ایستگاه خبر

بازی خودروسازان با شورای رقابت یا مردم؟

درست یک هفته پس از اعلام کاهش ۱۰ تا ۲۰ درصدی خودروها با فرمول شورای رقابت، خودروسازان پس از جلسه ای با این شورا، قیمتهای خود را بروز کردند. برخلاف محاسبات اولیه طبق فرمول ارائه شده، ظاهراً شیوه محاسبه صنایع خودروسازی تفاوت زیادی با دیگران داشته است.

قیمت خودرو مهار نمی شود؟
قیمت خودرو مهار نمی شود؟
در حالی که خودروسازان از متابعت از فرمول شورا و اجرای دستورات این شورا و کاهش قیمتها خبر داده بودند، انتشار قیمت های جدید از سوی آنها نه تنها کاهشی را نشان نمی دهد، بلکه در بعضی موارد افزایش قیمت هم اعمال شده است. به این می گویند بازی گرفتن مصرف کنندگان خودروی ایرانی.

  • قیمت جدید خودروهای ایران خودرو
  • مدل خودرو

    قیمت سابق

    قیمت جدید

  • وانت باردو COP بنزینی

    ۱۰,۳۰۰,۰۰۰

    ۱۰,۸۷۰,۰۰۰

  • وانت باردو دوگانه

    ۱۲,۳۱۰,۰۰۰

  • وانت باردو COP دوگانه

    ۱۱,۳۰۰,۰۰۰

    ۱۲,۸۲۰,۰۰۰

  • پژو ۴۰۵ SLX TU5

    ۲۵,۵۰۰,۰۰۰

    ۲۳,۱۱۰,۰۰۰

  • پژو ۴۰۵ GLX

    ۲۲,۵۰۰,۰۰۰

    ۲۲,۸۰۰,۰۰۰

  • پژو ۴۰۵ GLX دوگانه

    ۲۴,۵۰۰,۰۰۰

    ۲۳,۶۶۰,۰۰۰

  • سمند EF7 بنزینی

    ۲۶,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۴,۲۸۰,۰۰۰

  • سمند EF7 پایه گازسوز

    ۲۷,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۵,۶۹۰,۰۰۰

  • سمند LX سال

    ۲۵,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۳,۰۰۰,۰۰۰

  • سمند LX سال دوگانه

    ۲۶,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۴,۸۵۰,۰۰۰

  • سمند SE

    ۲۱,۳۰۰,۰۰۰

    ۲۰,۶۲۰,۰۰۰

  • پژو پارس سال

    ۲۹,۰۰۰,۰۰۰

    ۲۶,۹۷۰,۰۰۰

  • پژو پارس دوگانه سوز

    ۳۰,۷۰۰,۰۰۰

    ۲۸,۲۸۰,۰۰۰

  • قیمت جدید خودروهای سایپا
  • مدل خودرو

    توضیح

    قیمت جدید

  • سایپا ۱۳۱ SL

    بدون هیدرولیک و ایربگ

    ۱۴,۴۷۴,۰۰۰

  • سایپا ۱۳۱ SX

    فرمان هیدرولیک بدون ایربگ

    ۱۴,۹۶۷,۰۰۰

  • سایپا ۱۱۱ SL

    بدون هیدرولیک و ایربگ

    ۱۴,۷۷۶,۰۰۰

  • سایپا ۱۱۱ SX

    فرمان هیدرولیک بدون ایربگ

    ۱۵,۲۶۸,۰۰۰

  • سایپا ۱۳۲ SL

    بدون هیدرولیک و ایربگ

    ۱۴,۵۹۱,۰۰۰

  • سایپا ۱۳۲ SX

    فرمان هیدرولیک بدون ایربگ

    ۱۵,۰۸۲,۰۰۰

  • سایپا ۱۴۱ SL

    بدون هیدرولیک و ایربگ

    ۱۳,۷۲۰,۰۰۰

  • سایپا ۱۴۱ SX

    فرمان هیدرولیک بدون ایربگ

    ۱۴,۲۱۳,۰۰۰

  • تیبا SX

    فرمان هیدرولیک بدون ایربگ

    ۱۸,۷۹۰,۰۰۰

رئیس شورای رقابت درباره ارائه قیمت جدید خودروها به شورای رقابت توسط خودروسازان بزرگ کشور گفت: نکات جزئی در خصوص اجرایی شدن کامل قیمتهای تعیین شده در خصوص خودرو باقی مانده بود که مدیران عامل شرکت های خودروساز طی جلسات برگزار شده، مقرر شد مدارک مربوطه را به شورای رقابت ارائه کنند که این کار را انجام دادند و اجرای نهایی قیمتهای جدید خودرو از یکشنبه توسط شرکتهای خودروساز اجرا می شود. دو غول خودروسازان ایران ( ایران خودرو و سایپا) امروز شنبه قیمت جدید محصولات خود را براساس فرمول قیمت‌گذاری خودرو تعیین و برای تائید نهایی به شورای رقابت ارائه کرده اند. قرار است پس از تائید شورای رقابت، قیمت جدید خودروها توسط خودروسازان اجرا شود.
بدین ترتیب می توان در صورت تحقق این قیمتها و قیمت‌هایی نظیر آن، بازنده بزرگ بازی چند ماهه خودروسازان و شورای رقابت و سازمان حمایت و وزارت صنایع و … را طبق معمول خریداران خودرو دانست. آیا شورای رقابت این فهرست پیشنهادی را قبول خواهد کرد؟

بروزرسانی: قیمتهای پیشنهادی خودروسازان در حالی از سوی شورای رقابت قبول شده که با توجه به حذف مواردی نظیر رنگ متالیک، ایربگ و فرمان هیدرولیک و شاید موارد دیگر، کاهشی در قیمتها اتفاق نیافتاده است. بازی چند ماهه قیمت گذاری خودروها که ابتدا با وعده هایی نظیر کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت ها آغاز شد و سپس به ۲۰ تا ۳۰ درصد و بعد به ۱۰ تا ۲۰ درصد تعدیل شد، سرانجام در حالی به رقم ۵ تا ۱۲ درصدی رسید که با توجه به حذف امکانات و محاسبه قیمت آنها بصورت جداگانه و دلخواه توسط خودروسازان، کاهشی محقق نشده است. آری دوستان، همه آن وعده ها هزار لاف گزاف بیش نبود…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۰۱ دیدگاه‌ها

  1. مهداد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    یعنی چی مگه مردم مسخره ی شماست هر بار میاین یه بامبول در میارین، 3ماه مردم رو الاف کردین واسه این ، من دیگه اینجا نمیمونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ادریس

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      اگه میتونی برو، هرکی میتونه بره و مونده …..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. رضا

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      جان من بمون!!نه!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. بی نام

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (26 ديدگاه)

      ما مردم از خودروسازان عذر خواهی می کنیم !
      خودروسازهای عزیز

      سلام

      اینجانبان مردم شریف ایران، بعد از چند روز به این نتیجه رسیدیم که باید طی نامه ای رسمی از شما پوزش بطلبیم. هرچند که توقع پذیرش این پوزش خود گناهی دیگر است!وقتی به رفتار این چند سال خود با شما نگاه می کنیم عرق شرم بر پیشانی ما نشسته و آه حسرت از نهادمان (نهاد که می دانید کجاست؟ یکجایی نزدیکی های گذاره!) بلند می شود. ما در برابر همه خوبی ها و خدمات بی مثال شما هیچ کاری نکردیم جز پررویی، ناشکری و تهمت زدن.

      این شما بودید که به ما فرصت پراید سواری را ارزانی داشتید؛ آنهم پرایدی که بوق داشت، درهایش از دو طرف باز می شد، لاستیکهای امکان باد شدن مجدد داشتند، چند مدل تنوع قالپاق داشت، شیشه هایش بالا و پایین می رفتند، ضبطش نوار می خورد، سپرش مشکی بود و کلی مزایای دیگر!این شما بودید که خودروهایی با قابلیت آتش گرفتن در اختیار ما گذاشتید؛ واقعا کدام یک از ملتها این امکان را داشته اند که سوار فندک شوند؟! چه کسی را سراغ دارید که بتواند خود و خانواده اش را سوار فندکش کند و برود سیزده بدر؟!این شما بودید که در نمایندگی های مجازتان ما را راه دادید؛ به ما فرصت ثبت نام اینترنتی دادید، از شش صبح در سرما و گرما ما را به صف کردید و پذیرای حضور سبزمان شدید! بیشتر از تعمیرگاههای متفرقه از ما پول گرفتید و آنقدر دوستمان داشتید و مشتاق زیارت دوباره ما بودید که چند بار برای یک عیب ثابت ما را به حضور پذیرفتید!

      این شما بودید که بعد از فروش ماشین هایتان بی خیال ما نشدید و نگذاشتید برای ده پانزده سال به امان خدا در جاده ها رها شویم. این شما بودید که با تعبیه کردن نواقصی در ماشین ها از همان بدو خروج از نمایندگی، دوباره ما را به سمت خودتان کشیدید. خدا را شکر میکنیم که ما را گیر خودروسازی های بی معرفت و نارفیق خارجی نینداخت !دیگر بس است. هرچقدر از کمالات شما می گوییم بیشتر شرمنده می شویم. پس بگذارید از خودمان هم بگوییم.

      و اما ما!

      ما ملتی بودیم با پاچه هایی تنگ که دیگر نمی شد پراید را بیشتر از هفده میلیون در پاچه اش کرد! ما حتی عرضه نداشتیم فیل باشیم که اگر یک وقتی شلوار پایمان کردیم کلی پاچه گشادتری داشته باشیم!ما مردمی بودیم که نتوانستیم دست به دست هم دهیم به مهر و با فقط ده میلیون بیشتر هزینه کردن، پول عیدی های چند ده میلیونی مدیران شما را فراهم کنیم. ما ملتی بودیم که به این فکر نکردیم که شما و خانواده هایتان بدون این عیدی ها در این شرایط تحریم چگونه تعطیلات نوروز را سپری خواهید کرد!ما مشتری های خوبی نبودیم. ما بجای اینکه از عیدی شخص معاون اول رئییس جمهور و کاهش چهار دهم درصدی قیمت تیانا (که از ۱۳۴۸۰۰۰۰۰ تومان به ۱۳۴۳۰۰۰۰۰ رسیده است) در پوست خودمان نگنجیم، به این فکر کردیم که اصلا چه کسی خودروها را گران کرد؟!

      ما آنقدر منحرف بودیم که متوجه نشدیم آقای معاون اول می تواند بجای عیدی دادن به ما در جشن نوروز شرکت کند و به صورت زنده و مستقیم و با چه کیفیتی انواع رقص های سنتی را ببیند!ما انقدر بی حیا بودیم که در قبال کاهش پانصد ششصد هزار تومانی قیمت پراید بجای اینکه سجده شکر بجا آوریم شروع کردیم به جمع و تفریق کردن قیمت کل قطعات پراید! حال آنکه با این پانصد هزار تومان میشود شش هفت کیلو پسته اعلا خرید و کل عید را مشغول بود. دم شما گرم و ننگ بر ما!ما بجای اینکه از شما بخاطر آسان کردن عروج الی الله و رسیدن به قرب الهی متشکر باشیم هی دم از ترمز ای بی اس، کیسه هوا و… زدیم؛ انقدر که جون دوست بودیم و دو دستی چسبیده بودیم به این زندگی فانی!و حال ما چه داریم بگوییم؟ چه داریم بگوییم به شما که در افتخاری دیگر وانت پراید هم برای ما به ارمغان آورده اید؟! فکرش را بکن! اهل و عیال را می ریزیم پشت وانت پراید و درحالی که خواننده دارد چه چه می زند در جاده چالوس می گازیم. یا اینکه چهارصد کیلو پسته را بار می زنیم و گاز می دهیم؛ فقط حواسمان هست که صدای ضبط را زیاد بالا نبریم که یک وقت از خواب بلند نشویم!

      آری خودروسازان عزیز! ما بد مردمی بودیم برای شما. اُف بر ما!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. nima

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    یعنى‏ ‏دارم‏ ‏اتیش‏ ‏مى‏ ‏گیرم‏!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. VAHID JINPACHI

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    همش سر کاریه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. VAHID JINPACHI

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    قیمت ها رو باور نکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ميلاد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    همه مردم میدونستن که اینا یه بازی بود که قیمتهارو ببرن بالا..خاک تو سرتون که قدراین ملتو نمیدونید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مسی

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (269 ديدگاه)

    من که آتیش گرفتم … این قیمتها که از قبل هم گرونتر شده …
    ******************************************
    قبلا یه پیج در چیز بوک ساخته بودم … ولی کسی استقبال نکرد
    *** اگر مایل به همکاری بودید به*** چیز بوک ویران خودرو بیایید ***
    ******************************************
    روی نام کاربریم کلیک کنید *** چیزبوک ویران خودرو*** میاد
    لایک کنید تا ادامه بدم *** و به کمک هم دیگه حال این فرغون سازان رو بگیریم
    ******************************************

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فرشید

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (10 ديدگاه)

      من که لایکیدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. علیرضا

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (49 ديدگاه)

    با این چیزا فهمیدیم که کسی واسه مردم دلش نمی سوزه و همه به فکر منافع خودشونن معلوم نی که به چه دلیل شورای رقابت کوتاه اومد فقط سه ماه می خواستن با احساسات قشر متوسط به پایین بازی کنن البته خودم به غیر از این که اینا همه دروغه فکر دیگه ایو نمی کردم وای بر کسانی که از این به بعد از ایران خودرو و سایپا خریدی داشته باشن به مردم خیانت کردن بهتره اینا ورشکست شن تا اینکه بهشون اجازه بدیم هر بالیی می خوان سر ما بیارن من که از این به بعد هیچ محصولی از این دو فرغون سازی نمی خرم و نخواهم خرید حتی اگه بی ماشین بمونم مطمئن باشین اگه هممون دست به دست هم بدیم و عرضه داشته باشیم اینا جرات این کار ناشتن ولی وای بر ما که تا الان بی عرضه بودیم تو همین اوضاع بدی که اینا می گن برین سوریه عراق افغانستان ترکیه ببینید با چه قیمتای ناچیزی اینا دارن ماشیناشونو می فروشن تازه کیفیتش زمین تا اسمون فرق داره با داخل ایران
    دست به دست هم بدیمو صنایع بی کفایت خودرو سازی نابود کنیم با نخریدن ماشینای بنجولشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. زپلشک

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    مگه مردم شدن انگلوکی اینا هر که عقلش کمه با این قیمتا ماشین میخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Cobain

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    متاسفانه اصلا یکدلی بین ما ایرانی ها وجود نداره . چند وقت پیش خود من در چیزبوک یک استاتوس نوشتم و بقیه ی دوستانم رو تشویق کردم که خودروسازی های ایران رو تحریم کنیم و این نوشته رو هم share کنیم تا با همکاری بقیه ، حداقل از ادامه ی سود بردن این بی شرف ها جلوگیری کنیم . ولی بخار از هیچکس بلند نمیشه …… باور کنید همین قیمت ها 4-5 ملیون بیاد پایین مردم با چنان اشتیاقی پراید رو می خرن انگار نه انگار یه زمانی همین کاهش قیمت ، قیمت اصلی پراید بوده …. .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. sunmartin

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1918 ديدگاه)

    مسی / آدرسش رو بزار واسم کلی لیک !!! دمت هم قییییژ

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مسی

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (269 ديدگاه)

      روی نام کاربریم “مسی” کیلک کنی میاد (کنارعکسم)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. محمد.............

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    خدایا اینا دیگه کین؟
    مگه مردم احمقن؟
    مگه دشمنی دارن با مردم؟
    بخدا تو عمرم اینقد عصبی نشدم
    بخدا با احساسات با روح با مادیات با عقل و با همه چیز این مردم دارن بازی میکنن
    تف به ذات کثیف و حریصشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مردم بدبخت

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    معنای واقعی دزد یا قاتل را میدانید؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگر نه لینکهای زیر را ببینید:

    http://20ist.com/wp-content/uploads/2012/02/Pride.jpg

    http://photos.bravenet.com/405/966/586/3/F51A307B73.jpg

    http://www.acopart.org/upload/ACO-1354/2108113743.jpg

    http://tabnak.ir/files/fa/news/1389/6/23/68496_213.jpg

    http://www.asriran.com/files/fa/news/1387/3/23/94245_454.jpg

    http://pixlod.com/wp-content/uploads/2012/05/tasadof10111.jpg

    http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRhlBkF8wWwkjeXSEqNTWtDCot3bopt7a2FCsznlpyMdTTV30NP-A

    http://juyomnews.persiangig.com/image/sdf.jpg

    http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQwshJAiiOgoyBuZtdEkDO_m3aMP-yZhCNpPk1kX6hT6OHtG27B

    بازم بزارم؟؟؟

    اگه مثل من باشید خون گریه میکنید!!!!!!!!!!!

    آی ملت با همتونم.حالا برید تو صف پراید 9 ملیونی وایسید این لگنو 16900 بدید بخرید.درمورد باقی لگنهای سایپا خرک و ویرانخودرو هم همینطور.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمد.............

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    مسی جان صفحه باز نمیشه!!!باید ریشه کن بشن اینا
    ولی میدونم اینا ریشه شون قوی تر از این حرفاست
    با پول مردم اینقد گردن کلفت شدن که میتونن با هر جایی هم دوست بشن
    کسی جلو دار این خیانتکارا نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. داود

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    سلام
    چرا ناراحت می شید. تقصیر خودمونه. اگه این ماشین های آشغالشونو نخریم هیچ اتفاقی نمی افته. مگه ماشین، نونه شبه که تلف بشیم؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sean

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (87 ديدگاه)

      برای اون کارگری که با حقوقش نمی تونه یه هفته زندگی کنه و مجبوره ماشین بخره و مسافرکشی بکنه یه جورایی نون شبه!

      کاش حق با شما بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. مردم بدبخت

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آهای خودروسازان(مونتاژکاران) وطنی!!!!!!!!!!!!!!

    ماها عصبی هستیما!با کسی شوخی نداریما!دعای خیر مردم پشت سرتونه ها!
    کل ملت تحریمتون کردن.حالا هی تهدید کنید

    یکاری نکنید ازین بیشتر داغ کنیمممممممم بد میبینید

    مردی پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. sean

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (87 ديدگاه)

    دارن با دم شیر بازی می کنند، فکر کردند ملت تا ابد هیچی نمی گن.

    زلزله هم میاد ساختمان یهو میریزه!

    تاسف داره ؛ پراید 17 تومن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ملت بدبخت

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باشه پدال.حالا نظرو نذار.ولی بدون من تا آخرش هستم و میـــــــــــــــــــــــجنگمممممممممممممممم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. پدرام

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    من فردا پس فردا میرم بخرم 15 تومن که چیزی نیست شما هم برین بخرین یجور میگین که انگار درامد ندارین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پدرام

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (25 ديدگاه)

      شما هم همه چیزو مجانی میخواین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسی

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (269 ديدگاه)

        احیانا شما با دبیر انجمن فرغون سازان نسبتی ندارید ؟
        **************************************

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پدرام

          ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
          سوابق: (25 ديدگاه)

          هر چی قیمتش رفت بالا نخرین بگین ارزون میشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. محمد

          ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
          سوابق: (14 ديدگاه)

          تا امثالا فرادی مثل این پدرام هستند که این اشغالا را میخرن وخودشونو عاقل فرض میکنند ایران خودرو وسایپا سوار مردم اند اخه حرف این نیست که هر چی قیمتش رفت بالا نخرین بگین ارزون میشه حرف سراین است که مردم ایران بی کیفیت ترین و عتیقه ترین خودرو ها جهان رو سوار میشن اونم با قیمت های خیلی بالا ما میگیم نخرید تا این حروم خورها ور شکسته بشن انشا الله

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. امیر

          ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
          سوابق: (23 ديدگاه)

          ای کاش فقط حـــــــــــروم خور بودن من که موندم لایق چه لفظی هستن اینا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. نانا

          ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
          سوابق: (35 ديدگاه)

          جنایتکار -میدونی چرا چون از سلاح کشتار جمعی پراید استفاده میکنند

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. احسان 16v

          ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
          سوابق: (133 ديدگاه)

          پدرام خیلی حرف بیخود میزنی نظر ندی خیلی سنگین تریا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. کیانوش

          ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
          سوابق: (289 ديدگاه)

          باهات موافقم احسان آخه بی… 405 که 30 ساله تولید میشه میدادن 11 تومن ما به زور سوار میشدیم الان 25 تومن به چیش بدیم؟ 206 رو اگه از فرانسه بیاری با کیفیت اونجا با دلار آزاد(تعرفه صفر) نمونه اتوماتش میشه 21 تومن چجوری اینجا 42 تومن میشه؟ تازه 1/5 کیفیت اونم نداره چرا چرت میگی پدرام چرا با اعصاب بازی میکنی؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Vahid

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (5 ديدگاه)

        پدارم شما بچه مایه دار
        ولی عده زیادی که مثه من ندارن از کجا بخرن ؟!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. احمد

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (14 ديدگاه)

        شما انگار تا الان خواب بودی….!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. پدرام

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (25 ديدگاه)

      منتظر باشین تا ارزون شه 15 تومن پولی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. محمد.............

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    جالبه جدیدا نظرات هم پاک میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ت

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    خوش بحال گوسفند……………………….ازاد و رها زندگی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد.............

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (64 ديدگاه)

    بدم از این عصر خودرو میاد یه سایت مسخره که نمیشه داخلش نظر هم داد
    صب تا شب هم مطلب میذاره که بعضیا میخوان ماشین ارزون شه و ریشه خودرووووووووووو سازی رو بکنن
    نمیدونم چی ما از همه مردم دنیا کمتره؟مگه این چن نفری که گردنشون از گردن…هم بزرگتر شده دیگه میخوان به کجا برسن؟
    مگه اونا چی دارن که باید بخاطرشون حق 70میلیون آدم زیر پا گذاشته بشه
    بخدا دقیقا دارن سرمونو میبن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. AliReza

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    آقا خیلی ارزون شده، اصلا همه چی خوبه ، گفتم که خودرو ساز وقتی تولید نداره یعنی قیمت همینه که هست شورای رقابتم انقدر ناتوانه که نمیتونه هیچ کاری (غلطی) انجام بده
    با تشکر از مردم عزیز ایران و خریداران جدید ایرانخودرو
    همون بهتر که ایرانخودرو بده ماشیناشو این روساو اوکراینیا بخورن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. من که نامم ما هست ملت

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من لگـــــــــــــن نــــــــــمیخرم.پس هــــــــــــــــــــــــــســـــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــــم

    اشتباهی رو که پدرامون کردن من دیگه نمیکنم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. پدرام

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    ما عادت داریم همه چیزو راحت بدست بیاریم یکم برای بدست آوردن چیزی تلاش کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. !!!

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      پدرام.عزیز،
      ما عادت داریم پول حلال در بیاریم و با پول حلال خرید کنیم
      شما کارگر ایران خودرویی یا سایپا ؟
      ظاهراً به کارگراش خوب پول میده که اینجورى سنگشونو به سینه میزنى
      اگه درامدش خوبه، بیا و برادرى کن در حق ما و دست مارم یه گوشه اى توش بند کن
      ( البته نه نمى خواد، اگه اینها پوله حلال در مى اوردن که ماشین ۵،۶ میلیون رو ١٧ میلیون به این ملت نمى دادن)
      برادریت رو واسه همون فک و فامیلا و دوستاى خودت نگه دار
      کسى که حلال در میاره بابت ماشینى که ۵ تومن کمتر ارزش داره ١٧ یا به قول خودت ١۵ تومن نمیده
      تنها کسى که درامدش حرام باشه و براى پولى که در میاره ارزشى قائل نباشه میتونه اینتور نسبت به گرونیها نظر بده !

      موفق باشى

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. پدرام

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (25 ديدگاه)

        شماها هم هر کس میلیاردی پول در میاره میگین پول حرام اینطوری کردین که عقب موندین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  25. jafarzadeh

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من خودم یکی‌ از آشناهامون تو یکی‌ از این صنایع خودرو سازی کار می‌کنه گفتش نقدینگیشون به شدت پایین اومده , برنامه ریزی کردن که اگه درصد فروش تا تیر ماه همینقدر پایین باشه قیمتارو بشکونن ، راست یا دروغش پای خودش…

    به نظر من شما که این همه صبر کردید این ۲ ماه رو هم صبر کنید تا خدایی نکرده یه ضرر چند میلیونی نکنید !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. sina

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    مگه قیمت پژو 405 SLX TU5 از پژو 405 GLX بیشتر نیست؟ چطور قیمت پیشنهادیش کمتره؟؟؟ وافعاً موندم تو جلسهه چی میگذشت!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. مهرداد

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    آقای پدرام .. شما یا خیلی پولدار تشریف دارن یا اینکه عاشقه این گاری ها هستی که میایی اینطور نظر میدی و میگی 15 تومان چیزی نیست…

    کسی که یه آدمه معمولیه و حقوقش حداکثر 2 تومان باشه به نظرت چند سال طول میکشه که یه پراید آدم کش بگیره؟؟ فکر کردی تمام این 2 تومان رو هر ماه پس انداز میکنه؟ یعنی خرج نداره خودش؟ تازه اگر مجرد باشه.. اگه متاهل باشه که هیچی …
    الان حقوق یک کارشناس مهندس شیمی در پتروشیمی حداکثر 2 تومان هست…
    چه برسه افراد دیپلم یا فوق دیپلم که به زور هم کار براشون پیدا میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پدرام

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (25 ديدگاه)

      شما فکر میکنید 2 تومن پول کمیه با 2 تومن میشه همه کار کرد.
      واسه بدست آوردن پول تلاش کردم که به اینجا رسیدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مهرداد

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (8 ديدگاه)

        شما مثه اینکه دستتون تو خرج نیست نمیدونین خرج زندگی چیه!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. aryamehr

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (187 ديدگاه)

        به نظر من طرز تفکر شما مثل خیلیا دیگه تو ایرانه که کارمون به اینجا رسیده تا چند تومن پول دستشون میاد میرن پول واسه چیزی میدن که روش قیمت خونشونو از مشتری طلب میکنن تو کامنت قبلیم هم گفتم تا امثال شما که کمم نیستن وجود داره همین آش و همین کاسه اینقد دیس لایک خوردی از رو نمیری ما هم واسه قرون به قرون پولمون زحمت کشیدم من خودم چندین برابر پول ماشین صفرم داشته باشم بریزم دور یا بدم دست 2 بخرم بهتره تا تو شکم یه سری از خدا بی خبر بریزم واقعا تاسف داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. !!!

        ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (7 ديدگاه)

        پدرام جان میشه دقیقاً ذکر کنى که واسه بدست اوردن پول چه تلاشى کردى ؟!
        اگه منظورت از تلاش، اقدامات مالشى، سایشى، خوارشى … از این دست تلاشاست که هیچى، نگهشون دار واسه ی خودت
        اما اگه نه، منظورت از تلاش همون عرق ریختن و جونکندنه که لطف کنى به ما هم راهشو یاد بدى مدیونت میشیم ( واسه یک عمر )
        چون ما هرچى عرق ریختیم دو دوتامون ۴ تا نشد !!! 

        با تشکر

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. hossein

        ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲
        سوابق: (31 ديدگاه)

        به کجا رسیدی فعلا که حرفات عاقلانه نیست…پس به هیچ جا نرسیدی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. !!!

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      ادم اگه میلیاردر هم باشه بازم دلش نمیاد بابت این ماشینهاى بى کیفیت قرونى پول بده

       ١۵ تومن که جاى خود دارد ( قابل توجه شما و دوست خوبمون پدرام خان )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. سارا

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    خدا دزدان و سودجویان را به برزخی سخت از جنس آتش و موجوداتی خبیس فرو میبرد…قابل توجه خودرو سازان و……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. پدرام

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (25 ديدگاه)

    آقا مهرداد بیشتر از شما دستم تو خرج هست اون طوری که شما میگین نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. Cobain

    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    چرا نظرات ما پرید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا