ایستگاه خبر

سفرهای تابستانی با همراهی باکیفیت‌ترین برند خودروسازی دنیا!

فرصتی جدید برای خریداران خوش‌شانس محصولات ایرتویا!
با شروع فصل تابستان و آغاز مسافرت‌های دور و نزدیک تابستانی، شرکت ایرتویا نماینده انحصاری کمپانی تویوتا در ایران، طی بخشنامه جدید خود برای نخستین بار مبلغ ۳ میلیون تومان به‌عنوان کمک هزینه سفرهای تابستانی در نظر گرفته است.


این شرکت با بررسی میانگین هزینه‌های سفرهای تابستانی هم‌وطنان عزیز و با التفات به تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی و افزایش تعداد سفرها در این ایام، برای اولین بار و در جهت افزایش رفاه حال مشتریان گرامی پیشنهاد مذکور را به مدت محدود در بخشنامه جدید خود اعمال کرده است؛ امری که نشان از اهمیتِ مشتری و مشتری مداری برای ایرتویا دارد!


شایان ذکر است شرایط فروش جدید با قید محدودیت زمانی برای آن دسته از مشتریانی در نظر گرفته شده که مدل‌های پریوس و راو۴ تیپ T3-V را به‌صورت نقدی یا اقساطی خریداری نمایند. خریداران همچنین علاوه بر کمک هزینه ۳ میلیون تومانی مورد اشاره، از تخفیف نقدی به ترتیب ۳.۵ میلیون تومانی و ۴ میلیون تومانی نیز بهره‌مند خواهند شد.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد سجادیان

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    این تخفیفاشون از فحش بدتره، ماشینارو با چند ده میلیون قیمت بالاتر میفروشن، بعد تو بوق و کرنا میکنن که ۳ ۴ تومن نخفیف میدیم اگه نقدی بخرین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. جواد

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    خوب خدا را شکر نمردیم و مفهوم مشتری مداری را فهمیدیم ماشین چندین برابر قیمت به ما میندازن بعد از خود کمپانی روی یک خودرو بیشتر سود میگیرن بعد ادعا هم دارن ببینید چقدر میخورن که 3 میلیون کمک هزینه به اضافه 3.5 تا 4 میلیون یعنی جمعا حدود 7 میلیون تخفیف میدن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. HoSeIn

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (113 ديدگاه)

    به نظر شما کسی که 150 یا 200 میلیون تومن پول میخواد بده بالای ماشین 3میلیون تومن براش تحریک کننده است . اگه خیلی راست میگن مدلهای ارزونتر مث یاریس و کرولا را با پیش پرداخت و سود کم و اقساط سبک بدن ملت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علي

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    ما که بلاخره نفهمیدیم اگه تویوتا با کیفیت ترین برند دنیاست ((( مرسدس, bmw , audi پورشه ،vw ))) پس چی هستن؟حتما بی کیفیت ترین دنیا ؟!!!
    من به شخصه ی بار ندیدیم (((پرشیا خودرو))) از این اصطلاحات بزرگنما گونه برای فروش bmw به کار ببره .ته تبلیغاتش بابت سری ۵ جدید رو بیلبوردا نوشته بود بازگشت((( قهرمان))) که اونم بخاطر فروش بالای سری ۵ تو ایران بود که باعث شده بود خیلی تو بورس باشه همین .البته هدف من تبلیغ پرشیا خودرو یا bmw نبودا . ولی ایرتویا هم شورشو در آورده . خود ((( تویوتا مرکزی ژاپن ))) اینجوری تبلیغ نمیکنه که اینا به عنوان یک نماینده سوری در ایران میکنن.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جی تی ار

      ۱۷ تیر ۱۳۹۶
      سوابق: (459 ديدگاه)

      احسنت…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. #ali.m#

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    حیف با کیفیت ترین برند دنیا که افتاده دست این نماینده.
    اخه کسی که 200تومن میده ماشین کمک هزینه 3میلیونی میخواد؟????
    واقعا دمشون گرم ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ونوم اف ۵

    ۱۷ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    میگن طرف از سود ضرر کرد اینه اخه ۳ میلیون تو این قیمت چیزی نیست ضمنا به جای کمک هزینه سفر یه مقدار قیمت رو واقعی کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۲۰ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (1326 ديدگاه)

    طراح پریوس ظاهرا فقط میخواسته یک چیزی در کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا