ایستگاه خبر

خودرو 45 مطمئن‌ترین سایت فروش خودرو

رپورتاژ: فروش ماشین با قیمت منصفانه به خصوص در نوع کارکرده، همیشه افراد را دچار چالش‌های متفاوتی کرده است. شما هرگز نمی‌توانید با اطلاع از مدل یک وسیله نقلیه و سال ساخت، قیمت نهایی آن را مشخص کنید؛ زیرا تعیین قیمت خودرو دست دوم کاملا یک بحث تخصصی است و به عوامل متعددی بستگی دارد. از طرفی هم نگهداری درست یا نادرست مالک و مالکین قبلی در تعیین بهای آن، بسیار تاثیرگذار است.

مطمئن ترین سایت فروش خودرو

موضوع مهمی که شاید شما هم در امر فروش خودرو کارکرده با آن مواجه شده باشید؛ عدم احساس امنیت خاطر در انواع روش‌های معامله موجود در بازار کشور است. بسیاری از افراد در معاملاتی که طی سال‌ها انجام داده‌اند؛ تجربه خوبی کسب نکرده‌اند و همین موضوع باعث شده تا نسبت به این قضیه، احساس خوبی نداشته باشند. در این متن همراه ما باشید تا شما را با امن‌ترین سایت فروش ماشین و دلایلی که خودرو ۴۵ را به شرکتی امن و مطمئن تبدیل کرده است، آشنا کنیم.

مشکلات فروش ماشین دست دوم به روش‌های قدیمی

در گذشته اگر شما قصد معامله وسیله نقلیه خود را داشتید؛ تنها چهار راه پیش‌روی شما قرار داشت: مراجعه به نمایشگاه ‌داران، اطلاع به آشنایان و اقوام، چسباندن یک برگه پشت شیشه خودرو و مراجعه به بازارهای کنار خیابانی.

فروش ماشین کارکرده با هر یک از این روش‌ها دارای ایراداتی است که در ادامه برای شما شرح می‌دهیم. مشکلی که مردم در مراجعه به نمایشگاه‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کردند؛ در وهله اول مربوط به مدل آن بود، زیرا این مراکز تنها اتومبیل‌های محدودی را می‌پذیرند و گاهی افراد باید ساعت‌ها وقت می‌گذاشتند تا نمایشگاهی را پیدا کنند که خواستار اتومبیل آن‌ها باشد؛ در وهله دوم موضوع قیمت خودرو مطرح می‌شد که در بیشتر مواقع، افراد به توافق نمی‌رسیدند و باید سراغ نمایشگاه‌های بعدی می‌رفتند که نیاز به روزها گشتن و وقت‌گذاشتن بود.

در روش اطلاع به آشنایان و اقوام هم که مشکلات زیادی مثل رودربایستی با طرف مقابل بر سر قیمت پیش می‌آید که در بسیاری از مواقع، افراد یا مجبور به انصراف از خواسته خود یا فروش آن با قیمت کمتری به دلیل آشناییت می‌شوند.

اما یکی از نا امن‌ترین روش‌های فروش خودرو کارکرده، مراجعه به بازارهای کنار خیابانی و بازارهای مخصوص این کار در سطح یا اطراف شهر است. مراکزی که متاسفانه تبدیل به مکانی برای تجمع افراد سودجو شده و شما با مراجعه به این بازارها با هجوم افرادی مواجه خواهید شد که با پیشنهادهای متفاوت و کارشناسی‌های غیر تخصصی روی ماشین دست دوم شما، خواستار دریافت کمیسیون هم هستند.

استفاده از سایت‌های اینترنتی جهت فروش خودرو کارکرده

با توجه به مشکلات زیادی که بر سر راه‌های قدیمی وجود داشت و نیاز به اینترنتی شدن امور برای صرفه‌جویی زمان مردم، چند سالی است که روش‌های جدیدی برای معامله خودرو دست دوم در دسترس افراد قرار گرفته تا هم‌راستا با دنیای مدرن و دیجیتال امروز بتوانند در کمترین زمان به بهترین خواسته خود برسند.

در این میان چندین سایت‌ اینترنتی شروع به کار کردند که در بیشتر آن‌ها، شخص باید اطلاعات خود و ماشین را در وب‌سایت به اشتراک بگذارد تا افرادی که به دنبال خرید وسیله نقلیه هستند، با او تماس بگیرند. البته که این رو‌ش‌ها تا حدودی ایرادات قبلی را برطرف کرده و به عبارتی شمار متقاضیان خرید را بیشتر می‌کند؛ اما خود نیز دردسرهای جدیدی را برای افراد به وجود می‌آورند.

مشکل بزرگی که در استفاده از سایت‌های درج آگهی وجود دارد؛ تعداد بسیار زیاد تماس تلفنی از سمت خریداران یا خریدار نماها است که وقت و بی‌وقت با تماس‌های خود به شیوه‌های مختلف همچون چانه‌زدن سر قیمت یا صرفا جهت اطلاع از قیمت خودرو در بازار، شما را آزار می‌دهند.

مورد دیگر نیاز به کارشناسی است؛ همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، تعیین قیمت ماشین دست دوم به عوامل متعددی بستگی دارد که بسیاری از این موارد، تنها با کمک یک کارشناس متبحر قابل شناسایی است. کارشناسی فرایندی بسیار سودمند هم برای فروشنده از جهت اتمام حجت و هم برای خریدار از بابت واقف بودن به شرایط فنی و رنگ خودرو کارکرده است؛ اما نکته مهم، پرداخت هزینه‌هایی است که متقاضی فروش جهت این امر باید متقبل شود.

خودرو۴۵ چگونه امنیت را برای فروشندگان فراهم می‌کند؟

سایت فروش ماشین

تمام مشکلات ریز و درشتی که در بالا به آن اشاره کردیم و ایرادات موجود دیگری که در متن بالا نیامده؛ سرلوحه کار سایت فروش خودرو khodro45.com قرار گرفت تا هر آنچه که مردم در این روش‌ها با آن درگیر بوده را برطرف سازد. این شرکت با بررسی تمام ایرادات به دنبال راه حلی برای آن‌ها برآمده و خوشبختانه توانسته است که نظر مشتریان خود را جلب کند و تجربه معامله‌ای امن، سریع و ساده را برای آن‌ها فراهم کند.

پیش از هر چیز بهتر است تا با مراحل کار در این شرکت آشنا شوید تا در ادامه بیشتر از مزایای آن برای شما بگوییم:

مراحل فروش در وب‌سایت خودرو۴۵

  1. مراجعه به سایت https://khodro45.com و ثبت درخواست فروش
  2. تماس پشتیبانان شرکت با شما و هماهنگی قرار حضوری جهت کارشناسی خودرو
  3. مراجعه متقاضی فروش به یکی از شعب بابت انجام کارشناسی رنگ، فنی و اصالت در ۱۴۵ مورد
  4. اعلام بالاترین قیمت پیشنهادی با توجه به ویژگی‌ها، مدل، وضعیت کارشناسی و شرایط روز بازار به متقاضی
  5. انجام امور انتقال سند، تعویض پلاک خودرو و پرداخت آنی وجه

مزایای سایت فروش ماشین  khodro45

  • فروش فوری ماشین کارکرده در یک روز و تنها با یکبار مراجعه
  • کارشناسی خودرو رایگان توسط باتجربه‌ترین کارشناسان
  • شعبات متعدد در سطح شهر تهران (شرق، غرب، مرکز و شمال پایتخت)
  • پرداخت تمام وجه نقد بلافاصله پس از توافق بر سر فروش خودرو کارکرده
  • اضافه‌کردن شعبات بیشتر در تهران و افتتاح شعبه‌های جدید در سایر شهرهای کشور در آینده نزدیک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا