ایستگاه خبر

سمینار سالیانه نمایندگان ایرتویا در شهر بندرعباس برگزار شد

شرکت ایرتویا به‌منظور آشنا نمودن هرچه بیشتر نمایندگان با اهداف و برنامه‌های خود در سال ۹۶ و نیز ارائه گزارش عملکرد سال ۹۵، روز چهاردهم اردیبهشت‌ماه سمینار شعب و نمایندگان سراسر کشور را در شهر بندرعباس برگزار کرد.


در خلال این گردهمایی، آقای فهیمی مدیرعامل محترم این شرکت ضمن ارائه گزارش مبسوطی از عملکرد ایرتویا در سال ۹۵ و اعلام رشد فروش دو برابری در مقایسه با سال ۹۴، به تشریح اهداف و برنامه‌های تازه این مجموعه برای سال ۹۶ (ازجمله ورود مدل‌های جدید) پرداخت. همچنین مدیران دیگر بخش‌ها شامل فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی، امور مشتریان و قطعات یدکی با اشاره به جزئیات بیشتر، اطلاعات کاملی در مورد واحدهای عملیاتی ایرتویا و تبیین سیاست‌های تشویقی شرکت در خصوص امور نمایندگان، ارائه نمودند.


طی این مراسم نمایندگانی که در سال ۹۵ موفق به کسب گواهینامه و تندیس بین‌المللی TSM یا همان Toyota Service Management شده بودند، جوایز خود را از شخص مدیرعامل دریافت کردند و از باقی نمایندگانی که در زمینه‌های گوناگون موفقیتی را بدست آوردند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

در ادامه، مدعوین با همراهی اعضای محترم هیئت‌مدیره و مدیران ارشد شرکت از سایت لُجستیک ایرتویا بندرعباس بازدید کردند. گفتنی است این سایت بی‌نظیر با مساحتی گسترده و با هدف کاهش زمان ارسال خودرو به سراسر کشور و نیز ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان از فرآیند تحویل خودرو، پس از سال‌ها تلاش و برنامه‌ریزی کلان، اسفندماه ۹۵ در حومه بندر شهید باهنر به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون در حال فعالیت می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. پويا

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (26 ديدگاه)

    فعلا راو۴ های ثبت نام بهمن ٩۵ که تحویل فوری بود و هنوز ندادن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (32 ديدگاه)

      ایشالا که هر چه زودتر مشکلش حل شه.
      گمرک کم باج گرفته داره مشکل تراشی میکنه.
      تونستی دیر کرد حداقل بگیر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. رامین

    ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (9 ديدگاه)

    چند ماه پیش پدرم یاریس ثبت نام شده را تحویل گرفت.ماشین رو که دیر تحویلش دادن هیچ پول تاخیرش رو که حدودا سه میلیون و نیم میشد رو هم با هزار دوندگی و مکاتبه با شرکت گرفت.تازه ماشینی هم که گرفته بودحدود ۲۰۰ کیلومتر راه رفته بود.چرا؟کسی پاسخ درستی نداد.!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (32 ديدگاه)

      خدا رو شکر رافور ما فکر کنم 5 کیلومتر را رفته بود

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا