ایستگاه خبر

لوازم یدکی ساندرو تقلبی که باعث تصادف می‌شوند

رپورتاژ: رنو ساندرو خودروی محبوب و هاچبک شهری که در سال ۱۳۹۴ با همکاری نیسان و پارس خودرو تولید شده است. این خودرو در دو تیپ دنده دستی و دنده اتوماتیک عرضه می شود. این خودرو از نظر آپشن نسبت به رقبای هم رده خود در سطح پایین و از نظر کیفیت نسبت به رقبا هم رده خود در سطح بالا قرار می گیرید. همچنین مدل ارتقا یافته ساندرو با نام استپ وی در حال مونتاژ در ایران می باشد که همان طور که در مقاله قبلی گفته شد با مبلغ جزئی می توان آپشن های اضافی استپ وی را روی ساندرو اضافه کرده و از تبدیل ساندرو به استپ وی لذت ببرید.

خب طی سال های ۱۳۹۴ تا کنون این خودرو به خوبی جای خود را در بازار ایران پیدا کرده است و با مونتاژ شرکت پارس خودرو این خودرو را مدت طولانی در سبد خریداران داخلی خواهیم دید.

پس لزوم تامین لوازم یدکی ساندرو بیش از پیش احساس می شود.

با توجه به کیفیت بالای قطعات خودروی ساندرو مونتاژ داخل ، باید از لوازم یدکی اورجینال برای این خودرو استفاده شود. تا دیگر قطعات این خودرو بر اثر استفاده از قطعات معیوب دچار اشکال نشوند.

راه های تشخیص لوازم یدکی رنو ساندرو

 

کدام لوازم یدکی ساندرو اگر اصل نباشند خطر وقوع تصادفات را بیشتر می کنند ؟

همان طور که از عنوان مقاله مشخص است استفاده از قطعات یدکی تقلبی رنو ساندرو باعث وقوع تصادفات می شوند.

لنت ترمز ساندرو

از جمله قطعات مهم که حتما باید از اورجینال بودن آن مطمئن شوید لنت ترمز ساندرو می باشد.

استفاده از لنت ترمز تقلبی هنگام ترمز صدای صوت خواهید شنید که نشان از بی کیفیت بودن قطعه دارد. و در صورت عدم تعویض با قطعه اورجینال احتمال اینکه در سرعت های بالا ترمز خودروی شما عمل نکند وجود دارد.

لوازم یدکی رنو ساندرو

در صورت استفاده از لوازم یدکی رنو تقلبی همان طور که پیش‌تر گفته شد خطرات جانی شما را تهدید خواهد کرد.

لوازم جلوبندی ساندرو

از دیگر لوازم یدکی ساندرو که می توانند خطر ساز باشند قطعات مربوط به جلوبندی می باشند.

که بهتر است توجه ویژه ای به جلوبندی خودرو ساندرو داشت، عدم استفاده از قطعات اصلی جلوبندی ساندرو موجب می شود. خودرو در سرعت های بالا لرزش و انحراف داشته باشد. و همان طور که مشخص است لرزش و انحراف خودرو در سرعت بالا موجب عدم کنترل صحیح خودرو و واژگونی آن می باشد و همچنین باعث ساییدگی لاستیک ها می شود.

لوازم جلوبندی ساندرو

تسمه تایم ساندرو

کیت تسمه تایم ساندرو و استپ وی یکی از قطعات مهم در خودروی ساندرو می باشد. در صورت استفاده از قطعه تقلبی و خراب در این قسمت باعث بروز مشکلات فنی و موتوری می شود. که عمده ترین مشکل آن کج شدن سوپاپ خودرو و هزینه موتوری سنگین می شود.

تسمه تایم ساندرو

دسته موتور ساندرو

در هنگام روشن کردن ، گاز دادن های ناگهانی، عبور از دست انداز و همچنین لرزش های ذاتی دلایل لرزش موتور خودرو می باشند. در این زمان ها موتور نباید بیش از حد تکان بخورد و باید تکیه گاهی محکم آنها را ثابت نگه دارد. تا گشتاور های پیچشی تحمل شود. با کمی دقت درمی یابیم که اجزای خودرو و بخصوص موتور اگر کاملا ثابت باشند و تنها به وسیله پیچ و مهره به هم متصل باشند، این تکان ها موجب خرابی و حتی شکستن و ترک خوردن اجزا در اثر لرزش ها می شوند. پس نتیجه می گیریم که این اتصالات بین موتور و گیربکس با شاسی خودرو باید منعطف باشند. نگهداری و تعویض به موقع دسته موتور ها باعث عمر بیشتر قطعات و اتصالات موتور و شاسی می‌شود و همچنین از کوبش ها جلوگیری می‌کند که باعث ایجاد سر و صدا و ضربه به کابین خودرو می‌شود.

لوازم یا قطعات مصرفی ساندرو

مثل هر خودروی دیگری خودروی ساندرو نیز باید در بازه های زمانی مشخصی سرویس شود و قطعات مصرفی آن تعویض شود. که به سرویس های دوره ای معروف هستند. فیلتر هوا ، فیلتر روغن ، فیلتر کابین و روغن موتور ساندرو از جمله لوازم مصرفی خودرو ساندرو هستند که باید در بازه های زمانی تعیین شده تعویض شوند.

 

خرید لوازم یدکی ساندرو و قطعات بدنه رنو ساندرو

شما می توانید برای خرید لوازم بدنه ساندرو به فروشگاه رنوپخش سر بزنید و تمام قطعات بدنه خودروی خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از فروشگاه لوازم یدکی رنو (رنوپخش) تهیه نمایید.

قطعاتی مثل سپر عقب و جلو ساندرو ، در عقب و جلو ساندرو سمت شاگرد و راننده، چراغ جلو ساندرو ، خطر عقب ساندرو و درب موتور ساندرو تمام قطعاتی هستند که به راحتی چند کلیک می توانید از فروشگاه آنلاین رنوپخش تهیه نمایید.

خرید لوازم یدکی ساندرو و قطعات بدنه رنو ساندرو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا