ایستگاه خبر

رگلاژ : مبتکر ارائه خدمات تعمیر خودرو به صورت آنلاین و مشاوره فنی و تلفنی رایگان

جشنواره تابستانی رگلاژ

رگلاژ در راستای اوج سفرهای تابستانی برگزار می کند:

جـشــــنواره تابستــانــی رگـــلـاژ

۱۰ الی ۱۸ شهریور ۹۷

پیش از هر صحبتی اجازه دهید کمی بیشتر با استارتاپ رگلاژ و مزایای کسب و کار آن آشنا شویم.

چـــــــــــــــــرا رگــــلاژ

با گسترش روز افزون کسب و کارهای مجازی بخصوص در حوزه تجارت موبایلی  (Mobile business)، بسیاری از کالا و خدمات مورد نیاز مشتریان بر بستر سامانه ها و یا اپلیکیشن های موبایلی عرضه می شود و ضریب نفوذ کسب و کارهای مجازی نیز هرروز درجهان رو به افزایش است.

رگلاژ به عنوان یک استارت آپ پویا و چابک در حوزه آنلاین تعمیرات خودرو، پس از شناسایی دقیق بازار هدف و تشخیص هوشمندانه ی خلاء های موجود در نحوه ارایه خدمات این حوزه در کشور، با هدف ایجاد پل ارتباطی میان دارندگان خودروهای نیازمند به تعمیر و تعمیرکاران متخصص هریک از بخش های تعمیرات خودرو، قصد دارد در حداقل زمان و با کمترین هزینه ممکن، بهترین و متخصص ترین مراکز تعمیراتی خودرو در سطح کشور را به متقاضیان محترم معرفی نماید و تا پایان فرایند انجام خدمات آنان را همراهی نماید.

همچنین این امکان را نیز فراهم می کند تا در صورت عدم امکان جابجایی خودرو به دلیل خرابی های احتمالی و یا نیاز به انجام سرویس های فوری در محل نظیر تعویض روغن یا لاستیک خودرو،  با استفاده از شبکه اطلاعاتی وسیع تعمیرکاران خودرو در سطح کشور،
اقدام به اعزام نزدیک ترین و بهترین تعمیرکار سیار و یا یدک کش به محل خرابی خودرو نماید.

مراحل ارایه خدمات در رگلاژ

  • ارایه مشاوره رایگان تلفنی توسط متخصصین مجرب در حوزه خودرو جهت شناسایی دقیق مشکل و ارایه راهکار به مخاطب از راه دور
  • معرفی مناسب ترین تعمیرگاه به مخاطب با توجه به موقعیت مکانی و نوع خرابی خودرو و در صورت لزوم مراجعه به تعمیرگاه پس از مشاوره تلفنی
  • تعامل با تعمیرکاران ، مکانیکی ها و صاحبان خودرو جهت نوبت دهی به منظور حداکثر صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان
  • همراهی و رصد کردن فعالیت در طی مسیر دریافت خدمات
  • انجام نظرسنجی و اطمینان از دریافت مناسب خدمات و پرداخت هزینه مناسب
  • اعزام تعمیرکاران مجرب جهت تعمیر در محل و یا اعزام یدک کش به محل خرابی خودرو در صورت عدم امکان جابجایی آن

هدف از برگزاری جشنواره تابستانی رگلاژ

با توجه به نزدیک شدن به پایان ایام تعطیلات و اوج سفرهای تابستانی، رگلاژ تصمیم گرفت تا با هدف ارتقای سطح ایمنی و آرامش همشهریان عزیز در حین سفر و ترویج فرهنگ انجام سرویس های دوره ای  و همچنین به منظور کاهش هزینه ها و افزایش امنیت سرنشینان خودرو، طی فراخوانی از عموم مردم تهران دعوت به عمل آورد تا از طریق مراجعه به تعمیرگاه های برگزیده رگلاژ در سطح تهران، ضمن پرداخت هزینه ای مناسب ( ۲۰ الی ۳۰درصد کمتر از حد معمول) اقدام به بازدید و چکاپ قطعات خودرو  خود پیش از سفر نمایند که تا حد ممکن سفری بی خطر و شیرین را تجربه نمایند. علاقمندان جهت شرکت در این جشنواره می توانند از طریق تماس با مرکز پاسخگویی رگلاژ (۷۲۴۹۱-۰۲۱)، نصب اپلیکیشن رگلاژ از طریق مراجعه به کافه بازار و یا گوگل پلی استور و همچنین ثبت نام در سامانه اینترنتی www.reglazh.com،  با توجه به محل سکونت خود در تهران و نیز نوع خودرو با تعیین وقت قبلی به مناسب ترین تعمیرگاه پیشنهادی از طرف رگلاژ مراجعه نموده و در کمترین زمان ممکن از خدمات قابل ارایه در این جشنواره برخوردار شوند.

شایان ذکر است این جشنواره تنها با هدف ترغیب همشهریان محترم به انجام بازدید خودروی خود پیش از انجام سفرهای تابستانی ترتیب داده شده است . در صورت وجود مشکل در قسمت هایی از خودرو، مشتریان محترم میتوانند ضمن دریافت مشاوره از رگلاژ، در جهت رفع خرابی های احتمالی از طریق هریک از مراکز پیشنهادی تعمیرات خودرو خارج از چهارچوب جشنواره تابستانی رگلاژ اقدام نمایند.

جشنواره تابستانی رگلاژ

شرح بسته خدماتی جشنواره

ضمن دریافت مشاوره رایگان از متخصصین حوزه تعمیرات خودرو و نیز به منظور یکسان سازی ارایه خدمات جشنواره، پکیج خدماتی در طول برگزاری جشنواره در اختیار متقاضیان محترم به شرح  زیر قرار خواهد گرفت:

 

  • بازدید تسمه ها
  • بازدید شیلنگهای رادیاتور
  • بازدید فیلتر هوا و کابین
  • بازدید کلاچ
  • بازدید ترمز، ترمز دستی و لنت ترمز
  • بازدید لاستیک و چرخ ها
  • بازدید جلوبندی
  • بازدید برف پاک کن و شیشه شور
  • بازدید چراغ های راهنما، ترمز، جلو و صفحه کیلومتر

در انتظار دیدار شما در این رویداد و جشنواره بزرگ تابستــــــــــــــــــــــانی هستیم و امید داریم برگزاری این جشنواره گامی مثبت در جهت حفظ آرامش خاطر و رضایتمندی شما عزیزان باشد.

 

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. فریبرز

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه کار با حالی می کنند. اینکه به کار تعمیرکارها نظارت می کنند. آدم این روزها می ترسه ماشینش رو دست هر کی بده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Khosrow

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۷
    سوابق: (2282 ديدگاه)

    ضبط ماشین خودجوش میرفت رو رادیو / تماس گرفتم با جایی که مشتریش بودم گفتم تلفنی بگید چه جوریه که تا اونجا نیام ( 35 کیلومتر ) / گفت باید بیاری تلفنی نمیشه / همونو رفتم تو نت پیدا کردم یعنی مثل اب خوردن بود و 5 ثانیه هم طول نکشید / فقط باید یه تیک رو از ترافیک الرت برمیداشتی / ای بابا ..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. روح اله

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام ماشین من پژو پارس هستش.عقربه های دور موتور دورکیلومتر ودور چراغ بنزین هر سه تا قطع میشه پایین میاد .دوباره همش باهم کار میکنه هر دو کیلومتر حرکت دو سه بار اینجوری میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حامد

      ۷ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چراغ چک هم روشن میشه ؟؟ یا نه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. روح اله

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
    سوابق: (2 ديدگاه)

    باسلام ماشین من پژو پارسه عقربه های کیلومتر. دور موتور. ودور بنزین قطع و وصل میشه یک دفعه هر سه تا پایین میاد .ودوباره هرسه تا وصل میشه.در حال حرکت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. مسعود

    ۶ مهر ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    جهت پاسخگویی فردی که درای تجربه علمی زیاد میباشد بایستی راهنمای مشتریان باشد تا بتوانددرصورت امکان مورد را بدون علاف شدن راننده و جلوگیری از اسیب بیشتر حل و فصل کرد وموجبات اعتماد مشتریان را فراهم اورد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا