ایستگاه خبر

پراید دست دوم چه مزایایی دارد!؟

رپورتاژ آگهی: حتماً با خودتان می‌گویید پراید صفر چه امتیازی دارد که حالا بخواهیم از مزایایی پراید دست دوم صحبت کنیم. اما همیشه باید نیمه‌ی پر لیوان را دید!


دوستی تعریف می‌کرد، یک روز در جلسه‌ای برای درک بهتر موضوع، مجبور شدیم از مقایسه‌ی پراید با پورشه استفاده کنیم و در عین ناباوری یکی از همکاران به نکات جالبی درباره‌ی پراید اشاره کرد که پورشه نداشت! مثلاً پورشه دوگانه‌سوز نداریم!

با اینکه شاید در نگاه اول این موضوع بیشتر شبیه مزاح باشد، اما اگر بخواهیم واقع‌بینانه نگاه کنیم، پراید خودرویی است که در تیراژ بالا تولید شده و بیشترین آمار خرید و فروش را به خود اختصاص داده است. پس باید از این نظر نگاه کنیم که پراید در کشور ما جایگاه ویژه‌ای دارد!

پراید خودروی جمع‌وجوری است که وقتی به خودروهای در حال تردد شهر نگاه می‌کنیم، شاید از ۱۰ خودرو، ۷ تای آن پراید و به‌ویژه‌ مدل سفید رنگ باشد. این خودرو طی سال‌های گذشته تغییراتی داشته و همچنان مدل‌های صندوق‌دار و هاچ‌بک آن در خیابان‌های کشور تردد می‌کنند. پراید دست دوم یکی از پرطرفدارترین خودروها برای معامله است.

به نظر شما پراید دست دوم چه مزایایی می‌تواند داشته باشد؟

شاید پراید بهترین گزینه برای شروع رانندگی باشد و پراید دست دوم که دیگر خود جنس است! زمانی پیکان و رنو ۵ خودروهای آزمایشی یا به اصطلاح دست گرمی بودند. اما سال‌ها است پراید بهترین گزینه برای شروع رانندگی است.


خرید پراید دست دوم برای شروع رانندگی و پیدا کردن اطمینان و اعتماد به نفس گزینه‌ی بسیار خوبی است. در آموزشگاه‌های رانندگی از پراید استفاده می‌شود و با توجه به قیمت پایین آن جای نگرانی از بابت ضربه‌هایی که به آن وارد می‌شود، نیست. پراید دست دوم یکی از بهترین گزینه‌ها برای رانندگی خانم‌ها است.

نکته قابل توجه دیگر این است که اگر دنبال کار کردن در سطح شهر به ویژه در قالب سرویس مدارس، آژانس تلفنی یا تاکسی اینترنتی هستید، پراید دست دوم با توجه به مصرف پایین و استهلاک کم می‌تواند گزینه‌ی بسیار خوبی باشد. با هزینه‌ی معقولی می‌توانید از سایتی مانند سایت شیپور، یک مدل پراید دست دوم تمیز پیدا کنید و به‌عنوان ابزار کار و منبع درآمد از آن استفاده کنید.

از طرف دیگر پراید با توجه به مصرف کم و هزینه‌های پایین تعمیر و نگهداری، گزینه‌ی خوبی برای ترددهای درون‌شهری است. هر چه قدر این خودرو برای ترددهای برون‌شهری نامناسب است، ولی می‌تواند گزینه‌ی خوب و کم‌خرجی در مسافرت‌ها کوتاه داخل شهر باشد.

نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است اگر قصد فروش پراید را داشته باشید، پراید دست دوم نسبت به مدل صفر آن افت قیمت کمتری دارد و با یک هزینه‌ی معقول می‌توانید آن را به‌سرعت در سایت شیپور آگهی کرده و تبدیل به پول کنید.

البته ناگفته نماند برای خرید پراید دست دوم باید دقت زیادی داشته باشید و حتماً با کارشناسان خبره مشورت کنید. از طرف دیگر پراید دست دوم قیمت‌گذاری مشخصی ندارد. از همین رو می‌توانید با مراجعه به سایت شیپور و قیمت‌هایی که آگهی‌دهندگان برای خودروی خود گذاشته‌اند، بازه‌ی قیمتی پراید دست دوم را به دست آورید.

اطلاعات بیشتر در: https://www.sheypoor.com/

 

توجه: این مقاله یک ریپورتاژ آگهی‌ست و ما هیچ مسئولیتی در قبال صحت و عدم صحت اطلاعات آن نداریم!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دکمه بازگشت به بالا