هایه دانگ فنگ 3 و هواپیما هایه آخرین مدل آمریکایی….

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. مانی

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        الله و اکبر الله و اکبر
        الله و اکبر الله و اکبر
        الله و اکبر الله و اکبر

        باشه خخخخ

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. JDM

          ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
          سوابق: (269 ديدگاه)

          اقای نیما شما هم فک میکنی اینا توهم دارن؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      4. هادی 8سیلندر

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (458 ديدگاه)

        این که آمریکا دوست داره ایران داغون کنه شکی نیست ولی چه ربطی به موضوع داره که آقایون اصلاح‌طلب برای صود بیشتر و اینکه نوه نتیجه هاشون پورش سوار شن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. ali a

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (775 ديدگاه)

    دقیقا راه حلش همین واردات خودروی دست دوم به کشوره ولی چون به ضرر فرغون ساز سواستفاده گر و دولتی که شما هم نفع میبری ازشون هست. باید دورغ بگی … بعد از این هم باید این فرغون سازای دولتی کاملا فروخته بشن به خصوصی ها چون هرجا دست دولت تو کار بود هیچ نفعی برای مردم نداره ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مانی

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      تو کشور ما خصوصی سازی چنین کارخونه های بزرگی,میشه فروختن یه چیزی که مال مردمه با یک دهم قیت به یکسری زالو زاده و ادامه ی روند انحصار طلبی قبلی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Abbas

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    بارها تو همین سایت گفتم و بازم میگم،نیازی به دلار و یورو نیس،اگه مردی و خاطر مردمو میخوای برو با درهم از دبی و اونورا دست دوم بیار و تعرفه ی ناچیزی هم بذار روش،ببینین چه ماشینایی میشه اورد،خداییش چهههه ماشینایی،از دوستان میخوام فقط یه سر به سایتای خرید و فروش امارات و امثالهم بزنن تا قضیه دستشون بیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Abbas

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (875 ديدگاه)

      برای مثال:
      میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۵
      ۲۱۰۰۰ درهم
      هیوندای اکسنت ۲۰۱۵
      ۲۰۰۰۰ درهم
      رنو سیمبل ۲۰۱۶
      ۱۴۵۰۰ درهم
      بنز سی دویست ۲۰۰۸
      ۲۵۰۰۰ درهم
      هیوندای آی سی ۲۰۱۴
      ۲۵۰۰۰ درهم
      شورلت کروز ۲۰۱۴
      ۱۶۰۰۰ درهم
      مزدا شش 2009
      9900 درهم
      پورشه کاین ۲۰۰۸
      ۲۵۰۰۰ درهم
      وووو……
      درهمم در حال حاضر سه هزار و نهصد و خورده ای هس حالا دیگه خودتون حساب کنین چی به چیه و کی به کی،اگه اینایی که گفتم چپ کرده هم باشن و کاملا دور رنگ بازم تو ایران با این قیمت گیر نمیان

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Abbas

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (875 ديدگاه)

        تازه اینایی که گفتم تا سقف ۲۵۰۰۰ درهم بود،یه کم نرخو بیشتر کنین دیگه خودتون تصور کنین

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. عطا

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (110 ديدگاه)

        حالا نکته ی حاشیه این هست که طرف طوری داخل کاین 2008 ژست گرفته بود فک کردم بنیانگذار امازون بود ! ما یادش بخیر به گرجستان رفته بودیم 3 سال پیش که الان نمیتونیم بریم ، همین کاین 2008 عین سمند و پرشیا بود ولی اینجا به اصطلاح لاکچری هست ☺

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حسین

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      من موافقم که ارز هست اما نمیخوان وارد بشه اما مسئولین میگن درهم نداریم برای اینکار!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. مانی

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2486 ديدگاه)

      این ***میخوان رو ماشین دست دو چنان تعرفه ای بگیرن که نهال نوپا و حساس خودروسازی رو باد نبره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. sina7

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (435 ديدگاه)

    اینا فکر کردن ما هم مث ثبت نامیا و یه سریای دیگه که نام نمیبرم اسکلیم
    کجاش با فروش فوری قیمتارو کنترل کردین؟؟
    ماشین دقیقا بعد از عید و نزدیک اردیبهشت حدود20 درصد گرون تر شد
    اگه بابت هر ماشین خدا تومن گمرک و دلالی و غیره نگیرید مطمئن باشید با واردات دست دوم درد مردم یکم دوا پیدا میکنه
    هرچند نمیفهمم چرا باید تو این مملکت پر از ثروت مردم ماشین دست دوم سوار بشن…
    لعنت به اونی که سطح توقع مردمشو میاره پایین…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sina7

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (435 ديدگاه)

    دقت کردین اونی که میخوایم با اونی که میگیریم همیشه یکم فرق داره
    بی ام و میخوای بهت برلیانس میدن
    آئودی کیو5 میخوای بهت جک s5 میدن
    پژو 504 (2019)میخوای بهت 405 میدن
    GMC میخوای بهت jmc میدن (این چیه اخه لابد قیمتشم بالای 500 میلیونه)
    به جای روندنِ توارگ و تیگوان باید عکس هن تنگ و کوپا بزنی به دیوار اتاقت چون 200 میلیون ازت گرفتن و بهت ماشین تحویل نمیدن
    و کلی موارد دیگه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Abbas

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (875 ديدگاه)

    جدیدا یه مورد تو سایت پدال نظرمو جلب کرده کلا سه چهار نفر هستن که به کامنتایی که به طرفداری از مردمه و از خرابی وضع و حال مردم صحبت میکنن و کلا به هرکی که حرف حق بزنه و کامنتش از هر نظر نباید دیس بخوره(برای مثال کامنتای genius همین بالا) دیس میدن،مثلا زیر یکی از پستای دیروز که مربوط به شیوه ی جدید دلالی بود هر کی به دلالا چیزی گفته بود کلا سه چهار نفری بهش دیس داده بودن،جالبه بدونیم اینا کین که از این وضع راضین و ازش دارن سود میبرن،بازم مث دیروز بهتون سلام میدم،سلام مشتیا?✋?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
      سوابق: (2824 ديدگاه)

      من به کامنتش تو این پیج منفی دادم ، خودم کامنت ضد دلال ها و مسئولینی که میگن ارز نیست گذاشتم!
      هر کس منفی داد موافق دلال ها و شرایط فعلی نیست!
      شاید با اون نظر یا راهکار از روی تجربه و علم مخالفه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Abbas

        ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸
        سوابق: (875 ديدگاه)

        داداشم کسی تو اون کامنتا راهکار نخواسته بود،حداقلش من که نخواسته بودم،مطمئنم اونی که دیس داده بود دلاله?

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. gt

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    ارزخودرو ساز وقطعه ساز رو بدین به مردم خودشون خودرو دست دوم بیارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. بهراد

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸
    سوابق: (753 ديدگاه)

    من اگه میتونستم وارد کنم .بر اساس قانون صادرات خودروی دست دوم کشور چین.
    یدونه تسلا مدل اس دوال موتور با بیشترین برد رو انتخاب میکردم خلاص
    شایدم پشتیبانیشو فیل کنن که اونم یه چیز شک ن نصب میکردم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا