ایستگاه خبر

به‌جای 206 نو، 207 دست‌دوم بخرید

بررسی مدل‌های دست‌دوم آخرین خودرو پژو در ایران

رپورتاژ: از زمان ورود پژو ۲۰۷ به بازار بررسی‌ها نشان داد که قرار نیست با خودرو متفاوتی نسبت به ۲۰۶ تیپ پنج روبرو شویم. امکانات فنی فرق زیادی با همان خودرو قدیمی پژو ۲۰۶ نداشت اما تا حدودی دستی بر سر و روی ظاهر آن کشیده و امکانات رفاهی به آن اضافه شده بود. قیمت این خودرو در بازار تفاوت بسیار زیادی با تیپ پنج ۲۰۶ دارد برای همین افرادی را که مایل به خرید تیپ ۵ هستند می‌توان تشویق به خرید پژو ۲۰۷ کارکرده کرد.

خرید پژو 207 کارکرده

تیپ پنج در حال حاضر با رقم ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در نمایندگی قابل خریداری است. با این ۴۱ هزار تومان می‌توان برای خرید پژو ۲۰۷ کارکرده مدل ۹۰ اقدام کرد. محصول‌های این سال هنوز با همکاری فرانسه تولید می‌شدند و پای قطعات چینی به آن باز نشده بود. ممکن است حتی اگر خوش‌شانس باشید یک اتومات ۲۰۷ نیز با این قیمت پیدا کنید. در دیوار  یک خودرو تمیز با ۹۰ هزار کیلومتر کارکرد را با این قیمت به فروش گذاشته شده است. مدل مشابه دیگر تولید سال ۱۳۸۹ نیز ۴۳ میلیون تومان فروخته می‌شود. یک مدل دنده‌ای سال ۹۱ نیز همین قیمت را دارد.

اگر توانایی تهیه چهار میلیون تومان بیشتر از این را دارید می‌توانید به جای مدل اتومات سال ۸۹ یا ۹۰  یک مدل دنده‌ای سال ۱۳۹۶ را هم پیدا کنید. ممکن است از خود سؤال کنید که آیا با قیمت یک ۲۰۶ تیپ دو هم می‌توان یک ۲۰۷ دست‌دوم خرید. بررسی‌ها نشان می‌دهد که در رنج قیمتی ۳۳ میلیون تومان، که قیمت نمایندگی برای خرید ۲۰۶ تیپ دو است هنوز گزینه‌هایی برای خرید پژو ۲۰۷ کارکرده هم وجود دارد. یک ۲۰۷ سال ۹۰ را در سایت دیوار به دلیل لکه رنگ جلو شاسی آن با همین قیمت می‌فروشند. همچنین قیمت یک مدل دنده‌ای سال ۸۹ با ۱۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و چند لکه روی در ۳۳ میلیون تومان است. یک ۲۰۷ که تجربه تصادف داشته و لکه رنگی روی شاسی آن وجود دارد در بازار دست‌دوم ۳۱ میلیون تومان می‌فروشند. فروشنده تأکید کرده که موتور خودرو سالم است. اگر یک فرصت تست از او بگیرید و از قدرت بدنه فنی آن مطمئن شوید، می‌توانید سوار یک مدل خودرویی شوید که با تنها هفت سال اختلاف سن،  ۴۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار است. با این حال ۲۰۷ دیگری هم پیدا می‌شود که تجربه تصادف و رنگ نداشته و تولید سال ۹۰ است. این خودرو ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد و به خاطر رنگ آبی کاربنی آن چهره‌ای ممتاز در بین تولیدات شرکت پژو دارد.

با خرید یک پژو ۲۰۷ دست‌دوم حداقل می‌توانید مطمئن باشید که خودرویی سوار می‌شوید هنوز در چین، برزیل، مالزی و آرژانتین دیده می‌شود. از سوی دیگر با موج افزایش قیمت ۲۰۷ به گران‌ترین خودرو پژو تبدیل شد. در صورتی که خرید پژو ۲۰۷ کارکرده یک سال قدیمی‌تر می‌تواند ۲۰ میلیون تومان به نفع جیب شما باشد. در حال حاضر مدل اتوماتیک آن را در بازار به قیمت بیش از ۷۰ میلیون تومان می‌فروشند. اما با گشتن در سایت دیوار و محدود کردن مدل در قسمت جست‌وجو به مدل‌های سال ۹۶ خواهید دید که با ۴۹ میلیون تومان هم می‌توان سوار گران‌ترین خودرو پژو در ایران شد. به زودی وقتی پژو ۲۰۷ صندوق‌دار به بازار بیاید از لحاظ قیمتی احتمالاً رکورد دیگری را جابه‌جا می‌کند.

 

منبع : ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا