ایستگاه خبر

چگونه قیمت خودرو در نمایشگاه‌های سطح شهر را یکجا مقایسه کنیم؟

رپورتاژ: پس از بررسی و انتخاب خودرویی که قصد خرید آن را داریم، باید از قیمت بازار و شرایط نمایشگاه‌های خودرو مختلف اطلاع پیدا کنیم. انجام این کار دست‌کم چند روز وقت و انرژی می‌برد و در نهایت ممکن است بهترین نمایشگاه را پیدا نکنیم. در ادامه به معرفی موتور جستجوی قدرتمند ترب می‌پردازیم که قیمت خودرو در نمایشگاه‌های خودرو به همراه آدرس و شماره تلفن را یکجا نمایش می‌دهد

موتور‌ جستجوی ترب، مانند گوگل کار‌ می‌کند. با این تفاوت که ترب، قیمت را جست‌وجو می‌کند. برای جستجو در ترب کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن ترب بشوید و اسم خودرویی که قصد خرید آن را دارید جستجو کنید. ترب قیمت نمایشگاه‌های خودرو معتبر را جستجو می‌کند و آن‌ها را به ترتیب قیمت مرتب می‌کند. با ترب می‌توانید لیست قیمت بیش از ۱۰۰۰ خودروی موجود را از بین بیش از ۲۴۰ نمایندگی و یا نمایشگاه خودرو معتبر ببینید.

برای مثال لیست قیمت دنا پلاس را در نمایشگاه‌های خودرو معتبر در زیر می‌بینیم:

از این لینک می‌توانید لیست قیمت هیوندای سانتافه DM 2017 را در نمایشگاه‌های خودرو می‌توانید ببینید.

علاوه بر قیمت لحظه‌ای خودرو در نمایشگاه‌ها، ترب نمودارهای زمانی قیمت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که با یک نگاه ساده به آن می‌توانید از قیمت متوسط بازار و کمترین قیمت بازار در هفته‌های گذشته باخبر شوید. برای مثال نمودار قیمت پژو ۲۰۷ را در زیر می‌بینیم:

لینک دانلود اپلیکیشن اندروید

لینک دانلود اپلیکیشن IOS

لینک وبسایت ترب

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. (Ali (Chevy nova

    ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (6811 ديدگاه)

    تو رو خدا راستش رو بگىن
    چرا دنا 50/000/000 قىمت داره؟
    همىن الان من ىه کاپرىس مدل 1992 در حد عالى سراغ دارم عىن نمونه صفر قىمت گذاشته 55/000/000 که در چهارمحال و بختىارى هستش بى نظىره
    حتى مىشه با 50/000/000 بنز اس کلاس دهه 90 در حد عالى خرىد
    چرا برم 50/000/000 پول دنا بدم که با سمند فرقى نداره؟؟؟؟؟
    تازه لوازم هر 2 ماشىنى که گفتم تو تهران پىدا مىشه با قىمت مناسب و مشکل قطعات ندارن به هىچ وجه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاس ی

    ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    علی آقا حرف شما درست ولی برای منی که توی سیستان و بلوچستان زندگی میکنم کاپریسی که شما میگید یدونه پیچش گیر نمیاد، من مصرف کننده ناچارم یدونه گاری از ایرانخودرو یا سایپا بخرم که حداقل قطعاتش گیر میاد، در غیر اینصورت کیه که بجای کاپریس بیاد دنا بخره !!!! آخه یکسری مشکلات وجود داره که مردم مجبورن ماشین داخلی بخرن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا