ایستگاه خبر

شرایط فروش چری تیگو 7 در نمایندگی مدیران خودرو

رپورتاژ: در سال های اخیر صنعت خودروسازی پیشرفت زیادی داشته است، در نتیجه دامنه تنوع این محصولات به ما امکان می‌ دهد که بتوانیم خودروهای جدید و به روز را با قیمت مناسب تهیه کنیم. البته برای خرید یک خودرو باید ابتدا با مدل مورد نظر خود آشنا شوید و ویژگی‌ های مختلف آن را بدانید. از سوی دیگر داشتن اطلاعات کافی در خصوص شرایط فروش اجازه می‌ دهد تا روند خرید برای شما راحت‌تر طی شود. خودرو چری تیگو ۷ یکی از اتومبیل‌ هایی است که در بازار ایران بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. در ادامه‌ در خصوص شرایط فروش چری تیگو ۷ و سایر ویژگی‌ های این خودرو سوالاتی از متخصصان سایت  http://mvm350.ir/ پرسیده‌ ایم که پاسخ آنها را با شما در میان خواهیم گذاشت.

آشنایی با شرایط فروش چری تیگو ۷

متاسفانه بسیاری از مشتریان تصور می‌ کنند که دقت و سختگیری فقط در زمان خرید خودروهای کارکرده ضروری است و می‌ توانند با خیال راحت سراغ خودروهای صفر بروند. این تصور اشتباه در بسیاری از موارد باعث می‌ شود که خریداران بعد از تحویل خودرو خود با مشکلات زیادی مواجه شوند. برای حل این مشکل باید در زمان خرید مستقیماً سراغ نمایندگی‌ های معتبر برند خودرو مورد نظر رفت. نمایندگی ام وی ام در زمینه فروش چری تیگو ۷ شرایط اقساطی مناسبی ارائه داده که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است. وقتی مشتری قصد خرید خودرو از این نمایندگی‌ را دارد؛ سندها، فرم‌ ها و قرارداد‌های مخصوصی برای انجام روند ثبت نام و خرید در اختیار او قرار می‌ گیرد. مطالعه هر چه دقیق‌ تر این اسناد اجازه می‌ دهد تا مشتریان با آگاهی بیشتری در راستای خرید خودرو قدم بردارند.

شرایط فروش معمولاً به دو صورت نقدی و اقساطی برای مشتریان در نظر گرفته شده است و با مراجعه به سایت‌ این نمایندگی‌ می توانید از جزئیات بیشتر آنها مطلع شوید. اما به شکل بسیار ساده برای خرید قسطی چری تیگو ۷ ابتدا باید بخشی از مبلغ کل خودرو را به عنوان پیش پرداخت واریز کنید. بسته به طرحی که برای خرید اقساطی انتخاب می‌ کنید، روند پرداخت می‌ تواند به صورت ۱۲، ۲۴، ۳۶، ۴۸ و ۶۰ ماهه باشد. بهترین راه برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بازدید از سایت نمایندگی مدیران خودرو می‌ باشد.

 

شرایط فروش چری تیگو ۷ برای ارگان ها

روند خرید خودرو چری تیگو ۷ برای ارگان ها می‌ تواند کمی متفاوت باشد. شرکت‌ ها یا سازمان هایی که به عنوان طرف قرارداد مراکز فروش و نمایندگی‌ ها شناخته می‌ شوند، می‌ توانند تنها ۲۰ درصد از مبلغ کل خودرو را به عنوان پیش پرداخت در مرحله اول بپردازند. البته روند قسط بندی کل هزینه‌ ها تفاوتی با فروش این خودرو به اشخاص متفرقه نخواهد داشت. در سال اخیر نسل جدید چری تیگو ۷ مدل ۹۹ با ظاهر زیبا و امکانات جدید خود توانسته توجه بسیاری از خریداران را جلب کند. از همین رو شاهد این هستیم که شرکت‌ ها و سازمان‌ های مختلف که قصد خرید خودرو را دارند، با توجه به شرایط فروش مساعد پیش‌بینی شده برای آن ها، به خرید اقساطی چری تیگو ۷ روی آورده‌ اند.

مقاله مرتبط:

نمایندگی چه وظایفی در زمینه شرایط فروش چری تیگو ۷ دارد؟

اولین موردی که نمایندگی‌ های مجاز فروش خودرو چری تیگو ۷ باید به آن توجه داشته باشند این است که قبل از تحویل خودرو به خریداران باید سلامت کلیه قطعات و عملکرد صحیح قسمت‌ های مختلف خودرو را مورد بررسی قرار دهند. در قدم بعدی نیز باید توضیحات ضروری لازم در خصوص نحوه عملکرد و وظیفه کلیه قطعات مورد استفاده در خودرو به خریدار توضیح داده شود. مدارک خودرویی که خریداران از نمایندگی تحویل می‌ گیرند، باید در فاصله زمانی ۲۰ روز تا یک ماه به آنها تحویل داده شود و از سوی دیگر هزینه‌ های مربوط به نصب پلاک خودرو بر عهده نمایندگی‌ ها می باشد.

مشتریان باید بدانند که بعد از تحویل خودرو امکان تست آن یا به اصطلاح امتحان کردن سواری خودرو را نیز دارند. بهتر است خریداران در زمانی که قصد سفارش خودرو را دارند، سوالات کلی در مورد گارانتی از نمایندگی‌ ها بپرسند تا بعد از تحویل خودرو دچار مشکل نشوند. در ضمن مورد مهم بعد که حتماً باید به آن توجه ویژه داشته باشید اقلام جانبی مختلف مانند لاستیک اضافه یا سوئیچ زاپاس است که حتماً در زمان تحویل خودرو باید در اختیارتان قرار گیرد.

آشنایی با خودرو چری تیگو ۷

اولین سری خودرو چری تیگو ۷ در سال ۲۰۱۶  به بازار عرضه شد. بعد از آن در سال ۲۰۱۸ نسل جدید تیگو ۷ با تغییرات جزئی در ظاهر و کابین جدید وارد بازار گردید. البته در سال‌ های اخیر نیز نمونه‌ های جدیدتری از این خودرو به بازار وارد شده اند که می‌ توان گفت نقاط قوت کلی تمامی این محصولات عبارتند از:

  • داشتن گیربکس اتومات دو کلاچه
  • مجهز به سیستم اتو هلد، ترمز برقی و زنجیر تایم
  • داشتن امکانات رفاهی مناسب برای سرنشینان خودرو
  • سیستم تعلیق نرم
  • فضای کابین جادار و مناسب

 

مشخصات و امکانات خودرو چری تیگو ۷

در زمان خرید هر خودرو توجه به مشخصات و امکانات جانبی آن مورد بسیار مهمی است. در صورتی که با شرایط فروش چری تیگو ۷ آشنا شده اید، در ادامه توجه شما را به برخی از امکانات این اتومبیل جلب می‌ کنیم.

  • مجهز به سقف پانامرا، سیستم گرمکن آینه کنار، مجهز به سیستم برف پاک کن بوش، سنسور کیلومتر و انژکتور
  • طراحی خلاقانه چراغ‌ های عقب خودرو که از پنجه ببر الگو گرفته شده و از رو‌ خودرو ظاهری تهاجمی پیدا کرده است.
  • مجهز به فرمان برقی هوشمند که در سرعت‌ های بالا فرمان را سفت می‌ کند تا روند کنترل آن راحت‌ تر گردد.
  • مجهز به موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ که حجم آن ۱۴۹۸ سی‌سی است.

 

قیمت خودرو چری تیگو ۷

بعد از آشنایی با شرایط فروش چری تیگو ۷ بهتر است که نکاتی را در خصوص قیمت این خودروها بدانید. پیشنهاد کارشناسان مدیران خودرو به مشتریان این است که حتماً در سریعترین زمان ممکن و قبل از اینکه قیمت‌ها به دلیل افزایش نرخ ارز بالاتر بروند، اقدام به خرید این محصولات کنند. بهترین راه برای مطلع شدن از قیمت این محصولات این است که سراغ سایت‌ نمایندگی‌ مجاز خودرو‌ها بروید؛ وب سایت مدیران خودرو علاوه بر قیمت به روز سایر اطلاعات مهم مورد نیاز در مورد محصولات چری، MVM و… را در اختیار شما قرار می‌ دهد. یکی دیگر از مواردی که روی قیمت نهایی این خودروها تاثیر دارد، داشتن امکانات اضافه یا مواردی این چنین است که باعث افزایش قیمت خواهد شد.

 

خدمات پس از فروش چری تیگو ۷

در زمان خرید خودرو علاوه بر این که به شرایط فروش چری تیگو ۷ و ویژگی‌ های خودرو خود دقت می‌ کنید، باید به خدمات پس از فروش شرکت مورد نظرتان نیز دقت داشته باشید. استفاده از این خدمات در سال های اولیه (و مدت زمان گارانتی) می‌ تواند برخی از مشکلات فنی خودرو را به صورت رایگان برای شما برطرف کنند. از سوی دیگر در تمام مدتی که از خودرو استفاده می‌ کنید، برای انجام تعمیرات مطمئن و اصولی می‌ توانید به نمایندگی معتبر مراجعه کنید و به این صورت از تخصص تعمیرکاران و مزایای لوازم یدکی اورجینال بهره بگیرید. اگر از نمایندگی‌ های معتبر شرکت مدیران خودرو استفاده می‌ کنید، باید حتما کارت گارانتی که روی آن مُهر مدیران خودرو به چشم می خورد را دریافت کنید. از سوی دیگر برای داشتن خودرویی با عملکرد بهتر در طولانی مدت بهتر است بعد از ۲۰۰۰ کیلومتر کارکرد (یا به صورت تقریبی ۶ ماه) خودرو چری تیگو ۷ را برای سرویس دهی اولیه به نمایندگی برده و از این خدمات استفاده کنید.

منبع : https://www.mvm350.ir/

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. NAVID۰۰۹۸

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    حقیقتاً باید قبول کنیم که طراحی خوب و متناسبی داره !
    اما چه فایده که ارزش این طراحی با استفاده از کیفیت مضخرف قطعات ، به فنا رفته ، فقط توجه کنید به قطعات کروم یا چراغ‌ها یا چرم صندلی‌ها و بقیه‌ی متریال‌ها !

    چینی‌ها در بحث طراحی دیگر گذر کردند و وارد گود شده‌اند ، ولی در بحث کیفیت قطعات و مشخصات فنی ، سال‌ها فاصله دارند تا بتوانند به دیگران برسند !
    آپشن‌هاشون و کارایی آپشن‌هاشون به درد خودشون میخوره و بَس !!!!

    موافقم 10
    مخالفم 9
  2. Ramin

    ۳ اسفند ۱۳۹۹
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    اقای نوید شما وقتی نشتسی پشتشت واس چی نظر میدی ؟؟

    نکته بعد.

    یه رفیق میشناسم. تیگو 7 خریده بود. الان دیگه نداره
    الان کوپا ریگان داره.

    ولی میگفت با تیگو 7 حدود 80 هزار کیلومتر راه رفته بود آفرود هم بار ها رفته بود.
    میگفت ماشین اخ نمیگفت. فقط باید پاتو تا ته فشار بدی که از بیابان ها بره بالا. ولی میره…

    تازه قیمت تیگو 7 فول در چین حدود 22 هزار دلاره

    پول ما بی ارزشه دیگه تقصیر چری نیست…

    در کل تیگو 7 با قیمت 22 هزار دلاری نسخه فول. بهترینه… رقیب نداره…

    هرچند قیمت پایه اش 16 هزار دلاره.

    در کل بهترینه… در نوع خودش…

    موافقم 4
    مخالفم 3
    1. parsa_ashgh.mashine

      ۵ اسفند ۱۳۹۹
      سوابق: (226 ديدگاه)

      رامین رو انگار مدیران خودرو خریده

      موافقم 1
      مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا