ایستگاه خبر

خرید MVM کارکرده؛ چری‌های خوش‌نما!

رپورتاژ: شرکت چینی چری، که در ایران محصولاتش توسط نمایندگی مونتاژ آن یعنی شرکت مدیران خودرو با برند ام وی ام عرضه می‌شود، یکی از خودروسازان بسیار معتبر و بزرگ کشور چین محسوب می‌شود. چری چند سالی است که خودروهای ام وی ام مونتاژی و چری وارداتی خود را در کشور ما عرضه می‌کند و البته طرفدارانی هم پیدا کرده است. بیشتر کسانی که به دنبال خرید خودرویی جمع و جور هستند که لوازم یدکی آن به راحتی با قیمت مناسب پیدا شود به سراغ این نوع اتومبیل می‌روند.

mvm x22
گفتیم ام وی ام خودرویی جمع و جور و کوچک است، مدلی مانند MVM110 S دقیقاً خودرویی کوچک است که بیشتر مورد پسند خانم‌هاست اما حتی مدل‌های کراس اور و شاسی‌بلند ام وی ام مانند MVM 315  و یا X33 S هم بااینکه جزو خودروهای جمع و جور محسوب می‌شوند، در مقایسه با رقبای خود ظاهر و بدنه‌ای کوچک‌تر دارند. شاید یکی از محسنات خودروهای ام وی ام همین اندازه کوچک آنها باشد که به خصوص در پیدا کردن جای پارک در خیابان‌های شلوغ، امتیاز خوبی به حساب می‌آید. در این نوشتار می‌خواهیم مدلی از جدیدترین‌های ام وی ام را معرفی کنیم تا کسانی که به دنبال خرید MVM  کارکرده یا نو هستند، بیشتر با آنها آشنا شوند.

مشخصات ام وی ام X22

X22 کراس اوری است که چندماهی است وارد بازار شده است، کراس اورهای چری با نام تیگو شناخته می‌شوند، این محصول هم به نام تیگو ۲ مشهور است اما در چین به نام تیگو X3 فروخته می‌شود.

mvm x22
به گزارش ویرلن؛ این مدل از طراحی بسیار خوبی در بدنه برخوردار است و نشان از رسیدن به پختگی این شرکت در طراحی دارد. X22 که در دو نوع گیربکس اتومات و دنده دستی عرضه می‌شود دارای حجم موتوری به میزان ۱۴۹۷ سی‌سی است و ۴ سیلندر خطی دارد. بیشترین سرعتی که با این خودرو در نوع اتومات می‌توان راند، ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است و همچنین حداکثر قدرت موتور آن هم ۱۰۵ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است. حجم باک این مدل ۵۰ لیتر است و میزان مصرف سوخت آن در هر صد کیلومتر ۸.۲ لیتر محاسبه شده است. طراحی داخلی ام وی ام X22  با وجود متریال نه چندان رضایت بخش به کار گرفته شده در داشبورد، مناسب است. نمایشگر ۸ اینچی به کار رفته در داشبورد و دوخت چرمی صندلی‌ها از نکات خوب در این طراحی محسوب می‌شوند.

 

خرید ام وی ام X22

این مدل خودرو در دو نمونه ساده و اسپرت قابل خریداری است که در ظاهر با هم تفاوت‌ها و شباهت‌هایی دارند بدین صورت که مدل اسپرت سقف مشکی دارد و همچنین هر دو مدل سانروف برقی و رینگ اسپرت ۱۶ اینچی دارند.

شاید اصلی‌ترین مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد، بهای به نسبت مناسبی است که در مقابل این کراس اور باید پرداخته شود، به‌طوری‌که با پرداخت هزینه‌ای بین ۶۰ تا ۷۱.۷ میلیون تومان می‌توانید کراس اور جدید شرکت چری را برانید. اما برای داشتن این مدل ماشین باید شتاب‌گیری کُند آن را در برابر قیمت مناسب آن نادیده بگیرید.

درصورتی‌که مایل به خرید X22 یا به‌طورکلی خرید و فروش MVM کارکرده یا نو خود هستید می‌توانید به سایت دیوار مراجعه کنید و در قسمت وسایل نقلیه این سایت، مدلی را که مد نظرتان است به صورت نقد یا اقساط، کارکرده یا نو خریداری کنید.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. نیما

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (336 ديدگاه)

    اگر پدال ترمز کنده نشده باشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Raha

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (288 ديدگاه)

    “رپورتاژ آگهی”
    دوستان خواهشن دوباره نیاید بگید ا پدال باز هم از این چیزها گذاشتی؟؟؟؟؟
    خوبه که یه خورده هم درک داشته باشیم و خودمون رو جای سر دبیر بزاریم این همه تلاش و وقتی که روی این سایت گذاشتند این حق شونه که علاوه بر تعریف و تمجید امثال ما و معرفی به عنوان بهترین مجله خودرویی داخلی از لحاظ مادی هم تامین شن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (242 ديدگاه)

    در بین خودرو سازان چینی، جیلی و گریت وال (مخصوصا زیرمجموعه هاوال) از سایرین کیفیت بالاتری دارند کاش مدیران خودرو که مشتری مداری بهتری نسبت به سایر مونتاژ کنندگان وطنی دارد همکاری با این دو خودرو ساز را مدنظر قرار می داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۲۸ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    یکی از آشناهامون چند روز بود مدل آریزو خریده حالا میخواد با کارکرد زیر ۱۰/۰۰۰ کیلومتر برای خرید خونه بفروشه.
    ماشینه نو نو نو
    فقط اینو میدونم بنده خدا دهنش …..شده تا اینو بفروشه اونم با افت شدید قیمت ولی هنوز تو این ۲۰ روز فروش نرفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid.Hellcat

      ۲۸ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1198 ديدگاه)

      دقیقا همینه! به لطف کیفیت بسیار پایین این ماشین چینیا، هرکی بخره مشتری اول و آخرشه.
      آقا یکسال این آشغالهای ایرانی و چینی رو نخرید باور کنید سال بعد همه چیز درست میشه. خیلی سخته یکسال تحمل کردن؟ مشکل خود ما مردم هستیم که هر چی بذارن جلومون با کمال میل و البته کمی غر زدن میخوریم.
      یک سال بخور نون و تره
      یک عمر بخور گوشت بره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. یاس ی

    ۳۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    من یکی دوبار پشت این مدل نشستم ولی دنده دستی، فرمونش به شدت تیز بود، از دوستم پرسیدم ظاهرا توی جاده هم بسیار تیز و تا حدودی خطرناکه، شتابش خیلی کم بود و کمکهای عقبش یکم کوبش داشت، ولی اگه قیمت مناسبتر ی داشته باشن به نسبت ماشینهای داخلی که اونهام هم چینی درجه چندم شدن وسوسه انگیزترن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا