ایستگاه خبر

شرایط فروش ویژه بهاره بدون بهره سدان پرمیوم DS

شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی برند پرمیوم DS فرانسه، فروش ویژه بهاره خودرو سدان DS5LS را آغاز کرد.


بر اساس شرایط اعلام شده از سوی آرین موتور، قیمت پایه این خودرو ۱۹۴ میلیون تومان می‌باشد که علاقه‌مندان به خودرو DS5LS می‌توانند در خرید اقساطی با تسهیلات ویژه ۹۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۱۸ ماهه بدون بهره به‌صورت تحویل فوری این سدان پرمیوم را خریداری فرمایند.


همچنین شرکت آرین موتور تابان، در شرایط خرید نقدی تخفیف ویژه ۶ میلیون تومانی را در نظر گرفته است که بر این اساس قیمت تمام‌شده خودرو با احتساب کلیه هزینه‌های شماره‌گذاری و مالیات بر ارزش افزوده معادل ۱۸۸ میلیون تومان خواهد بود
این خودرو از موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژر با قدرت ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن متر بهره می‌برد و ازجمله آپشن‌های این خودرو می‌توان به مواردی از قبیل کروز کنترل و محدودکننده سرعت، سانروف ۳ حالته، مانیتور ۶ اینچی، صندلی برقی ۸ حالته با ماساژور، چرم طبیعی، تهویه هوای دوگانه و …. اشاره کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی آرین موتور تابان به آدرس www.dsautomobiles.ir مراجعه نمایند.

پایان رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. مهراب

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (74 ديدگاه)

    هیچ وقت فکر نمیکردم کار به جایی برسه که یه 1600 رو بفروشن 200 م تومان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (548 ديدگاه)

    اگر 1600 سی سی باشه با توربو شارژ بازهم حداکثر 90میلیون می ارزد اینها گران فروشی است و ضمنا حداکثر تا سه سال اینده با این قیمت 10تا توایران بفروشن بعد شکست میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا