ایستگاه خبر

نمایشگاه‌های خودروی اطراف ایران

بسیاری از افراد برای بازدید از نمایشگاه‌های مختلفی که در سراسر جهان برگزار می‌شود، عازم سفر می‌شوند. نمایشگاه‌های خودرو نیز افراد زیادی را جذب می‌کند. با نکست هالیدی، مرجع قیمت تورهای ارزان و اطلاعات هتل ها همراه شوید تا با زمان برگزاری این نمایشگاه‌ها و نحوهٔ رزرو تورهای نمایشگاهی این سایت آشنا شوید.


گردشگری جنبه‌های مختلفی دارد و فقط در بازدید از بناهای تاریخی و طبیعی خلاصه نمی‌شود. بسیاری از افراد بسته به شغل یا علائق خود، برای شرکت در جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف راهی سفر می‌شوند. در کشورهای مجاور ما نمایشگاه‌های مختلفی در بسیاری از زمینه‌ها برگزار می‌شود که یکی از پرطرفدارترین آن‌ها، نمایشگاه‌های خودرو است. کسانی که شغلشان در این رابطه است، نمایشگاه‌های خودرویی که در این زمینه برگزار می‌شود را هرگز از دست نمی‌دهند. در این میان افرادی هم وجود دارد که با توجه به علاقهٔ زیادشان به خودرو و آخرین دستاوردهای این صنعت، عزم سفر می‌کنند.

در این میان، هم‌وطنان ما اغلب به دنبال نمایشگاه‌هایی هستند که در نزدیکی کشورمان برگزار می‌شود؛ چون هزینهٔ سفر به این کشورها ارزان‌تر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است. نمایشگاه‌های خودروی دبی، استانبول و آنتالیا از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های خودرو میان هم‌وطنان است. با نکست هالیدی همراه باشید تا در ادامه اطلاعاتی در مورد این نمایشگاه‌ها به شما ارائه کنیم:

نمایشگاه خودرو استانبول (Istanbul Autoshow)

بدون شک یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در ترکیه و همچنین سطح اروپا، نمایشگاه خودرو استانبول است. این نمایشگاه از سال ۲۰۰۶ وارد تقویم نمایشگاه‌های جهانی خودرو شده و همین مسئله خود اعتبار زیادی به آن بخشیده است. نمایشگاه خودرو استانبول، در مکانی به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع واقع در مرکز نمایشگاه Tuyap برگزار می‌شود و در نزدیکی این محل، هتل پنج ستاره Tuyap Palace نیز واقع شده که امکانات رفاهی و استراحتی عالی‌ای برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.


این نمایشگاه هرساله اردیبهشت برگزار می‌شود و یکی از ویژگی‌های بارز آن، حضور کمپانی‌های خودروسازی مطرح در آن است. فضای بزرگ نمایشگاه، درمجموع شامل سالن‌های مختلفی است که کمپانی‌هایی چون تویوتا، هیوندای، رنو، نیسان، فورد، پژو، جیپ، فیات و خیلی‌های دیگر، آخرین دستاوردهای خود درزمینهٔ خودروسازی را در آن به نمایش عموم می‌گذارند. از طرف دیگر، سالنی هم در نمایشگاه برای خبرنگاران تدارک دیده شده و پارکینگ بزرگ این مکان، خیال بازدیدکنندگان را از این نظر هم آسوده کرده است.

سالن‌های مربوط به تکنولوژی و لوازم جانبی هم از دیگر بخش‌های نمایشگاه خودرو استانبول هستند که در آن‌ها، آخرین فناوری‌های روز دنیا درزمینهٔ ماشین در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

درمجموع نمایشگاه خودرو استانبول، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در منطقه خود به شمار می‌رود که همواره بازدیدکنندگان زیادی را در ایام برگزاری خود به استانبول می‌کشاند.

زمان برگزاری نمایشگاه: ماه آوریل (اردیبهشت)

محل برگزاری نمایشگاه: مرکز نمایشگاهی Tuyap

چگونه بهترین و ارزان‌ترین تور استانبول ویژه نمایشگاه خودرو را انتخاب کنیم؟

وب‌سایت نکست هالیدی این امکان را برای عاشقان خودرو و فعالان در این زمینه فراهم کرده است که تا بتوانند با مراجعه به وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس https://nextholiday.ir بهترین و ارزان‌ترین تورهای نمایشگاه خودروی استانبول را انتخاب کنند.

نمایشگاه خودروی دبی (Motor Show)

در نمایشگاه خودروی دبی ۲۰۱۷، جمعی از تولیدکنندگان خودرو و لوازم آن‌ها، در امارات، دبی گرد هم می‌آیند تا آخرین دستاوردهای خود را در این زمینه به نمایش گذارند. گفته می‌شود نمایشگاه بین‌المللی خودروی دبی بزرگ‌ترین رویداد درزمینهٔ خودرو و خودروسازی در سطح منطقه است. در این نمایشگاه توزیع‌کنندگان، متخصصان و تولیدکنندگان خودروی برتر بین‌المللی شرکت کرده و آخرین دستاوردهای خود را به دنیا معرفی می‌کنند. در نمایشگاه خودروی دبی، تولیدکنندگان تمامی دستاوردهای خود را درزمینه طراحی خودرو و لوازم آن، به همراه آخرین تکنولوژی‌های مربوط به رانندگی را به معرض نمایش می‌گذارند.


اینجا می‌توانید گران‌ترین و جدیدترین خودروهای طراحی‌شده را مشاهده کنید. در این نمایشگاه معروف‌ترین شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، مانند آلفا رومئو، استون مارتین، آئودی، بنتلی، ب‌ام‌و، برابوس، فراری، لامبورگینی، لینکلن، مازراتی، مک لارن، مرسدس بنز، مینی کوپر، پورشه، رولز رویس و تویوتا به عرضهٔ محصولات و آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند.

نمایشگاه خودروی دبی امسال از ۲۳ تا ۲۷ آبان برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه بیش از ۱۵۰ تولیدکنندهٔ خودرو حضور خواهند داشت و بیش از ۱۰ هزار نفری که در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد، شاهد عرضهٔ آخرین دستاوردهای صنعت خودروسازی خواهند بود. علاوه بر خودروهای جدید، این محصولات نیز در نمایشگاه دبی عرضه خواهد شد:

  • لوازم جانبی و قطعات
  • سیستم‌های تهویه مطبوع
  • باتری
  • سیستم‌های خنک‌کننده
  • قطعات الکترومکانیکی و سیستم‌ها
  • ابزار دستی
  • سیستم‌های هیدرولیک
  • تجهیزات تعمیر و نگهداری
  • محصولات نفتی
  • روان کننده‌ها
  • سیستم‌های پنوماتیک
  • ابزار قدرت
  • لباس ایمنی
  • لاستیک

زمان برگزاری نمایشگاه: ۱۴ الی ۱۸ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۳ تا ۲۷ آبان سال ۱۳۹۶)

محل برگزاری نمایشگاه: مرکز جهانی دبی

چگونه بهترین و ارزان‌ترین تور دبی ویژه نمایشگاه خودرو را انتخاب کنیم؟

وب‌سایت نکست هالیدی این امکان را برای عاشقان خودرو و فعالان در این زمینه فراهم کرده است که تا بتوانند با مراجعه به وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس http://nextholiday.ir بهترین و ارزان‌ترین تورهای نمایشگاه خودروی دبی را انتخاب کنند. پس اگر شما هم دوست دارید در این نمایشگاه شرکت کنید، بهتر است دست بجنبانید!

 

نمایشگاه خودرو تایلند

نمایشگاه خودرو تایلند که از آن به‌عنوان نمایشگاه خودرو بین‌المللی بانکوک نیز نام می‌برند، یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در منطقه شرق آسیا است که اولین دوره آن، در سال ۱۹۷۹ برگزار شد و پس‌ازآن، هرساله برگزار می‌شود و از سال ۲۰۰۱ به بعد، زمان برگزار آن از اواخر ماه مارس تا اوایل ماه آوریل (فروردین) بوده است.

نمایشگاه خودرو تایلند همچنین در زمره نمایشگاه‌های بین‌المللی خودرو است و به همین سبب، شرکت‌های خودروسازی بزرگی سالیانه در آن حضور پیدا می‌کنند؛ شرکت‌هایی مثل تویوتا، بنز، نیسان، ام‌جی و خیلی کمپانی‌های دیگر که اعتبار خاصی به این نمایشگاه قدیمی بخشیده‌اند. این نمایشگاه توسط موسسه GRAND PRIX INTERNATIONAL برگزار می‌شود و معمولاً در محل نمایشگاه، یک سری برنامه‌های تفریحی مثل حرکات آکروباتیک نیز برای حاضرین تدارک دیده می‌شود که فضایی خاص و جذاب به این نمایشگاه می‌بخشند.

همچنین نمایشگاه خودرو تایلند در طول سی و هشت دوره‌ای که از آن برگزار شده، در محل‌های مختلفی برپا بوده است اما از سال ۲۰۱۱ به بعد، محل این نمایشگاه مرکز موانگ تونگ (Impact Muang Thong) بوده است و هرساله تقریباً دو میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

زمان برگزاری نمایشگاه ۲۰۱۸: ۲۸ مارس تا ۸ آوریل ۲۰۱۸ (۸ تا ۱۹ فروردین ۹۷)

محل برگزاری نمایشگاه: مرکز نمایشگاه‌های موانگ تونگ بانکوک

چگونه بهترین و ارزان‌ترین تور تایلند ویژه نمایشگاه خودرو را انتخاب کنیم؟

وب‌سایت نکست هالیدی این امکان را برای عاشقان خودرو و فعالان در این زمینه فراهم کرده است که تا بتوانند با مراجعه به وب‌سایت نکست هالیدی به آدرس http://nextholiday.ir بهترین و ارزان‌ترین تورهای نمایشگاه خودروی تایلند را انتخاب کنند.

 

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    بر باعث و بانی وضعیت فعلی ایران لعنت

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۱۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      باعث و بانیش خیلی چیزها بود
      همش جمع شد و ما مردم ایران رو به ****داد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mohamad

        ۱۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (85 ديدگاه)

        فنا

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. AHMAD

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    (سوال شخصی)
    سلام بدون تعصب لایک و دیسلایک کنید( علاقه به خودروسازیشون روی نظرتون تاثیر نداشته باشه)
    کدوم کشور رو برای مهاجرت دوست دارین

    آمریکا ++++++
    آلمان _ _ _ _ _

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سامان اذری

      ۱۶ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      المانی ها یکم نژاد پرست هستند
      و یادگیری زبانشون خیلی سخته
      ولی امریکا چون کلا از محاجر تشکیل شده به هیچ عنوان به عنوان بیگانه اونجا احساس نمیشی
      و تو امریکا اگه کسی فکرش خوب کار کنه راحت میتونه پیشرفت کنع
      ولی المان.شرایط مالیاتی طوریه که کسی خیلی نمیتونه پولدار بشه
      ولی امریکا نه
      اکثر ایرانیها تو امریکا میلیاردرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. یوسف

        ۵ دی ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        در هر کشوری نژاد پرست وجود داره و این دلیل نمیشه مردم یک کشور رو نژاد پرست حساب کنیم،

        بله درسته، زبان آلمانی یکی از سخت‌ترین زبان‌های دنیا برای یادگیری هستش و اکثر افراد ساکن در «غرب آلمان» که میانگین سنی زیادی دارن معمولاً تعصب بیشتری روی زبانشون دارن؛ اگر انگلیسی سوال بپرسی شاید جوابت رو ندن!

        آلمان یکی از بهترین کشورها برای کار و زندگیه، مخصوصاً شهرهای مونیخ، فرانکفورت، برلین و هامبورگ که بیشترین نیاز به متخصص‌هارو دارن و بخاطر همین نیاز، ویزای EU Blue Card رو ترتیب دادن

        مالیات در آلمان حدود ۴۰٪ از درآمد سالیانس که اگر متاهل باشی حدود ۱۰٪ کاهش پیدا میکنه. آخر سال هم می‌تونی بخشی از مالیات رو که مربوط به کسب و کار بوده از دولت پس بگیری. البته این مالیات باعث میشه همه‌ی اقشار جامعه توی سطح‌های یکسانی قرار بگیرن

        نظم و قانونی که توی آلمان وجود داره در دنیا کم نظیره و خیلی موارد دیگه که باعث میشه از مالیات زیاد چشم پوشی بشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Mahdi Chevrolet

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (1477 ديدگاه)

    تایلند برای سفر خوبه به دو دلیل
    یکی نمایشگاهشو بریم و دیگری خب دیگه چه خبر???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

      ۱۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (3019 ديدگاه)

      تایلندی‌ها به درد کسایی می‌خورن که کف‌خواب دوست دارن! اگه عشق شاسی‌بلندی، برو روسیه! اگرم ارتفاع استاندارد رو می‌پسندی، وطنی یه چیز دیگست :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شايان

        ۱۴ آذر ۱۳۹۶
        سوابق: (90 ديدگاه)

        داداش استعاره هات کمرمو له کرد???

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Hemichan

      ۱۴ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (715 ديدگاه)

      ایرانیا هم مشتریهای پروپاقرصِ خب دیگه چه خبر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. morteza

      ۱۹ آذر ۱۳۹۶
      سوابق: (279 ديدگاه)

      به بهانه چیز میگی رفتم نمایشگاه.کسی هم بهت گیز نمیده.زمانشم که عالیه.بابا دیگه چی میخوای.فکر کنم زمانشو فقط برای ما ایرانیا اینقد خوب تعیین کردن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. power active

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (171 ديدگاه)

    دیگری حتمأ بریم بهشون بگیم بیاااا ببین ساعتم شبرنگ داره خخخخخخخ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایرانی

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (612 ديدگاه)

    ای کاش لا اقل نمایشگاه خودروی تهران چیدمان و نورپردازی خیلی شیک تری داشت… اگه شُسته رفته بود خیلی خوب بود… تمیزی و زیبایی نمایشگاه خیلی رو لذت بیننده اثر میذاره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌:::فرشاد:::

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ایران تنها کشوریه که تو پارکینگ عمومی نمایشگاه ماشینش، ماشین‌های بهتری نسبت به سالن نمایشگاه پارک هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Hemichan

    ۱۴ آذر ۱۳۹۶
    سوابق: (715 ديدگاه)

    “چگونه بهترین و ارزان‌ترین تور تایلند ویژه نمایشگاه خودرو را انتخاب کنیم؟”
    اوه به به
    تور بازدید از نمایشگاه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Thaiman

    ۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    To the Thailand ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا