ایستگاه خبر

ویرلن بهترین راهکار سئو سایت برندهای فعال در صنعت خودرو

رپورتاژ: برندهایی که در سئو SEO موفق هستند، کمپین‌های رپورتاژ آگهی ویرلن را به عنوان موثرترین راهکار برای دستیابی به رتبه اول گوگل انتخاب کرده اند.

کارشناسان و متخصصان سئو ( بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل ) میدانند که حتی اگر طراحی و محتوای سایت مورد تایید ربات گوگل باشد، رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل، بدون دریافت بک لینک فالو از وب سایت های معتبر امکان پذیر نیست.

اما طبق آپدیت های جدید گوگل، بک لینک‌هایی که در گذشته بصورت تبلیغات متنی در سایت‌ها درج میشد و در تاریخ معینی هم متوقف میشد، اکنون خرید لینک و اسپم محسوب میشوند و ریسک بسیار بالایی دارند، تاجایی که قطعا میتواند باعث افت رتبه سایت در گوگل بشود و سایت‌هایی که هنوز از این روش قدیمی استفاده میکنند مورد جریمه گوگل قرار میگیرند.

امروز گوگل استاندارد‌ های جدیدی برای بک لینک تعریف کرده است که طبق آن باید بک لینک های دریافتی کاملا ارگانیک باشند و از صفحاتی با محتوایی مرتبط دریافت شوند. همچنین بک لینک های درج شده به هیچ وجه نباید پس از مدتی حذف شوند.

درواقع گوگل میگوید اگر برند شما محبوب است حتما سایت های خبری معتبر درمورد شما خبرهایی منتشر میکنند و کاربران را به وب سایت برند شما ارجاع میدهند.

یکی دیگر از استاندارد های جدید گوگل میگوید که بک لینک ها باید حتما فالو باشند، زیرا اگر هایپرلینک ها بصورت نوفالو در متن صفحات قرار بگیرد عملا به ربات گوگل میگوید این لینک را دنبال نکن و در نتیجه هیچ ارزشی از نظر سئو ندارد.

 

اما چگونه میتوانیم از سایت های معتبر بک لینک فالو و ارگانیک دریافت کنیم ؟

طبق جدیدترین الگوریتم های گوگل، دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق انتشار رپوتاژ آگهی با محتوایی مرتبط، در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید که اتوریتی بالایی دارند و مرجع تولید محتوا و اخبار هستند، بالاترین میزان تاثیرگذاری در سئو سایت و دستیابی به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی مهم را دارد.

سئوکار ها و بازاریابان تازه وارد به اشتباه تصور میکنند که با انتشار هر رپورتاژی که شامل چند هایپر لینک است و در تعدادی سایت منتشر میشود میتوانند به رتبه اول گوگل دست پیدا کنند!

اما سئوکار‌های حرفه ای میدانند که رپورتاژ نیز برای تاثیرگذاری کامل ، شامل استاندارد های مختلفی میباشد و استفاده از پتانسیل های کامل رپورتاژ برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر سئوی سایت، نیازمند اعمال همه استاندارد های جدید است.

به عنوان مثال میزان اعتبار سایت هایی که رپورتاژ را منتشر میکنند بسیار مهم است. چه از نظر اینکه گوگل این سایت ها را به عنوان مرجع نشر اخبار دست اول و تولید کننده محتوا بشناسد، چه از نظر اتوریتی دامین. نکته اینجاست ؛علاوه براینکه بالا بودن اتوریتی دامین مهم است، باید اسپم اسکور پایینی هم داشته باشد. همچنین تنوع و تعداد سایت‌های منتشر کننده رپورتاژ نیز مهم است.

علاوه براین، انتخاب اینکه رپورتاژ با توجه به محتوای خبری و پروموشن تبلیغاتی آن در چه سایت هایی و در چه بازه زمانی و حتی طبق چه برنامه زمانی منتشر شود از اهمیت بسیاری برخوردار است و در میزان تاثیرگذاری آن نقش مهمی دارد.

 

نحوه تولید محتوای رپورتاژ نیز اهمیت بسیار بالایی دارد

رپورتاژ آگهی علاوه بر اینکه به عنوان برترین روش سئوی سایت در تمام دنیا شناخته میشود، همچنین به عنوان موثرترین راهکار برای اطلاع رسانی خبری و روابط عمومی دیجیتال توسط سازمان ها و برندها بکار گرفته میشود.

محتوای رپورتاژ باید طبق جدید ترین متد سئو SEO، بازاریابی محتوا ، اصول خبرنگاری و برندینگ تولید شود تا تاثیرگذاری کامل را داشته باشد . در مثالی ساده در مورد سئو ؛ تعداد کل کلمات متن خبر، تعداد و مدل استفاده از کلمات کلیدی و هایپرلینک ها بسیار مهم است. همچنین طراحی استراتژی و برنامه ریزی دقیق کمپین های رپورتاژ آگهی برای فاز های سه ماه الی دوسال از اهمیت بالایی برخوردار است.

به همین دلیل است که برندهایی که در مهم ترین کلمات کلیدی، بصورت پایدار در رتبه اول گوگل هستند شرکت ویرلن را انتخاب میکنند.


نکته اینجاست که ویرلن طی سال های اخیر هزاران رپورتاژ برندهای معروف با زمینه های کاری مختلف را در ۱۰۰ سایت خبری پربازدید ایران منتشر کرده است و مدیریت و اجرای این کمپین ها برای این مجموعه معتبر تجربه های فراوانی را به همراه داشته است.

تیم حرفه‌ ای ویرلن شامل مهندسان آی‌تی ، متخصصان سئو ، کارشناسان برندینگ دیجیتال و بازاریابی محتوا ، همراه با خبرنگاران حرفه ای در کنار هم بهترین استراتژی را برای تولید محتوا و انتشار رپورتاژ آگهی به برندهای برتر ارائه میدهند.

درواقع ۱۰ سال تجربه شرکت ویرلن در دیجیتال مارکتینگ و سئو در اختیار برندها قرار میگیرد و موفقیت آن را تضمین میکند.

همچنین شناخت کاملی که ویرلن نسبت به وب سایت های خبری دارد به برندها کمک میکند که محتوای رپورتاژ متناسب با مخاطبان هر سایت تهیه و در بهترین زمان منتشر شود.

مدیران حرفه ای در بازاریابی و سئوی سایت، با تحقیقات درباره کمپین های ویرلن مشاهده میکنند که تمامی برندهایی که برای انتشار رپورتاژ با ویرلن همکاری دارند به بهترین نتایج در گوگل و برندینگ دست پیدا کرده اند . همچنین متخصصان سئو براحتی از طریق سایت های تجزیه تحلیل آمار مانند MOZ میتوانند ردپای ویرلن را در لینک های دریافتی برندهای معروف و رقبای خود پیدا کنند .

البته ساده ترین راه برای بررسی برندهای معروفی که جزو مشتریان ویرلن هستند، مراجعه به سایت virlan.ir است که در آن نمونه رپورتاژ آگهی برندهای برتر که توسط ویرلن منتشر شده است را میتوانید پیدا کنید.

شرکت تبلیغاتی ویرلن فارغ از ارائه خدمات حرفه ای در این حوزه، همواره کمپین های رپورتاژ را با گارانتی بهترین قیمت، خدمات پس از فروش کامل و پشتیانی ۲۴ ساعته آنلاین به برندهای برتر و استارت آپ ها ارائه میدهد و همه این موارد به همکاری مستمر  وطولانی مدت میان برندها و شرکت ویرلن منجر شده است.

یکی دیگر از ویژگی های ویرلن که امروز محبوبیت خاصی میان مدیران برندها پیدا کرده است، کمپین های کامل و جامع این مجموعه است .


ویرلن روزانه تعداد قابل توجهی از اخبار برند های برتر را در صفحه اول ۱۰۰ سایت پربازدید ایران، شامل تمامی خبرگزاری های معتبرو سایت های خبری حوزه اقتصادی ، فناوری ، لایف استایل ، گردشگری ، ورزشی ، پزشکی و خودرو، همراه با هایپرلینک های فالو منتشر میکند و به همین دلیل مورد استقبال معروف ترین سئوکاران نیز قرار گرفته است.

 

اهمیت کمپین های رپورتاژ آگهی در بازاریابی محتوا و جذب مشتری

نکته قابل توجه این است که انتشار رپورتاژ با تیتر خبری جذاب در صفحه اول خبرگزاری های معتبر میتوانید از تمامی روش های دیجیتال مارکتینگ من جمله تبلیغات کلیکی یا تبلیغات در گوگل موثر تر باشد.

زیرا در این روش‌های تبلیغات اینترنتی شما باید بابت هر کلیک مخاطبان هزینه ای را به عنوان تعرفه کلیک پرداخت کنید ، اما در رپورتاژ آگهی اگر تیتر خبر جذاب باشد و در پیک بازدید سایت های خبری منتشر شود میتواند هزاران کاربر را بدون هیچ هزینه اضافه ای بابت کلیک های بیشتر ، به سایت شما هدایت کند. همچنین برخلاف تمامی روش های تبلیغاتی که فقط در مدت زمان مشخصی نمایش داده میشوند، رپورتاژ بصورت دائمی در سایت های خبری آرشیو میشود و همواره از طریق جستجوی گوگل مورد بازدید مخاطبان جدید قرار میگیرد.

 

آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ در ویرلن

یکی دیگر از خدماتی که ویرلن بصورت رایگان به کارابران ارائه میدهد انتشار مقالات آموزشی و خبری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و سئو است.

بنابراین اگر میخواهید همواره بروز باشید و از تکنیک های جدید و تاثیرگذار بازاریابی اینترنتی و سئو خبردار شوید توصیه میکنیم به وب سایت virlan.co مراجعه کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا