ایستگاه خبر

جمعه اولین مناظره با موضوع خودروسازی و قیمت خودرو

اولین برنامه مناظره با نگاهی به صنعت خودروسازی ایران و قیمت اتومبیل‌های تولید داخلی جمعه پخش می‌شود.

url

سعید نبی تهیه کننده برنامه مناظره با اعلام این خبر اضافه کرد: این هفته آقایان داوود میرخانی رشتی مدیر عامل سابق ایران خودرو، حمیدرضا فولادگر نماینده مجلس شورای اسلامی، دکتر جمشید پژویان استاد دانشگاه، دکتر محمدحسین ادیب استاد دانشگاه و مهندس رضا نجفی منش عضو هیات مدیره انجمن قطعه‌سازان ایران با حضور در برنامه مناظره این هفته به بررسی قیمت تولیدات داخلی خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: هدف اصلی در تولید برنامه مناظره بررسی ریزبینانه و دقیق مسائل و موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه مان است و امیدواریم در پایان هر برنامه و در کنار بیان مشکلات و مسائل به راهکارهای عملی نیز دست یابیم.

برنامه مناظره کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیماست که در استودیوی ۱۱ و با همان دکور مناظره هشت نامزد یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری هر جمعه ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۹:۳۰ با اجرای مرتضی حیدری و تهیه‌کنندگی سعید نبی روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

از این فرصت استفاده کرده و در قسمت نظرات سوال های خود را مطرح کنید شاید مورد توجه مسئولین و تیم برنامه مناظره  قرار گرفت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۶۴ دیدگاه‌ها

  1. ARIOBARZAN

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ما چقدر بدبختیم که حتی یه نفر از مطبوعات خودرویی رو هم دعوت نکردند . اخر برنامه هم نتیجه می گیرن واردات ازاد نشه . ما زجر می کشیم انها پول پارو می کنند . زندگی ما دور باطل است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ARIOBARZAN

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    این برنامه مزخرف خواهد بود چون مردم در سوالات نقشی ندارند . چون هیچ کس به فکر کسی که از پراید خود بیزار است نیست . هیچ کسی به فکر این نیست که پراید هم ارزو شده . ای کاش این برنامه تریبون آزاد برای مردم خارج از استدیو داشت .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیر

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (138 ديدگاه)

    متاسفانه ما در صنعت خودرو ادم با سواد نداریم منظورم اونایی که سکاندار صنعت هستند یه مشت ادم […] اومدن سر کار حالا خودشونو گذاشتن مهندس یا استاد .حالا واسه ما شاخ و دم در میارند اقایون نمی تونید کار کنید بکشید کنار تا یکی دیگه بیاد یا بهتر میشه یا بدتر با جونمون بازی نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. هادی.حاجیوند

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ای بابا خودشونو مسخره همش جلسه جلسه دست همه تو یه کاسس کاری که نمیکنن برا مردم باید یه اپارتمان بفروشی تا یه پراید قوطی بخری از این کنده ها اتیشی بلند نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Cna

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    برادر من این افراد هیچکدومشون خودروهای تولید خودشونو ندارن آخه از کجا کیفیت پراید و پژو رو هم میدونن!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. e_m

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (28 ديدگاه)

    به نظر شما فارابی با دو گونی پول اینهـــــــــــــــــــــــا رو قبول میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (87 ديدگاه)

    پدال: شما تا چنوقت پیش از ما نظر میخواستید که: شما از رئیس جمهور(اقای روحانی) در صنعت خودرو چی میخواین و ماهم کلی نظر دادیم ولی چی شد؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!! نظرات ما مردم کجا میره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! به گوش اونا… میرسه؟؟؟؟؟؟؟!!!! من که ندیدم که برسه….
    کاش میشد که نظرات ما مردم هم میشنیدن….کاش میشد تیم پدال یه راهی پیدا میکرد که کسایی که توو این سایت بزرگ و معروف نظر و درخواست…. رو مینویسن اوناهم میدیدن……ای کاش
    اگه اینطور میشد عالی میشد.و همه میفهمیدن که ما چقدر بدبختیم و چقدر داریم سختی میکشیم…….چقدر…….
    کاش میشد درد مردم عزیمونو میفهمیدن و حرفای مارو هم میشنیدن…….کاش میشد حداقل نماینه ای از مردم وجو داشت که بره تو مناظره حرفای مارو بزنه……بخدا خسته شدیم از این وضعیت/ بخدا مردم بریدن از اینهمه بدبختی/ بخدا چقدر ما خودروهای نا ایمن و مزخرف از همه لحاظ ایران خودرو و سایپارو سوار بشیم که سرو تهش بهم نمیارزن …./ چقدر ما هموطنا و هم خونامونو بخاطر خودروهای این قاتلا از دست بدیم……./چقدر ما حرف بزنیم و کسی نشنوه و به دادمون نرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ / ماهم جوونیم و ارزو داریم/ دیگه حرصم گرفته که چرا ما باید انقدر درجا بزنیم…..چرا؟!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. kiyanoosh

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام : به همه دوستای گلم . اقا ما الان با یه سری سود جو ترفیم . من چند روز پیش رفتم ایران خودرو . یه اقایی جلو در ایستاده بود . باحاش مشغول صحبت شدم . یه چیزایی گفت که دوست دارم شوما هم بدونید . این اقا میگفت چرا تا وقتی تو کشور ما چیزی گرون میشه همه به جای این که نخرن میرن 10 تا میخرن . خوب اینا هم راهشو یاد گرفتن دیگه هر روز گرون تر میکنن چون ما خودمون میخوایم . 206 صفر سال 1389 خریدم 14.250.000 الان شده چند 35.000.000 از دو برابرم بیشتر تو کشورای دیگه سال به سال قیمت خودرو اون مدل میاد پایین مال ما داره میره بالا . کی مارو تحریم کرده ؟؟؟ بله !!!! افرین خودمون چون دارن 206 که 10 ملیون هم نمی ارزه رو میخرن 35 ملیون و وقتی هم که ایران خودرو میبینه مردم با وجود این همه گرونی هنوز می خرن چرا باید ارزون کنه ؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mohammad ali

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    همش سرکاریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. منصور

    ۳ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه یک وقت فکر کردید که صنعت ما به اندازه ی یک تیم ورزشی ارزش سرمایه گذاری را دارد. انوقت می تونید مناظره واقعی برگزار کنید. برای نمونه ، خودروهای 20 سال گذشته را تولید میکنند، و لذت سوار شدن یک اتوموبیل خوب و رانندگی خوب را از چندین نسل دریغ داشته اند. منابع ملی و ثروت ملی هدر می رود و چیزی جز چهار چرخ ملی نداریم. بهر حال به نظر این حقیر این مناظر در حضور مردان بزرگ خودرو دنیا و داوری بین المللی و تامین کننده گان خودرو سازان ایران در خارج از کشور باید سامان دهی شود تا از فشار اتاق فرمان و سانسور پرسشگران در امان باشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. رضا میر عماد

    ۶ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خودرو وسیله ای نیست که اگر تولید داخلی نداشته باشد ممکن است در فشار تحریم قرار گیریم ومشگلات پیش بیاید ولی مسولان بدانند که مردم ایران از اخبار دنیا بی خبر نیستند واینکه سه دهه است که شرکتهای ایران خودرو را تحمل میکنند بسیار از همه چیز عصبانی وناراحت هستند واین مسئله حتی به نفع منافع وامنیت ملی ما هم نیست که سیاست حاکمیت به سمتی باشد که خواست مردم نباشدامروزه تمام مردم دنیا از دس آورد وتکنولوژی جدید وارزان خودرو در دنیا به راحتی استفاده میکنند حتی مردم بیچاره عراق وفلسطین وافغانستان… ولی متاسفانه مردم ایران تنها کشور دنیا میباشند که در خصوص موضوع خودرو در بدترین شرایط با نام اشتغال وتولید ملی ودهها عنوان ظاهرا موجه ومحروم از امکانات دنیا زندگی میکنند واگر یک بررسی ورفراندم نظر خواهی از مخاطبین خودرو به عمل آید خواهید دید چقدر این عصبانیت بالاست وهر روز هم مانند فنر فشرده تر میشود بیایید تا دیرتر نشده این صنعت را به کشورهای محروم دیگر انتقال دهید واجازه دهید که واردات خودرو با تعرفه پایین در حد شایستگی مردم ایران آزاد شود وحتی میتوانید تمام نیروی کار وتجهیزان فعلی خودرو در داخل را به سمت تعمیرات وقطعه سازی با رقابت جهانی ببرید ولی اجازه دهید که عامه مردم ایران هم مانند اففانها دوتا ماشین با کیفیت خارجی سوار شوند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    همش حرف.حرف.حرف.
    دروغ.دروغ.دروغ.
    چرت و پرت.چرت و پرت.چرت و پرت.

    ایران المان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حسین

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      به نظراتی که دادن نتیجه ای میگیرن تا ما هم نظر بدیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. MAdE IN CHINA

    ۱۶ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    باور کنید اگر به جای اینکه ماشین از کشور ما چین یا همان استان 25 ومه خودتون وارد می کردین 2 تا مدیر بدرد بخور وارد می کردین کشورتون گلستون می شد بیاین به جای ماشین و … مدیر بیارین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا