ایستگاه خبر

تعیین قیمت خودروهای دی‌اس در ایران

برند لوکس فرانسوی و زیرمجموعه شرکت سیتروئن، اخیراً دفتر خود در ایران را با عنوان خانه دی‌اس تهران افتتاح نمود. اکنون مدل‌های لوکس این خودروساز برای فروش در بازار ایران قیمت‌گذاری شده‌اند. شرکت آتی موتور به‌عنوان زیرمجموعه گروه آرین، واردات، فروش و خدمات پس از فروش دی‌اس به ایران را برعهده دارد.

ds-home-tehran
دی‌اس مدتی است که تبدیل به برند مستقلی شده و دیگر نشان سیتروئن روی خودروهای آن دیده نمی‌شوند. هرچند هنوز اشتراکات فنی زیادی بین این محصولات و خودروهای سیتروئن دیده می‌شود اما ویژگی‌ها، امکانات، طراحی و متریال مورد استفاده از کیفیت بالا و لوکس بوده و آن را در رتبه‌ای به‌مراتب بالاتر از سیتروئن قرار می‌دهد. ارزان‌ترین خودروی این شرکت در بازار ایران، مدل سدان DS 5LS می‌باشد که قیمت ۱۹۰ میلیونی برای آن تعیین شده است. همین خودرو در نسخه هاچ بک، قیمتی ۲۰۷ میلیونی خواهد داشت. از سویی برای کراس اوور DS 6 نیز قیمت ۲۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
2015 DS5
۲۰۱۵ DS5
البته این قیمت‌ها برای پیش‌فروش این خودروها تعیین شده است. تحویل DS5 بین ۱۵ تا ۳۰ روز و تحویل DS6 90 روز طول خواهد کشید. قرار است به‌زودی مدل‌های دیگری ازجمله DS3 و DS4 نیز به خانواده دی‌اس در ایران بپیوندند.

Citroen DS 6WR 2015
Citroen DS 6WR 2015
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 6 WR
DS 6 WR
آیا دی‌اس آتیه‌ای درخشان در بازار ایران خواهد داشت؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (255 ديدگاه)

    این نمایندگی نمایندگی اصلی ds است و مثل بقیه وارد کننده نیست.
    به امید حضور نمایندگان اصلی برند ها در ایران.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (226 ديدگاه)

      قیمت ها وقتی از 200 میلیون تازه شروع می شه خدا بخیر کنه آخرشو .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Car Designer

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    انقلاب خودرو سازی ما به یک انقلابی نیاز دارد…به یک کسی که روی خودش کار کرده باشه…نه روی حرفاش…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ahmad

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (659 ديدگاه)

    تا وقتی برند های لوکس و مشهور آلمانی و ژاپنی توی بازار هستن کی میره فرانسوی بخره؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امین

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    اتومبیل فرانسوی با قیمت بالا همیشه در ایران محکوم به شکست بوده. اینها هم وارد کننده نیستند این کارا رد گم کنی ایه
    میدونم که منتشر نمیکنی پدال!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امین

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (384 ديدگاه)

    این فروشندگان (دلالان) وارداتی ها هم انگار نمیدونن اینجا ایرانه!!!!
    اونایی که قراره 200 میلیون پول بابت ماشین خرج کنند اونقدر گزینه های رنگ و وارنگ جلوی چشموشون هست که نخوان همچین چیزهایی را بخرن
    دی اس دیگه چه صیغه ایه؟؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ایرج

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آیا نسخه های هیبریدی DSهم وارد ایران میشوند..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Mohammad

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    این برند خودش برندی دسته چندم در فرانسه محسوب میشه و اومده ایران که لوکس تولید کنه و با این قیمت ماشینها میشه هیوندای و تویوتا و کیا خرید،این عزیزان هم تا یه مدت دیگه به کشورشون برمیگردن…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامران

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (83 ديدگاه)

      با اینکه DS تو ایران ناشناخته هستش و تو بازار ایران موفق نمیشه کاملا موافقم ، ولی خیلی بی معرفتی هست با کیا و هیوندای مقایسه بشه . کیا و هیوندای ماشین اقتصادی طبقه ضعیف هستند شما ایران رو نبین من مدت ها کانادا بودم ، مدل های به ظاهر لوکس کیا و هیوندای تو کشورهای پیشرفته برای دلیوری پیتزا و پیک و بارکشی استفاده میشه .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سعید

        ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (163 ديدگاه)

        موافقم
        نمیدونم چرا هر برندی که وارد میشه یه عده با ماشینهای کره ای مقایسه میکنن. ماشین کره ای رو فقط و فقط میشه با خودشون مقایسه کرد. من یکی هر برندی از اروپا رو ترجیح میدم به کره ها.اینقدر تو خیابون کره ای و چینی دیدیم که دیگه حالمون بد میشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حامد

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        عزیزم شما تو شهر بوستون یا کالیفرنیا سانتافه و اپتیما ماشین های شخصی مردم حساب میشه چرا از خودتون حرف در میارین؟من نمیدونم یه حرفی میزنید که چی بشه؟؟؟اتومبیل بار کشی داره کیا یا هیوندا؟؟منظورت کارناوال و اینا که اونا برا حمل مسافره بعدشم کجا ماشین های قشر ضعیفه؟جنسیس ۳۰۰ م ارزونه؟؟اپتیما ۱۵۸ م ارزونه؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. AliASg

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (264 ديدگاه)

    به نظر من نسبت به قیمتش اصلا نمی ارزه … خب با پول ds6 میریم bmw x1 میخریم خب چه کاریه .این کجا و‌ آن کجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. احمد باقری

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اصلا کسی فهمیده این قیمتها از کجا میاد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. maha

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    دی اس در چین تولید میشه. یعنی نسخه چینی سیتروئن هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامران

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (83 ديدگاه)

      بله هم در جین و هم در فرانسه تولید میشه
      من خودم طرفدار سرسخت بی ام و هستم ولی لازمه بدونید
      بی ام و سری 3 مخصوصا اونایی که تو خاور میانه پخش میشه تولید کمپانی مشترک چینی برلیانس
      Shenyang, PRC(BMW Brilliance)[3 هست
      مرسدس سی کلاس هم
      Beijing, China (Beijing Benz)
      ,و خیلی از کمپانی های دیگه و اصلا دلیلی پایین بودن کیفتش نیست.چون سیاست کنترل کیفت بی ام و و بنز پشت داستان هست.
      منم تکرا رمیکنم اصلا با این پول DS نمیخرم و طرفدارش نیستم ولی دلیل نمیشه که بگم بده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Mohammad

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (84 ديدگاه)

    اره اقای کامران قبول دارم این مثالی ک شما زدین درسته،توی یه فیلم دیدم توی آلمان بنز سری E بعنوان تاکسی استفاده میشد و اینجا ماشینی سلطنتی است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کامران

      ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (83 ديدگاه)

      بله دوست عزیز موافقم ، ولی واقعیت اینه تاکسی تو اروپا برای افراد مرفح هستش ، مردم عادی با دوچرخه و اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی که بر خلاف ایران بسیار کامل هستن تردد میکنن ، کرایه یک ساعت تاکسی در آلمان حداقل 30 تا 40 یورو در ساعت هستش ، که کمتر کسی جرات میکنه سوار بشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. سیاوش

    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (185 ديدگاه)

    واقعا براشون متاسفم
    دارن با بی خردی و. طمع این ماشینای با کیفیتو نابود میکنن دقیقا مثل بلایی که سر پژو۴۰۷ و. سی۵ آوردن
    از نظر کیفیت کره ای ها که اصلا در مقابل دی اس عددی نیستن اما با این قیمت واقعا محکوم به فنا هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. AباS

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (49 ديدگاه)

    برند ناشناخته ای برای ما ایرانیا به نظرم شاید موفق نشه اینجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. فرزاد

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    200 میلیون بدم دی اس که چی بشه!!بعدشم میری تو خیابان از بس ماشین چینی زیاد شده مردم انگشت نمات میکنن میگن نگاه اینو ماشین چینی سواره.خخخخ.کسی که نمیدونه دی اس چیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hamid...Audi

      ۷ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (712 ديدگاه)

      کسی که به خاطر حرف مردم ماشین سوار میشه همون بهتر که انگشت نماش کنن …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. HoSeIn

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (113 ديدگاه)

    با این قیمتها از همین الان فاتحش خوندس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امید

    ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    برند فرانسوی لوکس تر از سیتروئن خوب میشه در حد رنو! من انتظار قیمتهایی نزدیک کپچر یا کولئوس رو داشتم. در حدود 100 تومان زیر این قیمتها. برای پژوهای 208، 2008 و 301 چه قیمتهایی میخوان مصوب کنن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احمد.ف

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (447 ديدگاه)

      اون جوری که من دیدم تو خبرها ۲۰۸ در حدود ۶۰ – ۷۰ تومن، ۳۰۱ در حدود ۵۰ تا ۶۰ و ۲۰۰۸ هم ۱۱۰ تومن به بالا

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. احمد.ف

    ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (447 ديدگاه)

    ماشین های فرانسوی کلا نسبت به هم رده هاشون گرون تر هستند. و با قیمت بیشتر آپشنهای کمتری ارائه میدن.
    به نظرم وارد کننده خیلی هم دندون گردی نکرده، شبیه بقیه برندها عمل شده منتها با توجه به قیمت اصلی زیادی گرونن . سایت chinaautoweb.com در قسمت برندهای خارجی همه این مدل ها رو قیمت زده که مطابق معمول ماشین های وارداتی قیمت دو برابر شده.
    نمیشه که اصلا نفروشه ولی آینده خوبی پیش رو نداره به نظرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رضا س

    ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (28 ديدگاه)

    با این قیمتها اینجا آینده نداره هرچند اروپایی هستش . هرچند اینا رو هم دلالان برای دست به دست شدن بین خودشون وارد کردن چند سال دیگه هم لختش میکنن مثل سراتو با منت به مردم بیچاره میفروشن .

    موافقم 1
    مخالفم 0
  19. اکبر 66

    ۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (15 ديدگاه)

    چه باحال 210ملیون شکل ماشینهای چینی هست . بازم بگین چینیها بدن . 210 میلون……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. ماهان

    ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت های تقریبا 2 برابر حد نرمال قیمت های ماشین در ایران هستش و 100 درصد استقبال خوبی نخواهد شد اونم برای خودروهای فرانسوی که در ایران سابقه خوبی نداشتن در هر صورت سیتروئن قبلا نتونسته موفق باشه حالا دی اس با قیمت های نجومی معلوم نیست چه آینده ای خواهد داشت . من شخصا خودروهای کره ای و ژاپنی رو برای ایران مناسبتر میدونم گرچه اونها هم دارن با 2 برابر قیمت واقعی فروش میرن به هر حال اینجا ایران هستش و مجببور هستیم ماشین های بدون کیفیت رو با قیمت گرون و ماشین های نسبتا خوب رو با قیمت نجومی بخریم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. PARKER

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    سلام
    اینکه دولت اقای روحانی برای بازار خودرو قرارداد بسته با کلی شرکت های خودرو و قطعه فک کنمم اگه تا سال دیگه خودرو هاشون بیاد بازار کمترین قیمتشون همین دی اس ها باشند و حسرت یه خودروی خوب و با کیفیت رو بازم رو دل مردم بزارن در کل صنعت خودرو تو ایران طلسم شدست و به هیچ عنوان نممیشه درستش کرد
    اونوقت مردم بدبخت باید تا میلیون ها سال دیگه هممین اشغالای ویران خودرو رو باید استفاده کنند
    پژو پارس
    پژو 405
    سمند
    پراید
    و…کلی اشغال مال دهه 50 و 60 میلادی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. hassan

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بنظر من ماشینای فرانسوی وقتی خوبن که قیمت معقول داشته باشن و کلا من سگ کره ای رو به فرانسوی ترجیح میدم بعدم انقد از کره ای انتقاد نکنید بهترین ماشینا رو‌میسازه و تو کشورای اروپایی بیشترین خربد رو‌داره کیفیتشم عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. حسین

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا ماشینای خوبی هستند. به نظرم به قیمتی که نسبت به هم رده های خودشون مانند سانتافه و سوناتا دارند میارزند. آخه من موندم شما چه جوری این آشغال های بی کیفیت کره ای رو که فقط آپشن زیادی دارند ولی نه از نظر رانندگی و نه از نظر کیفیت قطعات و عمر قطعات رو با خودرو های فرانسوی یا اروپایی مقایسه میکنید. یه کمی فکر کنید بعد نظر بدید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۴ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (44 ديدگاه)

      شما بهتره لغت آشغال رو به خودروهای فرانسوی به کار ببرید.کیا و هیوندا هم از لحاظ شاسی و هم موتور محکم و مقاوم هستن و هر کی هم داشته راضی بوده اما خودروی فرانسوی اولا که قیمتش خیلی بالاست ،ثانیا کیفیت بدنش خیلی پایینه و در جاده های داغون کشورمون از هم وا میره،سوما افت قیمت زیادی داره و بازار دست دومش اصلا خوب نیست،چهارما قطعات یدکیش به دلیل روابط نامشخص بین ایران و فرانسه همیشه گیر نمیاد ،پنجما :هزینه های نگهداریشون بالاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  24. Amin

    ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه 100 تا 150 میلیون بود حتما میخریدم ولی بیشتر ارزشش رو نداره کسی که 200 تومن پول داره یکم دیگه روش میزاره 100 تا ماشین بهتر گیرش میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. پژمان

    ۲۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (86 ديدگاه)

    این ماشینم مثل اکثر خودروهای فرانسوی عیب طراحی زیادی داره به لچکی جلوی دو طرف نگاه کنین کلا دید و کور کرده این لچکی تو 407 پژو هم بود که دردسر زا بود و عیوب دیگه اگه فرانسه به خواد با این نحو و خیلی ظعیف پیش بره بازار خودرو جهانیش و از دست میده خودرو های پر ایراد و با استهلاک فوق العاده بالا و اپشن خیلی کم و الکی گران و طراحی دموده بدنه خودروها رو هم بهش اضافه کنیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. ل4

    ۹ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    چه فایده…راست میگین خودروی تا 40 یا 50 میلیونی بیارین…اینو فقط پولدارها میتونن بخرن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  27. اشکان

    ۱۲ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    با سلام…
    دوستان درنظر داشته باشند که هیچ گاه خودروی فرانسوی رو با کره ای قیاس نکنن…کره بعد از چین میباشد…
    کیفیت ماشین اروپایی با کره ای اصلا قابل مقایسه نیست!کره مثل چینی فقط آپشن داری ولی دوام و کیفیت نداره!الآن فروش رنو بعد از تحریم داره بالا میره…قطعا خودروهای فرانسوی زیادتر میشن در ایران…کره ای بس که زیاد شده واقعا کلاس خودشو از دست داده!هر کسی با هر تیپی میبینی!
    فقط اروپایی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. فرزاد

    ۱۴ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قیمت در امارات 130000 درهم یعنی حدودا 110 میلیون تومان ,با این قیمت گذاری تیر خلاص به این برنده توایران

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. امیرعلی

    ۱ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به نظر من ادم عوض اینکه بره ۲۱۶ میلیون بده به این با ۱۶۰ میلیون میره یدونه اوپل موکا میگیره که از این خیلی بهتره محصول المان هیچوقت بد نشده از استاندارد اروپا بخاطر اینکه کابین خیلی بی صدا داره از ده ۹.۷ گرفته بعد امکاناتش از این بیشتره تو شب از جلو که ماشین میاد اون قسمت چراغو کم نور میکنه و کروز هوشمند که خودرو است هم داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. ابوالفضل

    ۲۶ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (19 ديدگاه)

    دی اس مال سیتروئن هست سیتروئن هم ماشینای خوبی میسازه ولی با 200 میلیون تومن اگه من باشم میتسوبیشی لنسر میخرم که ژاپنی و کم خرج هست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا